Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi tietää toisen body count?

Vierailija
02.02.2025 |

Minä en edes muista omaani. Jos joku sitä kysyy niin rehellisesti en osaa sanoa montako kun en muista. Meni joskus vähän lujaa eron jälkeen ja ennen kuin ensimmäisen suhteeni löysin.

Miksi siis pitäisi tietää toisenkaan? Miksi se on niin tärkeää joillekin? Eikö ihmisillä saa olla menneisyyttä ja tekeekö se ihmisistä jotenkin huonompia jos on ollut aktiivinen.

Kommentit (351)

Vierailija
161/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää tietää millaisen naisen kanssa aikoo hankkia lapsia ja kasvattaa lapsia. Jos ei yhteisiä arvoja löydy, on homma turhaa.

Hyvä, käy vaan. Sitten me naiset tiedämme, että sinun ja vastaavien miesten kanssa ei löydy yhteisiä arvoja.

Vierailija
162/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä niin huvittava keskustelu naiselle, joka on etsinyt vakavaa suhdetta elämänsä aikana runsaan 5 vuoden ajan (mulla on siis ollut kaksi pitkää suhdetta, mutta sinkkuna haku päällä elämän varrella olen ollut siis n. 5 vuotta). Olen ihan selväksi tehnyt sen, että etsin pitkäaikaista suhdetta, ja yleisesti on tuntunut jo toisilla treffeillä olevan painetta miehellä päästä intiimiin läheisyyteen. Kun olen kuitenkin n. 60 miehen kanssa ollut treffeillä ja heistä kolmanneksen kanssa toisetkin treffit menty, niin siitä voi helposti laskea, että muutaman kanssa on seksiäkin ollut.

Eli miesten moraali: seksiä pitää päästä "testaamaan" toisella tapaamisella (ihan totta, eräs mies tosiaan käytti verbiä "testata"), mutta tyttö/naisystäväksi päätyvällä ei saa olla enempää kuin 5 kokemusta eri miesten kanssa. Alanko siis laskuttaa vaikka 500 € sellaisesta testiajosta, joka ei johda seurusteluun, koska Ferrarini kierroslukumittari

Kuulostaa siltä ettet ole ollenkaan miettinyt, mitä ne sun omat rajat ja tarpeet on. Ei se ole viehättävää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, täällä body count = irtosuhteiden määrä. Eli jos on toisilla treffeillä seksiä tavoitteena parisuhde, sitäkö ei siis lasketa tuohon määrään? Eikä mitään sitä pidemmistä suhteista. Itselläni on ollut irtosuhteita 5, tapailuun ja parisuhteisiin liittyviä 20.

Vierailija
164/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miesten mielestä pillu kuluu,kun sitä käyttää ja naisen,jonka kanssa menevät naimisiin pitäisi olla Impi, mutta omata kuitenkin unelmien OF poketähden taidot sängyssä. Irtopillua heidän kuitenkin pitäisi saada mahdollisimman paljon, ja naiset,jotka sitä "antaa" ovat huõria. Mies ei tietenkään ole itse silloin huõra, se on vain biologiaa ja miesten oikeus, ja naisten velvollisuus.

Vierailija
165/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää tietää millaisen naisen kanssa aikoo hankkia lapsia ja kasvattaa lapsia. Jos ei yhteisiä arvoja löydy, on homma turhaa.

Hyvä, käy vaan. Sitten me naiset tiedämme, että sinun ja vastaavien miesten kanssa ei löydy yhteisiä arvoja.

Siinä onkin hyvä miettiä yh:na missä ne hyvät miehet on kun lapsia on pyöräytetty useamman eri miehen kanssa kun arvot irtosuhteiden ja -seksin suhteen olivat molemmille osapuolille merkityksettömiä.

Irtosuhteita harrastavat naiset saavat irtosuhteita harrastavia miehiä. Kovemman hinnan siitä naiset yleensä joutuvat maksamaan kun miehet eivät jää suhteeseen vaan jatkavat irtosuhteiden etsimistä.

Vierailija
166/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, täällä body count = irtosuhteiden määrä. Eli jos on toisilla treffeillä seksiä tavoitteena parisuhde, sitäkö ei siis lasketa tuohon määrään? Eikä mitään sitä pidemmistä suhteista. Itselläni on ollut irtosuhteita 5, tapailuun ja parisuhteisiin liittyviä 20.

Kyllä mä lasken siihen kaikki suuseksistä alkaen. En tahtoisi miestä joka on useamman naisen värkkejä nuollut. 

Vierailija
167/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveessä suhteessa ei ole salaisuuksia. Eli ei myöskään valehdella seksikumppanien määrästä. Itse en ainakaan huolisi jakorasiaa miehenä. Naiseni kanssa tiedetään toistemme lukumäärä kuten kaikki muutkin asiat. Enemmän se kertoo ettet itse ole sinut asian kanssa ja häpeät menneisyyttäsi jos et halua puhua totta.

M31

Vierailija
168/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan itse halua käytettyä naista. Enhän minä maastakaan nosta kenenkään muun jauhamaa purukumia.

Aika paksua, jos incel alkaa vaatia neitsyttä itselleen. Voi olla aikamoinen työmaa etsiä. 

Vierailija
169/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten mielestä pillu kuluu,kun sitä käyttää ja naisen,jonka kanssa menevät naimisiin pitäisi olla Impi, mutta omata kuitenkin unelmien OF poketähden taidot sängyssä. Irtopillua heidän kuitenkin pitäisi saada mahdollisimman paljon, ja naiset,jotka sitä "antaa" ovat huõria. Mies ei tietenkään ole itse silloin huõra, se on vain biologiaa ja miesten oikeus, ja naisten velvollisuus.

Nimittely ei ole ok enkä usko että monikaan mies nyt sentään impeä etsii, mutta minusta on luonnollista että haluaa erilaisia asioita eri suhteista. Kavereista haluaa eri juttuja kuin ystävistä, ystävistä haluaa eri asioita kuin parisuhteelta, jne. 

Vierailija
170/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpasi vaimoksi vain neitsyt ja jätin ongelmatapaukset roskasakille.

Vierailija
171/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimittely ei ole ok enkä usko että monikaan mies nyt sentään impeä etsii, mutta minusta on luonnollista että haluaa erilaisia asioita eri suhteista. Kavereista haluaa eri juttuja kuin ystävistä, ystävistä haluaa eri asioita kuin parisuhteelta, jne. 

Kyllä tämä kertoo juuri monen miehen moraalin puutteesta ja siitä, että itsellä on mielestään eri kriteerit. Vaikka tiedän naisen, joka ei koskaan olisi uskaltanut sitoutua miehiin koiden kanssa ns. huvitteli. Toivottavasti ne miehet oli samalla kartalla asiassa, eikä vienyt luottamusta naisiin.

Vierailija
172/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuohan on tosi tuomitseva tapa suhtautua toisiin ihmisiin. Eli jos haluaa harrastaa vain hyvää ja merkityksellistä seksiä, on epävarma seksuaalisuudestaan? Melkoinen teoria. Mulla on ollut kaksi miestä, ja pelkkää hyvää tai parempaa seksiä. Jos olisin nyt sinkku niin etsisin sellaista miestä, jolle seksi on merkityksellistä."

Yksinkertaistat rankasti. Tuo exäni ei ollut kiinnostunut tarpeistani ja toiveistani, vaikka niistä kerroin. Ihan loukkaantui, vaikka yritin varovasti sanoittaa. Minusta hän oli sen vuoksi epävarma omasta seksuaalisuudestaan, että pelkäsi omia toiveitani (pidempää esileikkiä, enemmän suuseksiä). Kyllä hän varmasti halusikin harrastaa hyvää ja merkityksellistä seksiä omasta näkökulmastaan (ei paljon lämmittelyitä, pitkiä jyystäviä penetraatioita, suuseksiä liian harvoin). Minulle se seksi ei ollut hyvää ja olen iloinen, että olen kokenut myös hyvää seksiä, että tiedän, mitä se on ja tiedän yhä paremmin, mitä tarvitsen. Nykyinen partnerini on erittäin hyvä rakastaja.

Vierailija
173/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpasi vaimoksi vain neitsyt ja jätin ongelmatapaukset roskasakille.

Toivottavasti jaoitte arvot. 

Vierailija
174/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitön kiinnostuksen lasku naiseen, joka englannin kielellä puhuu jostain ruumiiden laskemisesta. Hyi.

Vierailija
175/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on automaattinen turn off, jos naisella on ollut seksiä yli kahden miehen kanssa. Tähän lasketaan kaikki seksi. Jos hän osoittaa aitoa synnintuntoa elämäntavastaan, voi body countin saada anteeksi. Onneksi olen naimisissa.

Vierailija
176/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut yksi nainen ennen nykyistä vaimoani. Ei tullut aikanaan kysyttyä asiasta. Vaimo oli ollut kerran naimisissa, mutta ei ollut lapsia kuitenkaan. Puhuttiin tästä jokunen vuosi sitte ja hänellä onkin ollut lähes 40 eri miestä! Olin yllättynyt. Hän ei vaikuta sellaiselta lainkaan. Ei tuosta mitään aktiivisia toimia seurannut, kun meillä on jo lapsiakin, mutta kyllä arvostukseni häntä kohtaan on kaikessa hiljaisuudessa täysin romahtanut. Hänhän ei ole enää se sama ihminen, jonka naivisti oletin olevan kuten minäkin. Hän on jakorasia. Kun lapset aikuistuvat, eroamme. 

Ymmärrän täysin. Tuo olisi oma reaktioni. Olen pahoillani, että olet joutunut tuohon tilanteeseen. Samaan aikaan Olen pahoillani vaimosi puolesta ja lastenne. Voi miten paljon rehellisyydellä olisi voinut välttää! 

Vierailija
177/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"60 irtosuhdetta viidessä vuodessa ja se että harkitset pyytäväsi seksistä rahallista korvausta ei kuulosta siltä että etsit pitkäaikaista suhdetta, saatika että se olisi asia millä houkuttelet miestä kanssasi pitkäaikaiseen suhteeseen."

Kumpi sinulla on puutteellinen, luku- vai laskutaito? Varmaan muutakin älyllistä vikaa sinussa on.

eri

Vierailija
178/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinäkin haluaisit ihan varmasti tietää onko ja jos on niin kuinka paljon miehesi on aikaisemmin käyttänyt naisia hyväkseen niin ihan sama asia se on naisen kohdalla.

Kyllähän sinä naisena ihan varmasti tiedät että naiset käyttää seksiä kiristys ja lahjonta keinona että saa miehen tekemään niin kuin nainen hlauaa

Vierailija
179/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan itse halua käytettyä naista. Enhän minä maastakaan nosta kenenkään muun jauhamaa purukumia.

Aika paksua, jos incel alkaa vaatia neitsyttä itselleen. Voi olla aikamoinen työmaa etsiä. 

Löysin neitsyen ja olen hänen kanssaan naimisissa. En itse ollut neitsyt, mutta arvoni ovat koventuneet vasta myöhemmin.

Vierailija
180/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hu*rasta ei vaimoa saa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi