Kuinka vanha olit kun tapasit miehesi ja miten pian tapaamisesta tulit raskaaksi?
Kommentit (42)
ja tulin raskaaksi 9 vuoden p' ' st' . N' ppiksess' ei jostain syyst' toimi kirjaimet
miksi aloit selostaa ja selitellä? Kaikkia ei kiinnosta biletys.
Olin 16-vuotias kun ruvettiin seurustelemaan, viime kesänä mentiin naimisiin (olin 22-vuotias), nyt odotan esikoistamme rv 15 (olen 23-vuotias)
aloimme seurustelemaan. Olin tuolloin 19 (mies 18). Vuonna 1998 naimisiin ja ensimmäinen lapsi kesällä 2006.
Hiljaa hyvä tulee... =)
25 vuotiaana tapasin mieheni, 27 vuotiaana raskaana
olin 32 ja raskaaksi tulin 5 viikkoa tapaamisestamme..ehkäisy petti...ja se olikin sitten kohdunulkoinen ja nyt en sitten enää saakkaan lapsia.
naimisiin 24v, eka lapsi 29v, avioero 30v, toinen lapsi yhdessä 33v.
minulle olisi kyllä käynyt jo jonkin verran aikaisemminkin... nyt ei sitten tulekaan enempää :(
siitä vajaa kolme vuotta niin mentiin naimisiin. Nyt on lasta yritetty neljä vuotta, ei kuulu, ei näy=(. Olen nyt 26.
28v olin kun tulin raskaaksi . Esikoinen syntyi 3v yhdessäolon jälkeen. Naimisissa ja kahden lapsen perhe olemme nykyään . Yhdessä lähes 15v jo !
Olin 18 vee, kun tavattiin ja siitä 7 1/2 v, niin nyt olen raskaana ;). Hiljaa hyvää tulee... ;)
8v oltu nyt yhdessä. Kolme lasta.
siitä seitsemän vuoden päästä tulin raskaaksi.
Nyt on kymmenen vuotta tapaamisesta ja kolmas lapsi tulossa.
Lapsi syntyi, kun olin 32, vuoden yrittämisen jälkeen.
Seuraavana vuonna menimme naimisiin ja tulin raskaaksi ollessani 20,5-vuotias.
17-vuotias,3kk päästä ja edelleen naimisissa (reilut 20v)
yhteyttä vaihtelevasti. Vähän vajaa 18 kesäisenä alettiin seurustelemaan. Vajaa vuosi kerettiin seurustella kun tulin raskaaksi (myönnän oli vahinko) mutta sain keskenmenon. Muutaman kuukauden päästä keskenmenosta tulin uudelleen raskaaksi (suunnitellusti) joka päätyi onnellisesti. Naimisiin saakka emme ole vielä ehtineet mutta tämän vuoden puolella olisi tarkoitus avioitua. Kiire tulee=)