Miten saada vanhemmat ymmärtämään että nykyaikana yhä pienempi osa miehistä pääsee pariutumaan? Ovat alkaneet koko ajan kysellä että milloin tuon tytön näytille ja vakiinnun?
Ikää minulla on jo 37, mutta naisia ei ole...Kuulun ilmeisesti ns. ylijäämämiehiin jotka eivät kumppania saa yrittämisestä huolimatta.
Miten voisin tämän pehmeästi ja mukavasti vanhemmilleni kertoa?
Kai he toivovat lapsenlapsiakin...
Kommentit (37)
Pääsee pariutumaan? Ehkä kannattaa ensin puhua ihmisistä, ei eläimistä.
Jos on ongelmia itsensä ilmaisussa, niin vanhemmat kai luulee, että etsit lintukaveria.
Tunnen tuskasi. Omat vanhempani ajattelevat minun olevan kaapissa, kun eivät voi millään ymmärtää miten akateeminen keskustelutaitoinen mies ei löytäisi naista.
vaihdat sukupuolen, ja ryhdyt voimaantuneeksi, itsenäiseksi naiseksi. joka katkeroituu 45v, ostaa koiran ja kuolee yksin. kas näin tulee käymään monille naisillekin, joten ei kannata stressata moisesta.
Itse kerroin olevani vapaaehtoisesti sinkku vela, kun suominaisten taso on huono. M24
Vierailija kirjoitti:
vaihdat sukupuolen, ja ryhdyt voimaantuneeksi, itsenäiseksi naiseksi. joka katkeroituu 45v, ostaa koiran ja kuolee yksin. kas näin tulee käymään monille naisillekin, joten ei kannata stressata moisesta.
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Kiitos, otan käyttöön.
Voi voi kun miehet ovat nykyään pulassa kun ei ole naisilla enään mikään pakko olla miehen orjana :) nautin
Joka kuukausi pitää spämmätä tätä samaa?
Näytät vaan vanhemmillesi tämän julkaisun, niin ymmärtävät, ettei kaltaisesi ruikuttaja tule ikinä löytämään ketään.
Tai kerrot minkälaisen naisen haluaisit. Kyllä vanhempasi silmiä pyöriteltyään ymmärtävät, että olet toiveissasi täysin harhainen.
Vanhemmat pettyneitä luuseripoikaansa
Miehet nykyään...
Miksi et etsinyt naista jo 20 vuotta sitten, silloin kun muutkin miehet?
Onpas sadistisia vastauksia paremmilta ihmisiltä. Huhhuh.
Suosittelen lähtemään merta edemmäs kalaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot, että olet homo.
Kerro, ettet ole löytänyt sopivaa miestä, jolla olisi jo lapsia valmiina.
Josko sitten vanhempasi lopettavat kyselyt. Tai sitten eivät.
Vierailija kirjoitti:
Onpas sadistisia vastauksia paremmilta ihmisiltä. Huhhuh.
Lässytyspaskalle sopivia vastauksia.
Älä edes yritä. Kuuntele kerrankin, mitä vanhemmillasi on asiaan sanottavaa.
Selittäkääs nyt kaikki tämä matemaattinen ongelma, että jos kerran liitot eivät ole pysyviä, niin eikö sitä helpompaa pitäisi olla jokaisen oikeasti asiaan panostavan löytää itselleen oma kulta?
T. vanhempasi
Vierailija kirjoitti:
Itse kerroin olevani vapaaehtoisesti sinkku vela, kun suominaisten taso on huono. M24
Heti aloittivat naiset alapeukutuksen, kun nuori mies on mielummin sinkku kuin naisen kotiorja. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen lähtemään merta edemmäs kalaan.
Tätä olin itsekin tulossa ehdottamaan. Jos vain on työtä, ei ole mielenvikainen ja omaa vastuuntuntoa, niin kyllä tärppää reviiriä laajentamalla. Kokemusta on.
Olin 30+ kun menin naimisiin jo homoksi leimatun 40+ -miehen kanssa.
Anoppia ei häirinnyt se, että poika oli leimattu jo homoksi, vaan se että miniä sattui olemaan kaunis ja hän ei saanutkaan pitää loppuelämän hoivaajaksi jo asettamaa henkilöä itsellään. Äiti meinasi romahtaa.
Niin tai näin, aina väärinpäin.
Ja siinähän pysyt, sinkkuna.