Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ma twwn vaitoskirjaa ja hoidan samalla neljaa alle kouluikaista lasta. En suosittele. Hermot menee, kun ei pysty pitamaan aikatauluja, kun koskaan eivat paivat ja yot ole samanlais

Vierailija
04.03.2007 |

ia. Eli keskittymisaikaa ei vain löydy silloin, kun on joku deadline. Aiheuttaa hiukan stressiä! En voi kuitenkaan jättää väikkäriäni kesken, koska se on jo niin pitkällä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän nyt rauhassa äitiyslomaa ja jatkan väikkäriäni sitten sen jälkeen. Mulla myös 4 alle kouluikäistä.

Vierailija
2/8 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin 4 pientä lasta, joiden iät 4vuotta, 3 vuotta, 1½ vuotta ja 4 kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t gradunsa kanssa tuskaileva ja ahdistuva yhden 1,5-vuotiaan äippä

Vierailija
4/8 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako jotenkin tukiin?? Ainakaan väitöskuluja ei varmaan voi vähentää verotuksessa, vai kuinka?

Vierailija
5/8 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä ja poikamme kummi tekee myös juuri väikkäriä ja on kolmen lapsen kanssa kotona. Poika on 4v ja sitten on 1v11kk kaksostytöt. Hulinaa piisaa ja ystäväni onkin välillä tullut meille lepäileen kun rupeaa pinna katkeilemaan. Ei ole helppoa. Mulle ei tulis mieleenkään, vaikka ei ole kuin yksi 2vee vilperi kotona.

Ystäväni aikoo väitellä syksyllä joten tsemppaamme ja tuemme vaan jotta selviäisi urakastaan täysjärkisenä!

Vierailija
6/8 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/8 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa, että olet vaan ollut niin pinna kireellä lastensi kanssa ja omassa elämäntilanteessasi, että olet tavallaan " paennut" väikkärin pariin.

Vierailija
8/8 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voit taas ottaa rennommin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi