Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janilla liian pieni penis parisuhteeseen

Vierailija
04.02.2025 |

Lukiko joku jutun että kuinka pieni se sitten oli?

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/a44969f6-9bf5-4323-a4…

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janin kannattaisi etsiä nainen, jolle yhdyntä ei ole seksissä tärkein juttu.

Vierailija
22/110 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko ohut? Mikropeniksetkin ovat yleensä paksuja ja se on ongelma.

No voiko tonnikalapurkilla tyydyttää naisen? Se on lyhyt, mutta paksu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/110 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis 4 senttiä löysänä vai erektiossa ? 4 cm löysänä voi kasvaa reilusti yli 10 cm täydessä iskussa.

mut onhan toi rajua . Ex puoliso haukkui penistäni useasti vaikka suht normaali 14cm on . Siihen ilmeisesti parisuhteet perustuu .

14 cm on täysin normaali, koska keskimitta on 13,7 cm suomessa. Minulla on usein 4 cm löysänä varsinkin avantouinnin yhteydessä. Erektiossa se on kuitenkin 17 cm. T: m 26 v   

4 senttinen ei kasva 17 senttiseksi millään vaikka vaihtaisi jäistä kuumaan saunaan, se on varma se !

Vierailija
24/110 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janin kannattaisi etsiä nainen, jolle yhdyntä ei ole seksissä tärkein juttu.

Ja niitä on tämän palstan naisista 80%.

Vierailija
25/110 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis 4 senttiä löysänä vai erektiossa ? 4 cm löysänä voi kasvaa reilusti yli 10 cm täydessä iskussa.

mut onhan toi rajua . Ex puoliso haukkui penistäni useasti vaikka suht normaali 14cm on . Siihen ilmeisesti parisuhteet perustuu .

14 cm on täysin normaali, koska keskimitta on 13,7 cm suomessa. Minulla on usein 4 cm löysänä varsinkin avantouinnin yhteydessä. Erektiossa se on kuitenkin 17 cm. T: m 26 v   

4 senttinen ei kasva 17 senttiseksi millään vaikka vaihtaisi jäistä kuumaan saunaan, se on varma se !

Tule katsomaan jos et usko! Olet luultavasti nainen tai mies joka on tietämätön. On olemassa peniksiä jotka kasvaa paljon mennessään erektioon ja peniksiä, jotka ei oikeastaan kasva ollenkaan käydessään seisomaan. T: m 26 v

Vierailija
26/110 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan jonkin poikineeeeen kommentti

Vierailija
27/110 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan nyt kaikille selvennyksenä, niin jutussa esiintyvä Jani ei ole Jani Mäkelän Jani Mäkelä.

Mutta olis voinut olla?

Maailman Tyhmin Jani?  Se kansanedustaja.

Vierailija
28/110 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan nyt kaikille selvennyksenä, niin jutussa esiintyvä Jani ei ole Jani Mäkelän Jani Mäkelä.

Onko vahvistettu tieto?

Vierailija
29/110 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naisista löytyy niitä, keille 14 cm ei todellakaan riitä. Itsekin olen saanut kommentteja, että olisipa sulla isompi tai muita vihjailuja pienestä munasta. No partnereita on ollut reilusti yli sata, joista vain harva noin sanoneet. Ja siis normaali 16 senttinen vehe itsellä.

Vierailija
30/110 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään merkitystä. Vaikka ei olisi miehellä penistä, niin voi olla hyvä parisuhde. Tästä esimerkkinä lesbot ja heidän suhteensa. T: m 22 v

No itse heteronaisena haluan kyllä parisuhteessa tarpeeni tyydytettyä. Tarpeisiini kuuluu olennaisesti yhdyntä.

Vierailija
31/110 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apuvälineitä käyttäen naisen voi tyydyttää myös pienen omaava.

Vaatii vain oikean naisen löytämistä. Suurempi ongelma on tämän miehen oma tyydytys, mutta sekin riippuu naisesta.

Apuvälineitä voi nainen käyttää yksinkin, kyllä miehen kanssa tarvitaan se penis.

Vierailija
32/110 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu poistuu, kun "moderaattori" tajuaa, että Janilla on isompi.

Kaikki on tallennettu. Anna mennä, anna mennä... 

Vierailija
33/110 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän naisista löytyy niitä, keille 14 cm ei todellakaan riitä. Itsekin olen saanut kommentteja, että olisipa sulla isompi tai muita vihjailuja pienestä munasta. No partnereita on ollut reilusti yli sata, joista vain harva noin sanoneet. Ja siis normaali 16 senttinen vehe itsellä.

