Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kauneinta mitä vieras mies on sinulle sanonut?

Vierailija
02.02.2025 |

Minulle henkäisi kerran tuntematon mies, että näytän aivan Marlene Dietrichilta, kun poltin tupakkaa ehkä hieman haaveellisen näköisenä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikanaan ihan kauhean epävarma, varma olin lähinnä siitä että olen tosi ruma. Sitten vahdoin kaupunkia ja menin tanssipaikalle. Sinne saapui nuorukainen, joka sanoi että olen aivan kuin kaunis nukke, kutsui kaverinsakin katsomaan. Olin ihmeissäni, koska olin todellakin luullut että olen raivoruma. Minua oli kiusattu ulkonäön takia ja aivopesu toimi.

Se ilta jotenkin muutti kaiken. Tajusin, että itseluottamukseni oli rikki. On mennyt vuosia korjata se, mutta onneksi ehdin rakentaa itseluottamuksen kaiken muun kuin ulkonäön ympärille. Kiusaamisen aikoihin luin, kirjoitin, opiskelin kuin hullu. Nyt kun olen vanha kurppa, se kaiken muun ympärille rakennettu kantaa.

Silti muistan vieläkin ne kauniit, vilpittömät sanat. Nuorilla oli siihen aikaan tapana sanoa jotain ihanaa tuntemattomille, ilman taka-ajatuksia. Kiitos tälle nuorelle miehelle. 

Vierailija
22/30 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka tämä on epäsuosittu mielipide, kyllä minä ilahdun edelleen, jos joku sanoo jotain kaunista ulkonäöstä, vilpittömästi ja ilman taka-ajatuksia. Sellaista ei enää kuule koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

H*ora

Vierailija
24/30 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvät tissit."

Vierailija
25/30 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin kaunis että haluaisin panna sinua!

Vierailija
26/30 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainkaan kokisi kauniina seksiin viittaavia "kohteliaisuuksia". Ne loukkaisivat minua. 

Vierailija
27/30 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolla kuljin ajatuksissani ja kompuroin rappusissa, meidän ihana japanilainen vaihtarimies riensi auttamaan mut pystyyn ja kun pahoittelin kömpelyyttäni ja kiitin häntä niin sanoi että ei hän joka päivä pääse näin kauniita naisia auttamaan. Siitä tuli hyvä mieli, koska se vaikutti niin vilpittömältä. 

Vierailija
28/30 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mun tekisi  mieli suudella sun huuliasi, sulla on suudeltavat huulet

-Tuoksut hyvälle

-Sinulla on kauniit silmät

-Sinulla on kaunis vartalo

Vierailija
29/30 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiset hyvälle!

Vierailija
30/30 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siinä on komea nainen!!". Pari juoppoa totesi ohi mennessään ja kääntyivät vielä katsomaan kun olivat ohi menneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi