Mikä on kauneinta mitä vieras mies on sinulle sanonut?
Minulle henkäisi kerran tuntematon mies, että näytän aivan Marlene Dietrichilta, kun poltin tupakkaa ehkä hieman haaveellisen näköisenä.
Kommentit (30)
Ja vaikka tämä on epäsuosittu mielipide, kyllä minä ilahdun edelleen, jos joku sanoo jotain kaunista ulkonäöstä, vilpittömästi ja ilman taka-ajatuksia. Sellaista ei enää kuule koskaan.
Olet niin kaunis että haluaisin panna sinua!
En lainkaan kokisi kauniina seksiin viittaavia "kohteliaisuuksia". Ne loukkaisivat minua.
Yliopistolla kuljin ajatuksissani ja kompuroin rappusissa, meidän ihana japanilainen vaihtarimies riensi auttamaan mut pystyyn ja kun pahoittelin kömpelyyttäni ja kiitin häntä niin sanoi että ei hän joka päivä pääse näin kauniita naisia auttamaan. Siitä tuli hyvä mieli, koska se vaikutti niin vilpittömältä.
-Mun tekisi mieli suudella sun huuliasi, sulla on suudeltavat huulet
-Tuoksut hyvälle
-Sinulla on kauniit silmät
-Sinulla on kaunis vartalo
"Siinä on komea nainen!!". Pari juoppoa totesi ohi mennessään ja kääntyivät vielä katsomaan kun olivat ohi menneet.
Olin aikanaan ihan kauhean epävarma, varma olin lähinnä siitä että olen tosi ruma. Sitten vahdoin kaupunkia ja menin tanssipaikalle. Sinne saapui nuorukainen, joka sanoi että olen aivan kuin kaunis nukke, kutsui kaverinsakin katsomaan. Olin ihmeissäni, koska olin todellakin luullut että olen raivoruma. Minua oli kiusattu ulkonäön takia ja aivopesu toimi.
Se ilta jotenkin muutti kaiken. Tajusin, että itseluottamukseni oli rikki. On mennyt vuosia korjata se, mutta onneksi ehdin rakentaa itseluottamuksen kaiken muun kuin ulkonäön ympärille. Kiusaamisen aikoihin luin, kirjoitin, opiskelin kuin hullu. Nyt kun olen vanha kurppa, se kaiken muun ympärille rakennettu kantaa.
Silti muistan vieläkin ne kauniit, vilpittömät sanat. Nuorilla oli siihen aikaan tapana sanoa jotain ihanaa tuntemattomille, ilman taka-ajatuksia. Kiitos tälle nuorelle miehelle.