Nyt olen nähnyt kaiken, voiko enää typerämpää keittiöratkaisua olla?
Tämmöinen myynti-ilmoitus sattui silmiini. Sanoisinko että erikoinen keittiö. Mitä mietteitä?
Kommentit (29)
Apua, hermo menisi päivässä kun kantaisi kaikkea tuonne hellan viereen. Tuo on kuin joku keittiölavaste, aputasoille kaikki valmiiksi ja kuvaamaan kokkiohjelmaa.
Toi on kunnon master chef kokille, kun se husaa noiden tiskien välillä. Lopuks törkkää tonne uuniin. Eihän toi nyt kovin kompakti kai ole
Naapuritko sieltä Siilinjärveltä yrittävät sabotoida kämpän myyntiä? Tämä on ihan kiva talo ja kiva keittiö. Ostaisin,jos olisin sinne päin tulossa.
Voi apua... En ole ikinä ennen nähnyt noin outoa ratkaisua. Mikä järki siinäkin jutussa on, että takan taka-osassa on upotettu keittiöön tilaa?? Siis mikrokin siinäz näyttää vain todella oudolta! Ja eikö takka kuumene, jos kovasti lämmittää talvella???
Vierailija kirjoitti:
Naapuritko sieltä Siilinjärveltä yrittävät sabotoida kämpän myyntiä? Tämä on ihan kiva talo ja kiva keittiö. Ostaisin,jos olisin sinne päin tulossa.
Miten niin sabotoida, nythän se saa näkyvyyttä!
Vierailija kirjoitti:
Minusta hieno keittiö ja ratkaisu, pohja näytti hyvältä, tykkäisin
Jep jep, sisälle taloon astutaan suoraan keittiöön
Minua sitten vtuttaa ihmiset, jotka linkkailevat yksityisten ihmisten koteja nettiin arvostellakseen ja haukkuakseen niitä.
Vierailija kirjoitti:
Sama tulee mieleen, että kateelliset naapurit keksivät tämmöisiä. Ihan asialliset tilat, ja varmaan moni eläisi oikein tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Minua sitten vtuttaa ihmiset, jotka linkkailevat yksityisten ihmisten koteja nettiin arvostellakseen ja haukkuakseen niitä.
Tää on varmaan tässä yhteiskunnassa sallituin tapa suorittaa kotirauhan rikkominen kun on avoin profiili. :P Tosin ei olisi kivaa olla myyjänä ja lueskella kaikkia tuntemattomien ilkeämielisiä letkautuksia ja arvosteluita. Itsellänikin olisi jossain kohtaa ok-talon myynti edessä, kuumottaa jo hieman etukäteen.
Siinä on vanha talo pilattu tehokkaasti. Ajan trendien mukaan kaadettu väliseinät ja laitettu saareke mutta eivät nuo ratkaisut sovi tuollaiseen vanhaan taloon. Lopputulos on tosi outo.
Joutuu aina kiertämään tuon saarekkeen päädyn. Hellan, vesipisteen ja jääkaapin välillä olisi hyvä päästä kulkemaan suoraan. Alakaapit olivat kaappeja eikä vetolaatikoita. Pöytätaso on puuta, jää jälki jos erehtyy laskemaan kuuman paistinpannun.
Tässä minun mielestäni negatiiviset asiat. Kaikki on kyllä korjattavissa jos vain haluaa tai ei muuten miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmaan tässä yhteiskunnassa sallituin tapa suorittaa kotirauhan rikkominen kun on avoin profiili. :P Tosin ei olisi kivaa olla myyjänä ja lueskella kaikkia tuntemattomien ilkeämielisiä letkautuksia ja arvosteluita. Itsellänikin olisi jossain kohtaa ok-talon myynti edessä, kuumottaa jo hieman etukäteen.
Tämä. Ja koskaan ei tiedä myyjän elämäntilanteesta. Voi olla avioeroa, kuolemantapauksia tai muuta surua myynnin taustalla. Ja sitten nämä ilkeämieliset vielä haukkuvat myytävän kodinkin lyttyyn.
Vierailija kirjoitti:
Onko typerämpää muuttaa tuonne hevon per*eeseen??
Tuohan on itseasiassa aika hyvällä paikalla, Siilinjärven suht hyvät palvelut lähellä ja Kuopioon pääsee moottoritietä parissakymmenessä minuutissa, bussitkin kulkee. Lentokenttä myös lähellä.
Onhan tuo vähän outo, niinkuin nyt usein käy kun yritetään laittaa moderni saarekekeittiö vanhaan taloon. Mutta on tuossa ainakin reilusti tilaa kokata.
Haluttu väkisin väkertää saareke vanhaan taloon ja lopputulos on vähän kummallinen