Janilla liian pieni penis parisuhteeseen
Lukiko joku jutun että kuinka pieni se sitten oli?
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/a44969f6-9bf5-4323-a4…
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että naiset menevät sitten sen kikkelin kanssa parisuhteeseen eikä itse miehen kun sillä on noin paljon merkitystä ja valittavat että pieni ei käy. Ettekö ensisijaisesti seurustele miehen, ettekä sen kikkelin kanssa? Ootteko te niin kikkelinhimoisia?
No sallitko sitten että nainen hoitaa yhdynnäntarpeensa suhteen ulkopuolella? Vai ollaanko suhteessa ilman yhdyntää?
Dildot on keksitty ja se yhdyntä on suurimmaksi osaksi miehelle suuri nautinto, ei naiselle. Ovathan lesbotkin tyytyväisiä suhteessa ilman kikkeleitä tai käyttävät juurikin dildoja jos haluavat jotain sisälle. Vai onko heteronaisille kikkeli ja sen olemassaolo välttämättömyys miehessä, siis jos vaikka olisi miten pieni mutta muuten täydellinen mies?
Miten pihalla naisen seksuaalisuudesta sä oikein olet?
Dildo ei todellakaan korvaa aitoa vehjettä. Dildo ei myöskään korvaa sitä, että mies panee oikein kunnolla. Yhdyntä on todellakin naisellekin nautinto ja mies osaa hommansa, toki naisenkin pitää hommansa eikä vain maata lahnana. Mä en ole lesbo vaan hetero jolle todellakin on penis tärkeää. Ei riitä mitkään pelkät lelut ja nuolenta vaan haluan kullin mun sisälle. Vain se voi poistaa panetuksen.
Kulliton mies on hyödytön mies eikä sellainen kelpaa ainakaan mulle parisuhteeseen. Ei kelpaa myöskään katkarapu. Sori siitä.
N45
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen on frigidi ja heille riittää, jos miehellä on rahaa. Toki jos hyvää seksiä haluaa niin sitten voi käydä sitä hakemassa suhteen ulkopuolelta. Näin usein tehdään ja siitä on sovittu. Minimunamies saa parisuhteen ja vaimo saa vapaasti käydä panemassa isomunia.
Ei kai frigidi ole hyvä, jos Jani itse on kuitenkin ihan seksuaalinen ihminen. Joku, joka tykkää kovasti nuolemisesta.
Mulla on mies, jolla on todella pieni penis. En ole seksiin tyytyväinen ja siksi mulle riittää seksi muutaman kerran vuodessa. Ongelma on se, että mies haluaa seksiä kuitenkin jatkuvasti, ei se koko siihen vaikuta. Minäkin olen halunnut aiemmissa suhteissa, mutta kun miehellä on niin pieni, niin tyydytän mieluummin itse itseni ihan yksikseni.
Suhteemme on muuten hyvä enkä ole aikeissa erota tämän asian takia. Mieskään tuskin lähtee, vaikka on tyytymätön seksielämäämme. Niin olen minäkin, mutta en todellakaan loukkaa miestä sanomalla sitä ääneen, ennemmin esitän että haluttomuus johtuu hormooneistani.
Halusin siis vain sanoa, että kyllä koolla on väliä. Pienen peniksen omaavan kanssa seksielämä ei ole tyydyttävää, samoin kuin ei tietenkään esim. haluttoman naisen kanssa. Seksi on kuitenkin vain yksi osa-alue ja jos muut ovat kunnossa, voi suhde toimia. Tai sitten ei, riippuu ihan siitä, miten tärkeää toimiva seksielämä kenellekin on.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mies, jolla on todella pieni penis. En ole seksiin tyytyväinen ja siksi mulle riittää seksi muutaman kerran vuodessa. Ongelma on se, että mies haluaa seksiä kuitenkin jatkuvasti, ei se koko siihen vaikuta. Minäkin olen halunnut aiemmissa suhteissa, mutta kun miehellä on niin pieni, niin tyydytän mieluummin itse itseni ihan yksikseni.