Höpöhöpö

Vierailija
34/110 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päädyin pehkuihin itseasiassa Jani nimisen miehen kanssa ja hänellä oli niin pieni penis, etten tiennyt mitä sille pitää tehdä. Se näytti siis pienen lapsen penikseltä. Jos siitä otti kädellä kiinni, sitä ei näkynyt enää lainkaan! Sen oli siis varmaan alle 10cm seisokissa. Hän ei vaikuttanut lainkaan tietoiselta asiasta!  En pystynyt edetä yhdyntään asti, sillä penis toi liikaa mieleeni lapsen. En kyllä tiedä voisiko sen kanssa edes yhdyntää harrastaa.  Lähdin tekosyiden varjolla pois kesken hommien.

Vierailija
35/110 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tiettyä kaavaa kuinka isoksi penis kasvaa löysästä erektioon. Joillakin kasvaa vain 10% joillakin voi tulla 5cm munasta 15cm kuten minulla. Siitä sanonta tulee että onko shower vai grower.

Vierailija
36/110 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse päädyin pehkuihin itseasiassa Jani nimisen miehen kanssa ja hänellä oli niin pieni penis, etten tiennyt mitä sille pitää tehdä. Se näytti siis pienen lapsen penikseltä. Jos siitä otti kädellä kiinni, sitä ei näkynyt enää lainkaan! Sen oli siis varmaan alle 10cm seisokissa. Hän ei vaikuttanut lainkaan tietoiselta asiasta!  En pystynyt edetä yhdyntään asti, sillä penis toi liikaa mieleeni lapsen. En kyllä tiedä voisiko sen kanssa edes yhdyntää harrastaa.  Lähdin tekosyiden varjolla pois kesken hommien.

Mulla hieman samanlainen kokemus, ei ollut tosin Jani niminen tämä. Meni omat fiilikset sen siliän tien kun näin sen minivehkeen. Ihan... Krhm... Korrektisti tyydytin herran noin muutoin, mut yhdyntä ei kiinnostanut tippaakaan. Olin muuten ku ei mitään ja lopetin jutun lyhyeen. 

37/110 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule katsomaan jos et usko! Olet luultavasti nainen tai mies joka on tietämätön. On olemassa peniksiä jotka kasvaa paljon mennessään erektioon ja peniksiä, jotka ei oikeastaan kasva ollen

Tottakai on, mutta että yli nelinkertaiseksi niin paskapuhetta !

Vierailija
38/110 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä onko 14 cm normaali, jos se normaali on liian lyhyt? Toisekseen 14 cm, joka on kahden sormen paksuinen ei ole mistään kotoisin eikä tunnu missään. Ja näitä ohuita peniksiä on Suomen miehistä suurimmalla osalla. Ohutta ei korvata pituudella. 20 cm tikku on aivan hirveä.

Vierailija
39/110 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä onko 14 cm normaali, jos se normaali on liian lyhyt? Toisekseen 14 cm, joka on kahden sormen paksuinen ei ole mistään kotoisin eikä tunnu missään. Ja näitä ohuita peniksiä on Suomen miehistä suurimmalla osalla. Ohutta ei korvata pituudella. 20 cm tikku on aivan hirveä.

Taitaa keskiverto kullin ympärysmitta olla 12cm. Omat kaksi sormea ovat 11cm ja ainakin omalla vaimolla hinkkaavat ja venyttävät jo ihan tarpeeksi jat toinaan sormettaessa liikaakin. Orgasmeihin riittää vallan mainiosti. Oma kulli huomattavasti paksumpi, muttei se nyt taida oleellisesti vaikuttaa kumminkaan. Toki jo naiselle menee helposti 3 tai 4 sormea niin sitten kullilla pitää olla paksuutta. Parinvalintakysymys kumminkin. 

Vierailija
40/110 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taannoin erään uimapaikan miesten suihkutiloissa kiinnittyi huomio erään miehen kovin pieneen varustukseen.

Näky jopa hämmensi, kun oikeasti kalu oli todellakin prinssinakin kokoa. Olen ollut siinä uskossa, ettei noin pientä voi olla. Se mitä tuo sitten on erektiossa...en tiedä mihin asti voi noin pieni kasvaa... No, kaiketi hommansa hoitaa, koska aina samotaan, että koolla ei ole väliä...