Janilla liian pieni penis parisuhteeseen
Lukiko joku jutun että kuinka pieni se sitten oli?
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/a44969f6-9bf5-4323-a4…
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ihmisen, jolla on ehkä tuota kokoluokkaa, ja joka on ollut suurimman osan ikäänsä pitkissäkin parisuhteissa. Eli useampi nainen on hänet kelpuuttanut.
Oikeastaan tiedän kaksikin tuon kokoluokan miestä, joista kumpikin on ollut monesti parisuhteessa. Sitten tiedän myös ihmisen, jolla on iso ja tulee alle minuutissa.
Ja tuo kolmaskin on ollut suuren osan elämää suhteissa. Eli eivät naiset ole nirsoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
er**ktiossa: alle 7 cm = pieni
8-12 = OK
yli 13 = Iso
yli 16 = todella iso
yli 25 = massiivinen
yli 44 = uskomaton
Luulisin että nämä olisivat realistiset erektio pituudet penikselle:
alle 8cm = todella lyhyt
9-12cm = lyhyehkö
13-16cm = keskipituinen
18-21cm = pitkä
yli 21cm = todella pitkä
No tuon taulukon mukaan minulla olisi lyhyehkön ja keskipituisen välillä noin 11 cm erektio mitalla.
M 33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että naiset menevät sitten sen kikkelin kanssa parisuhteeseen eikä itse miehen kun sillä on noin paljon merkitystä ja valittavat että pieni ei käy. Ettekö ensisijaisesti seurustele miehen, ettekä sen kikkelin kanssa? Ootteko te niin kikkelinhimoisia?
No sallitko sitten että nainen hoitaa yhdynnäntarpeensa suhteen ulkopuolella? Vai ollaanko suhteessa ilman yhdyntää?
Dildot on keksitty ja se yhdyntä on suurimmaksi osaksi miehelle suuri nautinto, ei naiselle. Ovathan lesbotkin tyytyväisiä suhteessa ilman kikkeleitä tai käyttävät juurikin dildoja jos haluavat jotain sisälle. Vai onko heteronaisille kikkeli ja sen olemassaolo välttämättömyys miehessä, siis jos vaikka olisi miten pieni mutta muuten täydellinen mies?
Yhdellä esi-isistä legendan mukaan peli ulottui melkein polveen. Oli muutenkin pitkä mies.
Ei varmaan itsessään estä suhdetta, mutta varmasti heikentää miehen itsetuntoa joka onkin sitten se oikea ongelma jonka takia kumppania ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että naiset menevät sitten sen kikkelin kanssa parisuhteeseen eikä itse miehen kun sillä on noin paljon merkitystä ja valittavat että pieni ei käy. Ettekö ensisijaisesti seurustele miehen, ettekä sen kikkelin kanssa? Ootteko te niin kikkelinhimoisia?
No sallitko sitten että nainen hoitaa yhdynnäntarpeensa suhteen ulkopuolella? Vai ollaanko suhteessa ilman yhdyntää?
Dildot on keksitty ja se yhdyntä on suurimmaksi osaksi miehelle suuri nautinto, ei naiselle. Ovathan lesbotkin tyytyväisiä suhteessa ilman kikkeleitä tai käyttävät juurikin dildoja jos haluavat jotain sisälle. Vai onko heteronaisille kikkeli ja sen olemassaolo välttämättömyys miehessä, siis jos vaikka olisi miten pieni mutta muuten täydellinen mies?
Enemmistö naisista on miehen ja kullin perään tutkimuksissa. Vai pieni vähemmistö on lesboja.
Pieni penis ei estä parisuhdetta, mutta siitä johtuva huono itsetunto voi estää.
Vierailija kirjoitti:
Pieni penis ei estä parisuhdetta, mutta siitä johtuva huono itsetunto voi estää.
Sama on monesti lihavuuden tai lyhyyden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä esi-isistä legendan mukaan peli ulottui melkein polveen. Oli muutenkin pitkä mies.
No ei se pituus liity asiaan mitenkään.
Moni nainen on frigidi ja heille riittää, jos miehellä on rahaa. Toki jos hyvää seksiä haluaa niin sitten voi käydä sitä hakemassa suhteen ulkopuolelta. Näin usein tehdään ja siitä on sovittu. Minimunamies saa parisuhteen ja vaimo saa vapaasti käydä panemassa isomunia.
Useille on ilmeisesti liian vaikea ymmärtää että pienikullisille miehille on pienipilluisia naisia. Sellaisia, jolle jo keskikokoinen kulli sattuu. Pitää vain löytää itselle sopiva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan nyt kaikille selvennyksenä, niin jutussa esiintyvä Jani ei ole Jani Mäkelän Jani Mäkelä.
Tästähän meillä on vain sinun sanasi,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mihin ihmeessä minä sitten miestä tarvisin edes seksiin, jos dildo korvaisi miehen!? Haloo nyt taas. Lesbot tottakai ovat tyytyväisiä, koska ovat lesboja. Minä heteronaisena tarvitsen ihan fyysisesti sitä penistä. Ei mies ole täydellinen, jos penis ei ole sopiva ja jos on muuten kiva mies niin voihan sitä muuten olla tekemissä, mutta en sellaisen miehen kanssa seksiä harrastaisi. Minulle naisena yhdyntä on suurin nautinto, joten älä ala minulle kertomaan, että joku mies tarvitsisi yhdyntää enemmän kuin minä kun se ei ole totta. Itselleni yhdyntä on se tärkein ja kaikkein välttämättömin seksitapa. Miksi edes harrastaisin yhdyntää jos se olisi vain miestä varten? Mutta joo, kysymykseei: en ottaisi itselleni "täydellistä" miestä, jos penis ei täytä. Dildoa voi käyttää sinkkunakin. En ala dildoa käyttämään pääasiallisena nautinnonlähteenä parisuhteessa vaan nautin miehen peniksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ihmisen, jolla on ehkä tuota kokoluokkaa, ja joka on ollut suurimman osan ikäänsä pitkissäkin parisuhteissa. Eli useampi nainen on hänet kelpuuttanut.
Oikeastaan tiedän kaksikin tuon kokoluokan miestä, joista kumpikin on ollut monesti parisuhteessa. Sitten tiedän myös ihmisen, jolla on iso ja tulee alle minuutissa.
Ja tuo kolmaskin on ollut suuren osan elämää suhteissa. Eli eivät naiset ole nirsoja.
Ok, katsoin muussa asiassa äsken mittaa, ja ehkä nuo pienehköt mitä tiedän on pikemminkin jotain 7 cm. Mun peukalokin on jotain 6. Eli onhan tuo poikkeuksellinen mitta. Mutta onhan niitä transmiehiä ja impotenttejakin.Ja tosiaan ei minuutissa ihan hirveästi ole hyötyä minkään kokoisesta. Se on koriste sitten lähinnä.
Osa miehistä ei tiedä, missä klitoris sijaitsee ja osaa ei seksi kiinnosta edes. Jos kehittää muita taitoja, niin on jo naisen kannalta parempi sängyssä kuin he.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään merkitystä. Vaikka ei olisi miehellä penistä, niin voi olla hyvä parisuhde. Tästä esimerkkinä lesbot ja heidän suhteensa. T: m 22 v
On sillä merkitystä. Kovasti selitellään, että koolla ei ole väliä, mutta kyllä sillä on. Ei haittaa vaikka olisi vähän keskivertoa pienempi kunhan osaa käyttää sitä eikä ole mikään katkarapu. Paras on keskivertoa jonkun verran isompi. Liian isokaan ei ole hyvä.
Jos miehellä ei olisi penistä lainkaan, niin sillä olisi todellakin iso merkitys. Mä haluan miehen jolla on kulli.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään merkitystä. Vaikka ei olisi miehellä penistä, niin voi olla hyvä parisuhde. Tästä esimerkkinä lesbot ja heidän suhteensa. T: m 22 v
On sillä merkitystä. Kovasti selitellään, että koolla ei ole väliä, mutta kyllä sillä on. Ei haittaa vaikka olisi vähän keskivertoa pienempi kunhan osaa käyttää sitä eikä ole mikään katkarapu. Paras on keskivertoa jonkun verran isompi. Liian isokaan ei ole hyvä.
Jos miehellä ei olisi penistä lainkaan, niin sillä olisi todellakin iso merkitys. Mä haluan miehen jolla on kulli.
N45
Niinhän sinä varmaan haluat mutta et koskaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan nyt kaikille selvennyksenä, niin jutussa esiintyvä Jani ei ole Jani Mäkelän Jani Mäkelä.
Mutta olis voinut olla?
Jos asia niin koetaan.