Suhteemme on muuten hyvä enkä ole aikeissa erota tämän asian takia. Mieskään tuskin lähtee, vaikka on tyytymätön seksielämäämme. Niin olen minäkin, mutta en todellakaan loukkaa miestä sanomalla sitä ääneen, ennemmin esitän että haluttomuus johtuu hormooneistani.
Halusin siis vain sanoa, että kyllä koolla on väliä. Pienen peniksen omaavan kanssa seksielämä ei ole tyydyttävää, samoin kuin ei tietenkään esim. haluttoman naisen kanssa. Seksi on kuitenkin vain yksi osa-alue ja jos muut ovat kunnossa, voi suhde toimia. Tai sitten ei, riippuu ihan siitä, miten tärkeää toimiva seksielämä k
Et siis rakasta miestäsi, eikä sinun mielestä sinulla ole velvollisuus tyydyttää miestäsi, kun hänen kullinsa ei siihen pysty. Et kuitenkaan halua keksiä seksissä mitään korviketoimintaa millä miehesi voisi tyydyttää sinut. Hän selvästi haluaisi, mutta sinä itsekkäästi kieltäydyt. Pidät ilmeisesti vain kulissia yllä ja mahtaako mies tuoda toimeentulon teidän perheeseen. Säälin miestäsi, en kullin koon takia, vaan sinut itsekkyytesi takia ja sen takia, että mies joutuu kärsimään seksiinpuutteesta ja siitä ettet halua häntä. Jälkimmäiset asiat on sellaisia, mitä en miehenä koskaan suostuisi kärsimään. Jos olisin miehesi, niin etsisin niin kauan parisuhteessa kunnes löytäisin naisen joka arvostaisi minua ja kulliani. Sen jälkeen saisit lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin siis vain sanoa, että kyllä koolla on väliä. Pienen peniksen omaavan kanssa seksielämä ei ole tyydyttävää, samoin kuin ei tietenkään esim. haluttoman naisen kanssa. Seksi on kuitenkin vain yksi osa-alue ja jos muut ovat kunnossa, voi suhde toimia. Tai sitten ei, riippuu
Miksi nainen harrastaisi seksiä jossa ei saa omia tarpeitaan tyydytetty? Ei seksissä ole kyse vain miehen tyydyttämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Halusin siis vain sanoa, että kyllä koolla on väliä. Pienen peniksen omaavan kanssa seksielämä ei ole tyydyttävää, samoin kuin ei tietenkään esim. haluttoman naisen kanssa. Seksi on kuitenkin vain yksi osa-alue ja jos muut ovat kunnossa, voi suhde toimia. Tai sitten ei, riippuu ihan siitä, miten tärkeää toimiva kenellekin on.
Olette kuitenkin yhdynnässä kun harrastatte seksiä kun miehesi haluaa niin teeskenteletkö nauttivasi ja eikö miehesi huomaa ettei ole kovin tyydyttävää seksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä esi-isistä legendan mukaan peli ulottui melkein polveen. Oli muutenkin pitkä mies.
No ei se pituus liity asiaan mitenkään.
Paitsi että jos kalut on polveen asti, niin se on 2 metrisellä aivan eri peli kuin 145 cm pitkällä Willellä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo naurettavaa jos Janin pieni ky rpä estää parisuhteen saamisen. Kyr pääkö meinasi ensitreffeillä esitellä naisille vai mitä?
Niinhän se menee, että sitä nainen ihan ensimmäiseksi puristaa, sitten vasta kättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan nyt kaikille selvennyksenä, niin jutussa esiintyvä Jani ei ole Jani Mäkelän Jani Mäkelä.
Mutta olis voinut olla?
Maailman Tyhmin Jani? Se kansanedustaja.
Sehä se.
No kyllä saan. Mulla on seksisuhde miehen kanssa joka antaa mulle hyvää seksiä ja kullin koko on mua miellyttävä.
N45