Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin varata aikaa terveyskeskuksesta

Vierailija
04.02.2025 |

Lääkäri toivoi kontrollikäyntiä ennen reseptin uusimista ja nyt alkaa olla aika se uusia. Verikokeessa jo kävin tätä varten viikko sitten.

Siellä se täti itku kurkussa tylysti vastaili, että en minä näistä ajoista mitään tiedä, minä vaan uusin reseptejä. Vaikka soititkin ihan ajanvarausnumeroon. Ei siellä mitään aikoja ole. Kielsi soittamasta tällä viikolla, soita parin viikon päästä vaikka, jooko. Mutta se lääkehän ehtii sitten loppua ja kuuri katkeaa??

Mitä vttua teillä siellä hyvinvointialueille oikein tapahtuu? Tuntuu kuin olisin joku pahin rikollinen, kun uskalsin soittaa teidän ajanvarausnumeroon niinkin vähäpätöisellä asialla kuin ajanvaraamisella. Älkää mainostako sitä numero netissä, jos siihen ei saa kukaan soittaa.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa netin kautta viesti hoitajille, sitä kautta sujuu paremmin.

Vierailija
2/84 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä. Ainoa keino saada aika on mennä henkilökohtaisesti paikanpäälle tai varata aika yksityiselle. Itse sain ajan kun tilasin ambulanssin ja ensihoito laati selvityksen terveydentilastani ja kehoitti menemään sen kanssa terveyskeskukseen. Tosin mitään apua sieltä ei saanut, vaikka se aika tulikin, ihmettelen samaa, mitä ihmettä siellä tehdään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on tultu. Todella outoa.

Vierailija
4/84 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ajan lääkärille, olin paikalla 20 min.  ennen aikaa. Ketään muuta potilasta ei käytävällä ollut tai huoneista tullut.  Kaksi lääkäriä tuli jostakin huoneesta rupatellen ja sanoivat nähdään taas huomenna.

Mitähän tärkeää lie puuhasivat ?

Poistuessani käytävä oli edelleen tyhjä. Missä ne potilaat ovat?( Jos heitä on ruuhkaksi asti.) Olisivatko kotona odottamassa soittoa ajan varauksesta?

Vierailija
5/84 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin kautta kyselee, joku vastaa joskus.

Vierailija
6/84 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän terveyskeskuksen yleinen vastaus on soittaa sinne missä asiassa vain, vastaus on tämä: TUOTA NOIN NIIN, TUOTA NOIN NIIN...

Vierailija
7/84 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma täällä. Ainoa keino saada aika on mennä henkilökohtaisesti paikanpäälle tai varata aika yksityiselle. Itse sain ajan kun tilasin ambulanssin ja ensihoito laati selvityksen terveydentilastani ja kehoitti menemään sen kanssa terveyskeskukseen. Tosin mitään apua sieltä ei saanut, vaikka se aika tulikin, ihmettelen samaa, mitä ihmettä siellä tehdään?

Soitin itse itselleni kerran ambulanssin, ensihoitajat kehottivat minua tulemaan mukaan terveyskeskukseen. Ensihoitajat soittivat, että täältä on tulossa tämä ja tämä potilas, lääkäria tarvitaan. Ambulanssi ajoi minut terveyskeskukseen, odotin noin 30 minuuttia, kunnes raihnaisen näköinen mieslääkäri raahautui paikalle ja lopputulos oli tämä: tänne nyt tuodaan kaikenlaisia perusterveitä henkilöitä, että heitä pilleri suuhun niin matka jatkuu. Ei tutkimuksia ei mitään, kotiin yksin yöksi. Mielestäni tapahtui jonkinasteinen RIKOS.

Vierailija
8/84 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita uudelleen, ei ne muista että soitit jo, kaikille sanovat saman virren.

Vierailija
9/84 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain ajan lääkärille, olin paikalla 20 min.  ennen aikaa. Ketään muuta potilasta ei käytävällä ollut tai huoneista tullut.  Kaksi lääkäriä tuli jostakin huoneesta rupatellen ja sanoivat nähdään taas huomenna.

Poistuessani käytävä oli edelleen tyhjä. Missä ne potilaat ovat?( Jos heitä on ruuhkaksi asti.) Olisivatko kotona odottamassa soittoa ajan varauksesta?

Tuokin on totta ja itse todennut saman. Epäilen, että aikoja piilotetaan ja säilötään pöytälaatikoissa eikä niitä jaeta kuin tietyille tai tiettyihin tapauksiin, vaikka kenenkään todellista tarvetta ei pystytä 100 prosenttisesti ajanvarauksen yhteydessä toteamaan. Saattaa olla nopeaakin hoitoa vaativa soitto !

Vierailija
10/84 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netin kautta kyselee, joku vastaa joskus.

Kysellään muuten turhia. Mutta jos pakko vastata turhiin typeriin  mielummin netissä kun jollekin urpolle puhelimessa. 

Tuo on muuten yksi etu yksityinen vs. julkinen. Varaat ajan ja laitat syyn yhdellä lauseella. Ehkä sattunut itselleni outoja tyyppejä ajanvarauksessa mutta kysymyksetkin suunnilleen seksielämää hipovia tai tyyliin missä asuit 6 vuotta sitten. Ei jaksaisi sellaisia. 

Vierailija
11/84 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne täälläkin, kuukausia joutuuj odottamaan, koska on ruuhka, mutta kun pääsee lääkäriin, ei ole ketään muita, vain valkopukuisia liikkuu käytävillä.

Vierailija
12/84 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule meille kärpäseen kontrolliin. Surisemme sinulle uuden reseptin vaivaisella satasella 🤪🤪

Vierailija
13/84 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä digisoitesta kun yritin takaisinsoiton aikaa varata niin en edes nähnyt valintaa sellaiselle "yleiselle" asialle vaan oli ainoastaan tarkkaan rajatut asiat mistä mikään ei koskenut mitään yleisvaivoja. Aivan kuin yrittäisivät kaikin tavoin estää ottamasta yhteyttä. Numeron lopulta sentään löysin mitä kautta onnistui ajan varaus, mutta on nuo helvetin sekavat sivut. Minkä takia pitää olla kaiken maailman omaoloa ja montaako ero hommaa siellä mistä ei ota erkkikään selvää.

Vierailija
14/84 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se resepti uusintaan, tottakai uusii !

Vierailija
15/84 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan jännittyneenä, milloin kansaa ohjataan synnyttämään itsenäisesti kotona, leikkaamaan oma umpisuoli ja järjestämään DIY hautajaiset.

Vierailija
16/84 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin ambulanssin.

Onko ambulanssi taksi, joka tilataan.

Vierailija
17/84 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuokin on totta ja itse todennut saman. Epäilen, että aikoja piilotetaan ja säilötään pöytälaatikoissa eikä niitä jaeta kuin tietyille tai tiettyihin tapauksiin, vaikka kenenkään todellista tarvetta ei pystytä 100 prosenttisesti ajanvarauksen yhteydessä toteamaan. Saattaa olla nopeaakin hoitoa vaativa soitto !

Joo, totta on, mikä ihme tässä hommassa mättää. Sain kiireettömän ajan terkkariin, varauduin odottamaan pitkäänkin, jos oisivat myöhässä. Siellä ei ollut yhtä ainoata potilasta odottamassa. Aloin jo miettimään, että olenko tullut vahingossa pyhäpäivänä ( no eihän terkkari olis ollut auki), lääkäri avasi ovensa minuutilleen. Homma hoidettiin, lähdin kotiin, edelleenkään ei potilaita missään. Niinku mitä??

Vierailija
18/84 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan jännittyneenä, milloin kansaa ohjataan synnyttämään itsenäisesti kotona, leikkaamaan oma umpisuoli ja järjestämään DIY hautajaiset.

Aikanaan joku pankki mainosti että "palvelupankki on aina palvelupankki". Tuo mainoslause happani aika pikaiseen kun pankkeja katsoo nykyään. Vastaavaa "palvelua" taitaa saada nykyään joka puolella kun palveluasenne on jostain neuvostoliitosta ja virasto/laitos/työpaikka on olemassa vain työntekijöitään varten, ei asiakkaita. 

Vierailija
19/84 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita se resepti uusintaan, tottakai uusii !

Jos sanotaan että käy ensin näytillä niin ei uusi ennen käyntiä. 

Vierailija
20/84 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilasin ambulanssin.

Onko ambulanssi taksi, joka tilataan.

Löysit tosi tärkeän yksityiskohdan josta ruveta avautumaan. Hieno homma. Tai jotain. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi