Millainen äiti kertoo 20-v tyttärensä kihomato-ongelmasta kaikille?!
Minulla on todella törppö tuttava, joka ei osaa pitää asioita omana tietonaan. Jopa aikuisen tyttärensä pitkään jatkuneesta kihomato-ongelmasta avautui isolle porukalle eräässä tilaisuudessa. Tytär sai kuulla tästä ja olisi voinut painua maan alle. Olisi kamalaa, jos oma äiti olisi tuollainen. Mistähän mahtaa johtua äärimmäinen juoruilemisen tarve jopa omista läheisistä?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kihomatoja ja informoin anoppilaa, kun oltiin sieltä juuri oltu pari yötä, että tietävät jos alkaa kutittaa. Mies oli vahvasti sitä mieltä ettei saa kertoa, minusta se oli ihan hassu ajatus, totta kai ihminen haluaa tietää ja tarkkailla oireitaan jos on altistunut. No, se tieto levisi sitten koko kylälle niin, että meillä on aina kihomatoja.
Olin kasvimaalla puuhailemassa kun anoppi tuli käymään ja huuteli, ettei porkkanoita saa syödä koska siitä se johtuu että meillä on koko ajan matoja. Kasvimaani on kuulemma saastunut. Kiva kun naapuri kuuli.
Vuoden päästä anoppi tuli lapsemme synttäreille ja alkoi kailottaa kakun nähdessään, että mikäköhän siinä on kun teillä on aina niitä kihomatoja! Kukaan ei koskenut tarjoiluihin, se oli varmaan anopin tarkoituskin. Mulla meni tässä kohtaa niin tunteisiin että pistin välit poikki. Moikkaan kohteliaasti sukujuhlissa, mutta nyt jumankauta riitti.
Mies tunsi äitinsä pitkältä ajalta ja aavisti, että olisi parempi säästää äitiään liialliselta informaatiolta.
Ahhhahahahhaa!
aivan superäiti. tää ois sellainen herkullinen tilanne mis vois kertoo täl äidille kaikkee hauskaa keksittyä ja tsekkaa kuinka pitkäl tieto kulkee.
ADHD johon tarvitsisi lääkityksen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minullakin ex-naisystävä oli juorunnut pahoista ja kipeistä peräpukamistani ja niiden leikkauksesta äidilleen siskolleen ja useammalle ystävälleen
Eikö mulle heru keltään sääliä tai myötätuntoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minullakin ex-naisystävä oli juorunnut pahoista ja kipeistä peräpukamistani ja niiden leikkauksesta äidilleen siskolleen ja useammalle ystävälleen
Ei, koska olet mies. Mene pois täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, olethan saanut yläpeukkuja.
Onneksi exäsi on ex. Hän on käyttäytynyt tosi törkeästi levitellessään terveys/sairaustietojasi sinne ja tänne. Parisuhteessa jaetaan terveystiedot, mutta puolisolle on voitava uskoutua kipeissäkin asioissa ilman pelkoa, että koko suku- ja tuttavapiiri herkuttelee niillä. Puoliso tukee ja rakastaa, mutta läheinenkin sukulainen voi olla arvaamaton ja peto vailla myötätuntoa.
Omassa melko lähipiirissä on henkilö, jolle en ikinä kerro mitään terveystietoja. Riittää, että hän arvailee niitä itse ja kertoo eteenpäin tosiasioina.
Mun äiti (syntynyt 50-luvulla) on aina kertonut kaikki asiat eteenpäin. Kun olin lapsi, mun synnynnäinen sairaus ja siihen liittyvät kontrollikäynnit oli aina ja kaikkialla puheenaiheena. Vihasin sitä. Ja kaikki muutkin asiat kerrottiin eteenpäin. Sairastelut, koulu- ja kaveriasiat, murheet ja pelot, kuukautiset ja valkovuodot jne. Lasten onnistumiset oli äidin ansiota, koska se oli niin erinomainen kasvattaja ja epäonnistumiset aina jonkun muun syytä. Lukioaikainen ahdistukseni ja masennukseni oli jaettava kaikille. Vaateostoksilla oli tungettava koppiin tai avattava verho varoittamatta. Mitään yksityisyyttä ei olisi saanut olla ja jokainen asia oli mehukas juoru joka oli kerrottava kaikille.
Samoin mun kaikki lapsuuden lelut ja tavarat on annettu ja myyty eteenpäin kysymättä, vaikka minulla on omiakin lapsia jotka niillä aina mummolassa leikkivät. Yksi kaunis kerta ei ollut enää lapsenlapsille yhtään lelua, koska "ei niillä olisi enää kauaa leikitty". Muitakin heille jääneitä tavaroita on lahjoitettu ja myyty eteenpäin (arvatkaa kuka piti rahat!). Mun puolesta on ilmoitettu sukulaisille, että en ole osallistumassa häihin/hautajaisiin/synttäreille, koska äiti vaan ajatteli niin. Sitten ihmetellään miksi en halua muuttaa takaisin kotiseudulle ja miksi en pidä yhteyttä kuin pari kertaa vuodessa.
En näe mitään vikaa. Voi sinua, jos olet noin estynyt. Onneksi omat lapseni kunnioittavat minua. Annoin sentään elämäni heille...
Olisi tällainen kysymys aapeelle kihomadoista Tuntuuko kihomadot anaaliyhdynnässä?
Vierailija kirjoitti:
Olisi tällainen kysymys aapeelle kihomadoista Tuntuuko kihomadot anaaliyhdynnässä?
En ole ap mutta voin kertoa, että on vaarallista panna ainakin paljaaltaan, koska sitten ne madot hyökkää eturauhaseen ja aiheuttaa pahaa jälkeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, olethan saanut yläpeukkuja.
Onneksi exäsi on ex. Hän on käyttäytynyt tosi törkeästi levitellessään terveys/sairaustietojasi sinne ja tänne. Parisuhteessa jaetaan terveystiedot, mutta puolisolle on voitava uskoutua kipeissäkin asioissa ilman pelkoa, että koko suku- ja tuttavapiiri herkuttelee niillä. Puoliso tukee ja rakastaa, mutta läheinenkin sukulainen voi olla arvaamaton ja peto vailla myötätuntoa.
Omassa melko lähipiirissä on henkilö, jolle en ikinä kerro mitään terveystietoja. Riittää, että hän arvailee niitä itse ja kertoo eteenpäin
Tais yläpeukku tulla vain vastaanotolla peräaukkoon?
Meillä oli yläasteella kouluterkkari täti joka myös tykkäsi käytävällä Kin kailottaa oppilaiden yksityisasioita
Ei hyvää päivää! Taitaa olla matoja anopilla aivojen tilalla