Mistä nykyaikana kannattaa etsiä puolisoa?
Tinderissä saan keskimäärin yhden tykkäyksen vuodessa, vaikka profiilini on hyvin laadittu ja edustaa erinomaisesti liikunnallisia ja kulttuurillisia elämäntapojani. Bumbleen tai Hingeen en saanut luotua profiilia, koska tunnistautuminen ei onnistunut. Suomi24 Treffeissä profiiliani katsotaan parikymmentä kertaa viikossa, mutta kukaan ei koskaan ota yhteyttä, eikä paikkakunnallani ole yhtäkään aktiivista alle 30-vuotiaan naisen profiilia. Yli laudan seuranhakulangassa oleva ilmoitukseni ei ole vuoteen kerännyt yhtäkään yhteydenottoa. Facebookia en ole käyttänyt yli kymmeneen vuoteen, joten Facebook Dating ei myöskään ole tullut tutuksi.
Harrastuksissani on vain miehiä ja pariskuntia. Vaikka tutustun harrastuksissani joka kuukausi ainakin yhteen uuteen ihmiseen, en koskaan opi tuntemaan heitä niin läheisesti, että he kutsuisivat minua mukaan muihin aktiviteetteihinsa. Töissäni toistuu sama kuvio, paitsi että vietän toisinaan vapaa-aikaani työkavereideni kanssa. Heidän kauttaan en kuitenkaan pääse tutustumaan uusiin ihmisiin, sillä heillä tai heidän puolisoillaan ei muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ole muita kavereita. Harrastusten ja työpaikan vaihtaminen eivät ole vaikuttaneet asiaan, sillä yksilöliikunta ja turvallisuusala eivät selvästikään vedä puoleensa nuoria naisia.
En ole uskonnollinen, mutta minusta alkaa tuntua siltä niin kuin olisin kirottu, sillä olen ollut jumissa puolison etsimisen kanssa jo niin pitkän ajan. Se väsyttää ja turhauttaa, kun olen näennäisen voimaton tekemään asialle mitään.
Kommentit (425)
Ei puolisoa etsitä. Elämää eletään ja puoliso putkahtaa. Erotat hänet heti.
seurakunnasta. Täynnä toinen toistaan ihanampia, rakastavia ja miestä etsiviä naisia. Naisia huomattavasti enemmän kuin miehiä.
Ei se mitään. Olen aina ihmetellyt miksi minulla ei ole miestä, johtuu siitä, että suomalaiset miehet eivät olleet minulle sopivia. Syy: en ole matkustellut pitkään aikaan, kun luulin olevani sen verran hyvä nainen, että kelpaan hyvälle suomalaiselle miehelle.
Alkoholia käytän harvoin, arvostan koulutusta,liikkumista,hyviä tapoja yms.harrastuksena mm. sijoittaminen.
Paremmat keskustelut ovat olleet ulkomaisten miesten kanssa, usein ulkomailla. En edes katsele suomalaisia miehiä.
Pitääkin lähteä matkalle, jos tulisi vaikka mies mukaan.
p.s. en kelpaa suomalaiselle miehelle.
Eri seurakunnista, mutta ei mormoneista eikä Jehovan todistajista.
Ei millään pahalla suomalaiset miehet, mutta suomalaiset miehet ovat ilkeitä.
Itse olen joutunut kahdesta työpaikasta lähtemään, kun en antanut en ollut kiinnostunut varatusta miehestä.
Minä etsin miestä ja lapselle isää, enkä kaveria. Miehellä on ollut parisuhde samalla työpaikalla ja en ole mikään draamaqueen. Sorry!
Ei siinä mitään, jos kaverisuhteesta tulee parisuhde, mutta en odottele vuosikausia, jos jotain sattuisi tulemaan.
Suomalaiset miehet näyttävän nauttivan siitä draamasta kun kaksi naista on kiinnostunut hänestä ja toisessa tapauksessa mies piilotteli parisuhdettaan ja toiset työkaverit eivät edes kertoneet että miehelle on tulossa lapsi,mutta minulle ei saanut kertoa mitään. No, sain selville ja se oli heti että goodbuy! Asia selvä.
Ensimmäisen kerran asiantuntijatehtävän työsopimusta ei uusittu ja seuraavan kerran laiton irtisanominen. Palkkasin asianajajan.
Kaiken lisäksi nämä miehet rupesivat mustamaalaan minua työpaikalla ja sen jälkeen, jonka jälkeen töitä oli vaikea löytää.
Kyllä suomalaiset miehet ovat ilkeitä, ei kiinnosta enää. Ensimmäinen mies oli sotilas ja toinen kuvitteli olevansa jotain.
Sen verran vielä, että oikeasti halusin suomalaisen miehen itselleni, sen vuoksi odottelin näin pitkään, mutta nyt en viitsi edes vaivautua tutustumaan enää.
Sen verran pitää olla sivistystasoa, että kohtelee naisia hyvin, enkä tarkoita mitään ylitsevuotavaa tekstiä tai lahjojen ostelua. Olen itsenäinen nainen ja haluan ansaita ja olla tasapuolinen kumppani miehelle.
Kiitos, ei kiinnosta suomalaiset miehet.
Oikeasti. Maksatko naiselle palkkaa, jotta naiselle kertyy eläkettä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään. Olen aina ihmetellyt miksi minulla ei ole miestä, johtuu siitä, että suomalaiset miehet eivät olleet minulle sopivia. Syy: en ole matkustellut pitkään aikaan, kun luulin olevani sen verran hyvä nainen, että kelpaan hyvälle suomalaiselle miehelle.
Alkoholia käytän harvoin, arvostan koulutusta,liikkumista,hyviä tapoja yms.harrastuksena mm. sijoittaminen.
Paremmat keskustelut ovat olleet ulkomaisten miesten kanssa, usein ulkomailla. En edes katsele suomalaisia miehiä.
Omaat ilmeisesti ns. suominaisvartalon mallia päärynä?
Vierailija kirjoitti:
Mummotunnelista tietty
Mummotunnelissa on nykyään lähinnä nuoria eli nuorille voi olla ihan jees paikka, ei omaa kokemusta. Vanhempi väki (minäkin) on siirtynyt Storyvilleen.
Itse suosittelen miehille omien kokemusten perusteella tanssikursseja ja sitten lavatansseja.
M60
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummotunnelista tietty
Mummotunnelissa on nykyään lähinnä nuoria eli nuorille voi olla ihan jees paikka, ei omaa kokemusta. Vanhempi väki (minäkin) on siirtynyt Storyvilleen.
Itse suosittelen miehille omien kokemusten perusteella tanssikursseja ja sitten lavatansseja.
Olet yli 30 vuotta jäljessä siitä mitä aloittaja kaipaa.
Menes ulkomaille nii flaksi käy heti.
Suomessa on koppavat ja kärttyisät naiset.
Vierailija kirjoitti:
Heität ne sovellukset helevettiin, käyt viinakaupassa ja alat juomaan viinaa, käymään ihmisten ilmoilla. Sieltä se löytyy, niin se itsekin olen aina viinaa juomalla löytänyt, mitä selailemalla pärstiä jostakin sovelluksesta.
Oikein, viina on ratkaisu. Itselläni kaikki naissuhteet mukaanlukien nykyinen 33 vuotta kestänyt on luotu kunnon viinapohjien kautta. Puoli pulloa kossua ja baariin niin näinkin susiruma saa naista yllin kyllin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heität ne sovellukset helevettiin, käyt viinakaupassa ja alat juomaan viinaa, käymään ihmisten ilmoilla. Sieltä se löytyy, niin se itsekin olen aina viinaa juomalla löytänyt, mitä selailemalla pärstiä jostakin sovelluksesta.
Oikein, viina on ratkaisu. Itselläni kaikki naissuhteet mukaanlukien nykyinen 33 vuotta kestänyt on luotu kunnon viinapohjien kautta. Puoli pulloa kossua ja baariin niin näinkin susiruma saa naista yllin kyllin.
Entäs sitten, jos ei halua naista yllin kyllin, vaan kaltaisensa siveän ja uskollisen puolison loppuelämäksi?
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummotunnelista tietty
Olet yli 30 vuotta jäljessä siitä mitä aloittaja kaipaa.
Aloittaja sai keskustelun kuluessa monelta ohjeet siitä, miten tilanne paranisi. On hänen oma päätöksensä olla niitä ohjeita noudattamatta.
M60
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei kelpaa koska on itse niin nirso ettei halua tavis miestä vaikka nainen on itse tavis. Yhään aloitetta naiset ei koskaan tee ja kun mies tekee niin nainen ahdistuu ja antaa pakit koska jossain on se komein prinssi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailta. Sieltä mistä mies tienaa ja nainen tekee kodin. Miehille aika helppoa hankkia puoliso esim Filippiineiltä
Myös naisille suosittelen puolison etsimistä samasta paikasta eli ulkomailta. Kun edes toisella on perhe ja yheisökeskeinen kasvatus ja arvot on suhteella edes jonkinlaiset onnistumismahdollisuudet.
Aika harvassa on ne joiden palkalla elättää koko perheen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei tule kuin yksi kysymys mieleen. Miksi?
Eniten kaipaan kumppanuutta ja kosketusta, joita elämässäni ei ole lainkaan. Haluaisin löytää jonkun, jonka kanssa voisin jakaa kehoni ja mieleni, ja joka haluaisi tehdä kanssani samoin. Mahdollisesti haluaisin myös perustaa perheen, mutta se tuntuu joka vuosi epätodennäköisemmältä saavuttaa, kun en pääse edes treffeille kenenkään kanssa. Perimmäinen ongelmani on se, että en pysty löytämään ketään, joka haluaisi tutustua minuun.
Pysy omana itsenäsi, mutta laajenna ympyröitäsi. Ei tuppautuen tai tarkoitushakuisesti, vaan antaen sattumalle mahdollisuuksia, samalla hauskaa ja mienkiintoista elämää eläen. Käy erilaisissa kissanristiäisissä, tee työn ohella keikkaa vuokrafirman kautta jossain ihan muissa hommissa ja muilla paikkakunnilla. Matkusta
Tämä on hyvä neuvo. Ellei nykyisistä ympyröistä löydy seuraa, on laajennettava piiriä. Pitää tutustua aika moneen ennenkuin nappaa. Ota tutustuminen mielenkiinnon kannalta, älä hampaat irvessä. Mistä tuli mieleen, että monet miehet harrastaa liikuntaa hampaat irvessä tai sitten ei yhtään. Naiset vaihtaa molempia ryhmiä helposti.
Tämä on kyllä niin yksinkertainen juttu kuin vain olla voi. Ellei profiili kiinnosta, on korjattava profiilia. Kokeile lyhyempää. Vaihda kuvia. Ole määrätietoisempi. Olet kokeillut ujoutta, se ei toimi. Kokeile intohimoa johonkin asiaan. Olet kokeillut levittää harrastuksia kuin roskia maantielle, se ei toimi. Kuvakulmia voi vaihdella. Omaa kampaustaan voi vaihdella. Olet kokeillut tylsyyttä, se ei toimi. Kokeile räväkkyyttä. Ellei tuote myy, tuotteeseen on tehtävä muutoksia. Ja ne on tehtävä nopeasti. Ei kannata kokonaista vuotta odottaa että "jotakin tapahtuu". On pantava tapahtumaan. Asiakkaita on turha syyttää. Hommasta puuttuu puhtia ja tekemisen meininkin. Kyllä naiset sen haistavat. Eivät he ole tyhmiä. Ei sinne päinkään.
Ulkomailta. Sieltä mistä mies tienaa ja nainen tekee kodin. Miehille aika helppoa hankkia puoliso esim Filippiineiltä
Myös naisille suosittelen puolison etsimistä samasta paikasta eli ulkomailta. Kun edes toisella on perhe ja yheisökeskeinen kasvatus ja arvot on suhteella edes jonkinlaiset onnistumismahdollisuudet.