Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko typerää käyttää 400 e käsilaukkuun?

Vierailija
02.01.2026 |

Tiedän, että Hermesit ja Chanelit maksavat tuhansia, mutta minulla ei ole niihin varaa.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttis jos se kestää useita vuosia ja sille on paljon käyttöä JA että sulla on oikeasti varaa siihen :)

Vierailija
2/44 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää olisikin normipulliaisen ostaa Hermes. Siihen hintaan nähden se laukku ei ole niin ylivoimainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
4/44 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos sulla on varaa. Osta ihmeessä.

Vierailija
5/44 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä. 19 egellä saat tyylikkään.

Vierailija
6/44 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttis jos se kestää useita vuosia ja sille on paljon käyttöä JA että sulla on oikeasti varaa siihen :)

Olen työssäkäyvä ihminen, kyllä minulla tuon herran on. Mutta alkoi kaduttaa. Onneksi laukun saa palauttaa, jos alkaa kaduttaa. Samalla rahalla saisi kaikenlaista järkevääkin.

Vierailija
7/44 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä sijoitusmielessä ostaa kannata, mutta jos tykkäät laukun ulkonäöstä eikä sen ostaminen vaikuta negatiivisesti talouteesi niin mikäs siinä. Hölmöintä on ostaa jotain ainoastaan siitä syystä että muillakin on.

Vierailija
8/44 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varaa niin ei ole typerää. On hyvä, että raha liikkuu.

Vierailija
9/44 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voit heittää 400 euroa tuulen vietäksi niin ei ole, mutta jos ei ole niin on. 

Vierailija
10/44 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein muualta kuin Temusta.

Vierailija
11/44 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varaa niin tuo laukku ei saldossa tunnu missään:kaikki on suhteellista.

Vierailija
12/44 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole:) Osta kyseinen laukku, jos se tuottaa sulle iloa. Ostin itselleni joululahjaksi Hermes Birkin 25:n, koska se oli ollut mun pitkäaikainen unelma:)

Vierailija
13/44 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos se on laadukas ja hyvin tehty eli kestää vuosia kuten joku jo sanoikin. Mihinkään muovilaukkuun ei kannata vain logon takia neljääsataa laittaa. 

Vierailija
14/44 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laukku on sellainen, jonka oikeasti haluat, niin siitä on iloa vuosikausiksi. Halpislaukuissa alkaa saumat purkautua ja vetoketju tökkii, niistä ei seuraa kuin vtutusta ja verenpaineen nousua.

Vierailija
15/44 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä minulle 19 egen tyylikäs käsilaukku.

Vierailija
16/44 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos haluat sen ja sulla on siihen varaa! 

Itse en ymmärrä tyylin tai laukkujen päälle mitään. 

Vierailija
17/44 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On typerää, kai nyt jokaisella olisi varaa, mutta järkevä laittaa senkin rahan esim osakkeisiin

Vierailija
18/44 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä sijoitusmielessä ostaa kannata, mutta jos tykkäät laukun ulkonäöstä eikä sen ostaminen vaikuta negatiivisesti talouteesi niin mikäs siinä. Hölmöintä on ostaa jotain ainoastaan siitä syystä että muillakin on.

No en ole montaa tuollaista nähnyt (tasan yhden), mutta olen pitänyt sitä aina kauniina ja nyt se oli alennuksessa -50%, normaalisti 850 e.

AP

Vierailija
19/44 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole montaa tuollaista nähnyt (tasan yhden), mutta olen pitänyt sitä aina kauniina ja nyt se oli alennuksessa -50%, normaalisti 850 e.

AP

Jos on noin hyvä alennus ja pidät laukusta niin sitten kannattaa ehdottomasti ostaa :)

Vierailija
20/44 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On typerää, kai nyt jokaisella olisi varaa, mutta järkevä laittaa senkin rahan esim osakkeisiin

Ja tavaroita voi kuljettaa muovipussissa, vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi