Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nykyaikana kannattaa etsiä puolisoa?

Vierailija
03.02.2025 |

Tinderissä saan keskimäärin yhden tykkäyksen vuodessa, vaikka profiilini on hyvin laadittu ja edustaa erinomaisesti liikunnallisia ja kulttuurillisia elämäntapojani. Bumbleen tai Hingeen en saanut luotua profiilia, koska tunnistautuminen ei onnistunut. Suomi24 Treffeissä profiiliani katsotaan parikymmentä kertaa viikossa, mutta kukaan ei koskaan ota yhteyttä, eikä paikkakunnallani ole yhtäkään aktiivista alle 30-vuotiaan naisen profiilia. Yli laudan seuranhakulangassa oleva ilmoitukseni ei ole vuoteen kerännyt yhtäkään yhteydenottoa. Facebookia en ole käyttänyt yli kymmeneen vuoteen, joten Facebook Dating ei myöskään ole tullut tutuksi.

Harrastuksissani on vain miehiä ja pariskuntia. Vaikka tutustun harrastuksissani joka kuukausi ainakin yhteen uuteen ihmiseen, en koskaan opi tuntemaan heitä niin läheisesti, että he kutsuisivat minua mukaan muihin aktiviteetteihinsa. Töissäni toistuu sama kuvio, paitsi että vietän toisinaan vapaa-aikaani työkavereideni kanssa. Heidän kauttaan en kuitenkaan pääse tutustumaan uusiin ihmisiin, sillä heillä tai heidän puolisoillaan ei muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ole muita kavereita. Harrastusten ja työpaikan vaihtaminen eivät ole vaikuttaneet asiaan, sillä yksilöliikunta ja turvallisuusala eivät selvästikään vedä puoleensa nuoria naisia.

En ole uskonnollinen, mutta minusta alkaa tuntua siltä niin kuin olisin kirottu, sillä olen ollut jumissa puolison etsimisen kanssa jo niin pitkän ajan. Se väsyttää ja turhauttaa, kun olen näennäisen voimaton tekemään asialle mitään.

Kommentit (425)

Vierailija
201/425 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogaan takariviin tekemään vaikutusta. Ei haittaa vaikka aluksi luullaan homoksi, se on vain kiinnostavaa naisista.

Vierailija
202/425 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi sieltä, minne se on oletettavasti mennyt. Pubiin, keilahallille, punttisalille, metsään lenkille, pyykkitupaan, autotalliin, naapurin äijälle. Tai onhan se voinut lähteä viemään roskapussia. Ne reissut saattaa kestää pidempään.

Roskakatos onkin erinomainen paikka lähestyä vieraita naisia. Etenkin pimeässä. Tältä foorumilta saa aivan fantastisia vinkkejä.

Jos rehellisen kohteliaasti lähestyy naista ja kysyy ulos, ei tilanteessa ole mitään väärää. Siinä vaiheessa ei enää ole sinun vastuulla jos nainen tekee vääriä tulkintoja/ahdistuu yms.

Kuinka todennäköistä on, että itse ottaisit treffikutsun vastaan tuntemattomalta tuossa tilanteessa? 

Kyllä minä ainakin ottaisin jos olisi kivan näköinen. Jos joku livenä pyytää tapaamiseen niin ainakaan ei pety ulkomuotoon sitten kun nähdään. Kahville lähtisin lähes Kenen kanssa vaan ainakin kaverimielessä. Suomessa harvoilla on liikaa ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/425 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa ryyppäämään ja kierrä pubeja ja lähikuppiloita ihan

varmaan joku ruusu jää kainaloon. Ryyppää ja nussi, pidä hauskaa

T.Maukka

Vierailija
204/425 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiselta deittisivustolta, tasokasta leidiä. Yhden tohtorin kanssa menin jo naimisiin, nyt vuosia kimpassa toisen mukavan proffan kanssa. Muutenkin mielenkiintoisempaa ja avartavampaa kuin täällä pyöriä. Ei suom. naisissa tosiaan mitään vikaa ole.

Vierailija
205/425 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heität ne sovellukset helevettiin, käyt viinakaupassa ja alat juomaan viinaa, käymään ihmisten ilmoilla. Sieltä se löytyy, niin se itsekin olen aina viinaa juomalla löytänyt, mitä selailemalla pärstiä jostakin sovelluksesta.

Jos joisin viinaa niin sillä löyytyisi ne jotka mahdollisina pysyvinä kumppaneina olisivat siellä ö-mapissa.

Vierailija
206/425 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saat Tinderissä yhden tykkäyksen vuodessa, profiilissasi täytyy olla jotain vikaa tai olet ruma. 

Profiilissani on yksi selkeä kasvokuva hymyn kanssa, kaksi kuvaa urheilukisoista, yksi kuva metsäretkeltä, yksi rannalta kavereiden kanssa ja yksi askartelemasta verstaalta. Ei ole outoja kuvakulmia, itse otettuja kuvia, aurinkolaseja naamalla, vihaisia ilmeitä, alkoholia, kalasaaliita, autojen rassausta, turistirysiä tai muuta sellaista, mistä ei yleensä tykätä. Kuvat ovat käsittelemättömiä, jos ei lasketa rajausta ja valkotasapainon säätöä. Tekstini sävy on positiivinen ja leikkisä olematta kuitenkaan rivo. Se sisältää lyhyen luonnekuvauksen, muutamia harrastuksia ja sen mitä etsin eli kavereita tai elämänkumppania. Ilmaisen tekstissä myös olevani avoin kaikenlaisille aktiviteeteille ja kutsun lukijankin osallistumaan niihin.

En ole tietääkseni poikkeuksellis

Oliskohan tuossakin kuvamäärässä noin aluksi jo liikaa. 

Vierailija
207/425 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös näitä kierrätyksen roskalavoja ole Treffit ja Tinder ym..

Vierailija
208/425 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mies kävi kyttäämässä kaupoissa henkilökuntaa. Piti olla nuorehko ja hedelmällinen että kelpasi hänelle. Nelikymppinen mies etsi tuleville lapsilleen äitiä. 

No miten käynyt?

Vierailija
209/425 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lavatansseihin mars

Vierailija
210/425 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heität ne sovellukset helevettiin, käyt viinakaupassa ja alat juomaan viinaa, käymään ihmisten ilmoilla. Sieltä se löytyy, niin se itsekin olen aina viinaa juomalla löytänyt, mitä selailemalla pärstiä jostakin sovelluksesta.

Jos joisin viinaa niin sillä löyytyisi ne jotka mahdollisina pysyvinä kumppaneina olisivat siellä ö-mapissa.

Ole sitten ilman naista,ei tommonen nyhverö mistään pesää saa.

Vierailija
211/425 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks perinteistä: Mene opiskelamaan sairaanhoitajaksi tai kauppaopistoon.

Vierailija
212/425 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä naista voi lyötää, jos niitä naisia ei tapaa missään. Suurin osa ihmisistä tapaa kumppaninsa töiden, kavereiden tai opiskelun kautta ja myös harrastusten. Tietenkin myös deittiappeilla on iso rooli nykyään.

Jos noiden edellä mainittujen kautta ei onnistu, niin vaikeaahan se on. Eikä liity mitenkään siihen, että aloittajassa olisi välttämättä mitään vikaa, kohtaamisia ei vaan tule.

Olisi hyvä, jos olisi myös sinkuille suunnattuja tapahtumia, eri tyylisiä. Sellaisiin menon luulisi olevan kaikkein helpointa.

Vierailija
213/425 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kyllä löysin vaimoni Tinderistä. Itse olin reippaasti kolmekymppinen jo ja hän 18-vuotias kunnollinen kristitty neitsyt neitokainen, joka halusi jo perustaa perheen. Että sieltäkin löytyy kyllä moneen lähtöön ihmisiä. Mutta ymmärrän, ettei Tinder todellakaan toimi kaikille miehille. 

Jos itse et tunnustaudu kristityksi, niin ei tuo 'kristitty' neitokainen ainakaan toiminut Raamattu ohjeenaan. 

Vierailija
214/425 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Aiheesta on ollut varsin samanlaisia keskusteluita useita lähtötilanteen hieman vaihdellessa. Tässä kerroit jo aloituksessa ne aaiat joiden vuoksi tilanteesi ei muutu. Yhteenvetona:

Mieti mikä on sinulle tärkeää. Tee itsellesi luettelo asioiden tärkeysjärjestyksestä. Kuinka ylhäällä tuossa luettelossa on seuran löytäminen?

Mitä olet valmis uhraamaan saadaksesi seuraa? Jos haussasi onnistut ja teillä olisi yhteiselämää ja ehkä lapsiakin niin uhraisit joka tapauksessa suuren osan vapaa-ajastasi ja hyvin todennäköisesti lopettaisit käytännössä kaikki runsaasti aikaa vaativat harrasteet, joissa tuo nainen ei ole mukana.

Jos seuran löytäminen on ap:lle tärkeämpää kuin esimerkiksi jonkun yksilölajin saavutukset niin luopukoon yksilölajin harrastamisesta ja käyttäköön sen aika tavoitteensa edistämiseen eli sosiaalisia kon

Ehkäpä tuo mies sinun kohdaĺlasi väisti luodin. 

Vierailija
215/425 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustelu tai vaikkapa vaan risteilyt on yksi konsti. t

Toinen ,että hakeudu kannattamaasi poliittiseen puolueen nuoriso-osastoon (näitä on joka puolueella) lisäksi politiikka muutenkin kaipaa nuorta väkeä ja ottaa mielellään jäsenekseen, ja näin voit löytää samanmielisiä. Eniten nuoria naisia löytyy vihreistä ja vasemmistosta.

Kerroit olevasi turvallisuusalalla, jos olet esim vartija, hakeudu vartijaksi sairaalaan tai muihin hoitolaitoksiin (lähes kaikissa on nykyään vartijat), ovat yleensä suosittuja hoitajien keskuudessa. Tai menen opiskelemaan hoitoalaa, suurin osa opiskelijoista on naisia.

Vai vihervasemmistosta, no ei, yöäk

Vierailija
216/425 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakkapaikalta.

Ei ikinä.

Vierailija
217/425 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa juomaan viinaa niin löytyy, ihmisten ilmoilta. Tinderit ja muut pärstä värkki sovellukset voi poistaa samantien, samat huuhkajat siellä pyörii ja mikään ei kelpaa. Muuten kannattaa alkaa elämään, reissaamaan, matkustelemaan.

Viinaa? Heti kun tuon huomaa, voi väistää luodin.  

Vierailija
218/425 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa etsiä puolisoa sieltä, missä paikoissa itse viihtyy ja millaisia asioita haluaa elämäänsä sitten, kun on se puoliso.

Olen väsyksiin asti kuunnellut ruikutuksia siitä, kuinka puoliso esim. juo ja on aina haluamassa baariin - ja se puoliso on aikanaan tavattu jossain baarissa, vaikka itse ei ole baarielämästä järin kiinnostunut. Silti on juuri sinne tarvinnut änkeä sitä puolisoa hakemaan. Onko siis joku IHME, jos sieltä tarttui joku baarikärpänen hihaan...?! Joskus tuntuu, että ihmiset on tosi tyhmiä. 

Järjettömiä, tyhmiä, houkkia...

Vierailija
219/425 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kirkkoon!

Mutta älä luopiokirkkoon

Vierailija
220/425 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset