Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkällä säteellä olisit valmis ottamaan työpaikan vastaan?

Vierailija
04.02.2025 |

Kilometri määrä?

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työpaikassa, jonne kuljen 96km suuntaansa, eli 2x päivässä 5 päivänä viikossa omalla autolla, poislukien lomat. Jää vielä reilusti maksettavaa itselle verottajan hyväksymien matkakustannusten jälkeen. 

Vierailija
62/135 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jauhat, kun olet selvästi pelkkä trolli tai muuten täysin kujalla?

Taidan tietää aiheesta sinua enemmän kun kuitenkin olen perheineni muuttanut tuon 600km päähän. Se ei suinkaan ollut mahdotonta eikä elämäni päättynyt siihen, kuten ei muunkaan perheen. Siksi ihmettelen miksi näissä keskusteluissa kukaan ei pidä sitä edes minkäänlaisena vaihtoehtona. Tai ilmeisesti eivät vaan oikeasti halua töitä.

Naisen on vaikea lähteä, jos mies tekee vuorotyötä. Osa miehistä ei osallistu lasten hoitoon muutenkaan.

Nainen asuu eri kaupungissa ja lasten isä töissä klo 23.00 asti ja ekaluokkalainen yksin kotona.

Iltis menee kiinni klo 17.00.

Ja jos isä yövuorossa niin lapsi nukkuu yksin kotona.

Ei hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jauhat, kun olet selvästi pelkkä trolli tai muuten täysin kujalla?

Taidan tietää aiheesta sinua enemmän kun kuitenkin olen perheineni muuttanut tuon 600km päähän. Se ei suinkaan ollut mahdotonta eikä elämäni päättynyt siihen, kuten ei muunkaan perheen. Siksi ihmettelen miksi näissä keskusteluissa kukaan ei pidä sitä edes minkäänlaisena vaihtoehtona. Tai ilmeisesti eivät vaan oikeasti halua töitä.

Meillä oli vaan lähimatka kun 450km.  Menin töihin ja puoliso löysi melkein heti kanssa työpaikan ja lapset löysi heti koulusta kavereita.  Täällä nyt asuttu kuusi vuotta.

Vierailija
64/135 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ottaa vastaan kovin kaukaa, kun on niin surkeat julkiset kulkuyhteydet.

Itselläni auto ja asun maalaiskylässä. Julkiset kulkuyhteydet sen verran huonot että jos auto hajoaa niin en pääse julkisten varassa edes 20km lähimpään kaupunkiin töihin .

Olen ollut nyt yli 7 vuotta osa-aikatyössä.  Yksi vuosi auto hajosi sillein että oli pois pelistä 2kk ja minäkin olin kun en töihin päässyt. Sitten kun sain auton kuntoon niin pääsin taas töihin.

Vierailija
65/135 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tunnin työmatka, liikaa. 

Vierailija
66/135 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä, aiemmin kuljin töihin bussilla,metrolla ja ratikalla. Teen vuorotyötä, joten viikonloppuisin jos jonkinlaista örisijää metrossa ja ratikas. Työmatka kesti n 30min.

Nyt pääsen yhdellä bussilla ja matkaa noin 50min, lähden aina vähän aiemmin että voin tarvittaessa hakea evästä tms.

Bussissa ei örisijöitä ja jos oon joskus varsinkin arki myöhäisiltoina yksin bussis.

Joten ei se aika aina ole niin ratkaiseva,täytyy pohtia muitakin asioita.

Vierailija
67/135 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöissä voin ottaa töitä vastaan mistä tahansa ja miltä tahansa aikavyöhykkeeltä. Olen valmis valvomaaan ja tekemään yöt töitä jos se on muun tiimin työssäoloaika. Eipä oo näitäkään kukaan tarjonnut eli se siitä "ottamisesta".

Matkan lisäksi pitäisi ottaa huomioon myös työmatkaan kuluva aika. Täällä pk-seudulla julkisilla voi mennä 1,5h suuntaansa vaihdolla tai parilla.. Motaria ajamalla tolla suhais jo melkeen Tamperelle asti. 

Itsellä oli tilanne että omalla autolla ajelin alle puolen tunnin työpaikalle ja julksilla samaan matkaan kului tunnista puoleentoista. Ei paljoa tarvinnut miettiä kumman valitsi.

Vierailija
68/135 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 metriä maksimi.

Vierailija
69/135 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin 80km päästä, 100km olisi ollut maksimi. 

Vierailija
70/135 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun vajaa vuoden tehnyt etätöitä, en muita töitä suostuisi enää edes tekemään. Nyt vasta tajuan miten ahdistunut olin vuosikausia toimistolla istuessani (minulla on sos tilanteiden pelko). Ei koskaan enää ihmisten parissa työskentelyä.

Vierailija
71/135 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20000km

Vierailija
72/135 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin työpaikasta ja palkasta. Jos paikka on mielenkiintoinen ja sopiva eikä palkkaakaan hullumpi, muutan mihin tahansa sivistysvaltioon työn perässä.

Vierailija
73/135 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hangosta Nuorgamiin😁

Vierailija
74/135 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 metriä

Vierailija
75/135 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisilla max. 45 min./suunta.

En omista autoa.

Vierailija
76/135 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työpaikka on päinvastaisessa suunnassa kuin päiväkoti, niin ihan maks 20km kuten nyt. Jos päiväkoti on työmatkan varrella niin 50km vielä ok, jos ei ole ihan pelkkää kinttupolkua.

Vierailija
77/135 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset olivat päiväkoti-iässä niin päiväkotiin puti keretä ajoissa ennen sen sulkemista. Puoliso kävi tuolloin kauempana töissä ja tiukkaa teki ehtiä lapset hakemaan, jos ajokeli olo huono.

Kun lapset menivät kouluun, pääsin töihin jossa tein kokonaan etätöitä. Nyt olen työssä joka on osittain etätyö mutta ajan silti useamman kerran viikossa 100km suuntaansa.

Riippuu etätöiden joustavuudesta- jos en saisi itse vaikuttaa siihen, etsisin työn lähempää.

Vierailija
78/135 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli tuntia kävellen, pyörällä tai julkisilla. Kilometrimäärää vaikea sanoa, pyörällä voin mennä esim. 10 km, mutta koska en pyöräile talvella, pitäisi sinne paikkaan talvella päästä julkisilla max puolessa tunnissa sisältäen kävelyn pysäkeille. Autoa en omista.

Vierailija
79/135 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

15000km

Vierailija
80/135 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mitään töitä tarjoa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi