Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nykyaikana kannattaa etsiä puolisoa?

Vierailija
03.02.2025 |

Tinderissä saan keskimäärin yhden tykkäyksen vuodessa, vaikka profiilini on hyvin laadittu ja edustaa erinomaisesti liikunnallisia ja kulttuurillisia elämäntapojani. Bumbleen tai Hingeen en saanut luotua profiilia, koska tunnistautuminen ei onnistunut. Suomi24 Treffeissä profiiliani katsotaan parikymmentä kertaa viikossa, mutta kukaan ei koskaan ota yhteyttä, eikä paikkakunnallani ole yhtäkään aktiivista alle 30-vuotiaan naisen profiilia. Yli laudan seuranhakulangassa oleva ilmoitukseni ei ole vuoteen kerännyt yhtäkään yhteydenottoa. Facebookia en ole käyttänyt yli kymmeneen vuoteen, joten Facebook Dating ei myöskään ole tullut tutuksi.

Harrastuksissani on vain miehiä ja pariskuntia. Vaikka tutustun harrastuksissani joka kuukausi ainakin yhteen uuteen ihmiseen, en koskaan opi tuntemaan heitä niin läheisesti, että he kutsuisivat minua mukaan muihin aktiviteetteihinsa. Töissäni toistuu sama kuvio, paitsi että vietän toisinaan vapaa-aikaani työkavereideni kanssa. Heidän kauttaan en kuitenkaan pääse tutustumaan uusiin ihmisiin, sillä heillä tai heidän puolisoillaan ei muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ole muita kavereita. Harrastusten ja työpaikan vaihtaminen eivät ole vaikuttaneet asiaan, sillä yksilöliikunta ja turvallisuusala eivät selvästikään vedä puoleensa nuoria naisia.

En ole uskonnollinen, mutta minusta alkaa tuntua siltä niin kuin olisin kirottu, sillä olen ollut jumissa puolison etsimisen kanssa jo niin pitkän ajan. Se väsyttää ja turhauttaa, kun olen näennäisen voimaton tekemään asialle mitään.

Kommentit (425)

Vierailija
181/425 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No "ravintola"stahan sen hakkaavan alkkiksen saa.

Vierailija
182/425 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hakeutua matalasti koulutettujen miesten alalle ja voi löytää jonkun alkoholistin kiusaajan. Voi olla myös aseista kiinnostunut kilttimies. Muilla työpaikoilla voi vastaan tulla helposti äärioikeistolainen juoppo rikollisella taustalla. Muut tutut voi parittaa juoppoa vanhusta tai työtöntä superlihavaa, vaikeilla adhd oireilla. 

Silmät avoinna kun muut yrittää parittaa, itsehän näitä ns. lottovoittoja löytäisi. Sonnan kun saa käteensä pyytämättäkin. 

Ap:han on mies, joka etsii naista, eikä nainen joka etsii miestä. Näin viestisi ei oikein toimi ketjua ajatellen. Samalla en minä edes naisena edes ajattele miehistä edes niin pahasti kuin sinä. En, vaikka ikäviä kokemuksia ihmisistä yleisesti on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/425 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hakeutua matalasti koulutettujen miesten alalle ja voi löytää jonkun alkoholistin kiusaajan. Voi olla myös aseista kiinnostunut kilttimies. Muilla työpaikoilla voi vastaan tulla helposti äärioikeistolainen juoppo rikollisella taustalla. Muut tutut voi parittaa juoppoa vanhusta tai työtöntä superlihavaa, vaikeilla adhd oireilla. 

Silmät avoinna kun muut yrittää parittaa, itsehän näitä ns. lottovoittoja löytäisi. Sonnan kun saa käteensä pyytämättäkin. 

Ap:han on mies, joka etsii naista, eikä nainen joka etsii miestä. Näin viestisi ei oikein toimi ketjua ajatellen. Samalla en minä edes naisena edes ajattele miehistä edes niin pahasti kuin sinä. En, vaikka ikäviä kokemuksia ihmisistä yleisesti on. 

Näköjään, kun ei keskity kirjoittamiseen tulee virheitä. Jos vielä yksi "edes" sana samaan lauseeseen mahtuisi :) 

Vierailija
184/425 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saat Tinderissä yhden tykkäyksen vuodessa, profiilissasi täytyy olla jotain vikaa tai olet ruma. 

Profiilissani on yksi selkeä kasvokuva hymyn kanssa, kaksi kuvaa urheilukisoista, yksi kuva metsäretkeltä, yksi rannalta kavereiden kanssa ja yksi askartelemasta verstaalta. Ei ole outoja kuvakulmia, itse otettuja kuvia, aurinkolaseja naamalla, vihaisia ilmeitä, alkoholia, kalasaaliita, autojen rassausta, turistirysiä tai muuta sellaista, mistä ei yleensä tykätä. Kuvat ovat käsittelemättömiä, jos ei lasketa rajausta ja valkotasapainon säätöä. Tekstini sävy on positiivinen ja leikkisä olematta kuitenkaan rivo. Se sisältää lyhyen luonnekuvauksen, muutamia harrastuksia ja sen mitä etsin eli kavereita tai elämänkumppania. Ilmaisen tekstissä myös olevani avoin kaikenlaisille aktiviteeteille ja kutsun lukijankin osallistumaan niihin.

En ole tietääkseni poikkeuksellis

Kerrot avauksessa, että sinulla on seuranhakuprofiili y-laudalla. 

Kuvavalikoimasi kuulostaa samalta kuin sen kaverin, jolla oli pitkään siellä myös aloitus, jossa pyydettiin arvioimaan Tinder-profiili. 

Jos olet hän, ulkonäössäsi ei ole mitään vikaa. Kuvista ja tekstistä saa käsityksen, että haet veren maku suussa urheilevaa naista, jolla ei saa olla aiempia suhteita.

Harva nainen haluaa kiipeilyseinälle tai maastopyöräilemään ensitreffeillä, vaikka harrastaisikin liikuntaa. 

Vierailija
185/425 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä saan keskimäärin yhden tykkäyksen vuodessa, vaikka profiilini on hyvin laadittu ja edustaa erinomaisesti liikunnallisia ja kulttuurillisia elämäntapojani.

Poista profiilisi ja tee uusi. Katso kuvat ja teksti läpi fiksun naispuolisen ystävän kanssa  

Bumbleen tai Hingeen en saanut luotua profiilia, koska tunnistautuminen ei onnistunut.

Eli luovutit ennen kuin aloititkaan? Tekniset ongelmat saa kyllä ratkaistua.

Suomi24 Treffeissä profiiliani katsotaan parikymmentä kertaa viikossa, mutta kukaan ei koskaan ota yhteyttä, eikä paikkakunnallani ole yhtäkään aktiivista alle 30-vuotiaan naisen profiilia.

Jos kumppanin löytäminen on vaikeaa, ei kannata jäädä jumiin oman paikkakunnan tarjontaan. En tiedä miten S24 Trefeit toimii, voiko siis vain nainen ottaa yhteyttä, vai miksi et itse tee aloitetta?

Yli laudan seuranhakulangassa oleva ilmoitukseni ei ole vuoteen kerännyt yhtäkään yhteydenottoa.

Mitä, jos jättäisit koko Ylälauteen? 

Facebookia en ole käyttänyt yli kymmeneen vuoteen, joten Facebook Dating ei myöskään ole tullut tutuksi.

Jos haluat käyttää Facebook Datingia, ala käyttää Facebookia  

Harrastuksissani on vain miehiä ja pariskuntia. Vaikka tutustun harrastuksissani joka kuukausi ainakin yhteen uuteen ihmiseen, en koskaan opi tuntemaan heitä niin läheisesti, että he kutsuisivat minua mukaan muihin aktiviteetteihinsa. Töissäni toistuu sama kuvio, paitsi että vietän toisinaan vapaa-aikaani työkavereideni kanssa. Heidän kauttaan en kuitenkaan pääse tutustumaan uusiin ihmisiin, sillä heillä tai heidän puolisoillaan ei muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ole muita kavereita. Harrastusten ja työpaikan vaihtaminen eivät ole vaikuttaneet asiaan, sillä yksilöliikunta ja turvallisuusala eivät selvästikään vedä puoleensa nuoria naisia.

Jospa siis kokeilisit harrastuksena muuta kuin yksilöliikuntaa?

En ole uskonnollinen, mutta minusta alkaa tuntua siltä niin kuin olisin kirottu, sillä olen ollut jumissa puolison etsimisen kanssa jo niin pitkän ajan. Se väsyttää ja turhauttaa, kun olen näennäisen voimaton tekemään asialle mitään.

Nimenomaan näennäisen voimaton. Voit tehdä paljonkin, et vain ole tehnyt. 

Vierailija
186/425 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höps. 

Vierailija
187/425 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikutat ihan hyvältä tyypiltä ap.

Onko enää tavallisia kirjeenvaihtoilmoituksia missään? Että lähettäisi perinteisiä kirjeitä?

Aikoinaan paikallislehdessä oli tuollaisia ja sieltä itse ja pari tyttökaveriani löysimme puolisot. Ensin tapasin pari muuta jotka ei natsanneet.

Toivottavasti ap tapaat jonkun sopivan tänä kesänä.

Vierailija
188/425 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssikouluun ja sieltä lavatanssin alkeiskurssille. Sen jälkeen lavatansseihin, niin kyllä varmasti tutustuu naisiin. Lavoilla aina paljon enemmän naisia kuin miehiä ja tanssitaitoiselle miehelle on aina ottajia. Lavoilla käy nykyään kaiken ikäisiä ihmisiä nuorisosta vanhuksiin. 

Vierailija
189/425 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi matkatoimiston valmismatkoja. Yleensä useita yksin matkustavia naisia. Aikaa tutustua siinä matkan aikana.

Exäni löysi ensimmäisen vaimonsa juuri tällaiselta reissulta. Olivat molemmat "mies/naispaikalla" reissussa.

Vierailija
190/425 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n tuskaa.Itseä ärsytti tuo "mene harrastamaan x" tai "mene ihmisten ilmoille". Paskat mikään toiminut. Harrastuksissa ei ollut miehiä, enkä ala harrastaa jotain vain siksi, että siellä SAATTAISI olla miehiä etsimässä parisuhdetta, kävin ravintoloissa ja tanssimassa - ei mitään jäänyt käteen, otin reippaasti kontaktia maitohyllyllä - ei mitään, kerroin kaikille kavereille, että kattovat piirinsä läpi josko olis joku vapaa mies (ei ollut), työpaikka oli naisia täynnä...

Olin siis eri deittisivustoilla ja äpeissä. Kuusi vuotta meni, olin jo kyynistynyt ja tajusin, että olen ehdottomasti mieluummin yksin kuin paskassa suhteessa. Sitten kerran Happy Pancakessa tuli mielenkiintoinen profiili kohdalle.. ja kolme vuotta kohta yhdessäoloa takana.

AP:lle sanoisin, että ei sitä pysty tietämään mistä se tyyppi tulee, ja tuleeko. Eihän meille kenellekään ole mitään parisuhdetta missään luvattu. Itse pysyin noissa sovelluksissa siksi, että olen "tarjolla" edes jotain kautta, kun ei nuo livekuviot mitään myöskään tarjolle tuoneet..

Tsemppiä matkaan!

Vierailija
191/425 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi juoppoa, tyhmää, sivistymätöntä luuseria, missä ne fiksut, hienot miehet on?

Vierailija
192/425 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi sieltä, minne se on oletettavasti mennyt. Pubiin, keilahallille, punttisalille, metsään lenkille, pyykkitupaan, autotalliin, naapurin äijälle. Tai onhan se voinut lähteä viemään roskapussia. Ne reissut saattaa kestää pidempään.

Roskakatos onkin erinomainen paikka lähestyä vieraita naisia. Etenkin pimeässä. Tältä foorumilta saa aivan fantastisia vinkkejä.

😂😂😂😂

Vierailija
193/425 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näitä nyt on kierrätyspisteitä kuten Treffit, Tinder jne.

Vierailija
194/425 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos Ap:ta näkynyt?

Vierailija
195/425 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ehdotetaan alvariinsa kapakkaa seuran hakuun. No minä en enää halua viinaan menevää miestä, eli kapakkaan en lähde seuran puutteesta istumaan. Yhdestä kupittelijasta pääsin vasta eroon. Juokohan itsensä vielä hengiltä....

Mutta muualla ne miehet eivät sitten kai olekaan. Naiset harrastavat, miehet juovat.

Vierailija
196/425 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ylil.audalla muka naisia vai hakevatko miehet siellä toisistaan seuraa? Vai jos on naisia, ovatko jotain "evitakolmosia"?

Vierailija
197/425 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ennen oli paremmin, ei tarvinnut kun mennä ostamaan autoon bensaa huoltikselta oli kassalla töissä tuleva mieheni.

Vierailija
198/425 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta.

M41

Vierailija
199/425 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:n tuskaa.Itseä ärsytti tuo "mene harrastamaan x" tai "mene ihmisten ilmoille". Paskat mikään toiminut. Harrastuksissa ei ollut miehiä, enkä ala harrastaa jotain vain siksi, että siellä SAATTAISI olla miehiä etsimässä parisuhdetta, kävin ravintoloissa ja tanssimassa - ei mitään jäänyt käteen, otin reippaasti kontaktia maitohyllyllä - ei mitään, kerroin kaikille kavereille, että kattovat piirinsä läpi josko olis joku vapaa mies (ei ollut), työpaikka oli naisia täynnä...

Olin siis eri deittisivustoilla ja äpeissä. Kuusi vuotta meni, olin jo kyynistynyt ja tajusin, että olen ehdottomasti mieluummin yksin kuin paskassa suhteessa. Sitten kerran Happy Pancakessa tuli mielenkiintoinen profiili kohdalle.. ja kolme vuotta kohta yhdessäoloa takana.

AP:lle sanoisin, että ei sitä pysty tietämään mistä se tyyppi tulee, ja tuleeko. Eihän meille kenellekään ole mitään parisuhdetta missään luvattu. Itse pysyin noissa sovelluksiss

Harrastuksista naiset mielellään löytäisivät samanhenkisen kumppanin, mutta se ei onnistu, koska siellä on paljon enemmän naisia kuin miehiä. Miksi miehet eivät mene sinne?

Vierailija
200/425 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillisistä seurakunnista 🙏

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi