Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi tietää toisen body count?

Vierailija
02.02.2025 |

Minä en edes muista omaani. Jos joku sitä kysyy niin rehellisesti en osaa sanoa montako kun en muista. Meni joskus vähän lujaa eron jälkeen ja ennen kuin ensimmäisen suhteeni löysin.

Miksi siis pitäisi tietää toisenkaan? Miksi se on niin tärkeää joillekin? Eikö ihmisillä saa olla menneisyyttä ja tekeekö se ihmisistä jotenkin huonompia jos on ollut aktiivinen.

Kommentit (351)

Vierailija
181/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytettyä naista huoli.

Vierailija
182/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten mielestä pillu kuluu,kun sitä käyttää ja naisen,jonka kanssa menevät naimisiin pitäisi olla Impi, mutta omata kuitenkin unelmien OF poketähden taidot sängyssä. Irtopillua heidän kuitenkin pitäisi saada mahdollisimman paljon, ja naiset,jotka sitä "antaa" ovat huõria. Mies ei tietenkään ole itse silloin huõra, se on vain biologiaa ja miesten oikeus, ja naisten velvollisuus.

Nimittely ei ole ok enkä usko että monikaan mies nyt sentään impeä etsii, mutta minusta on luonnollista että haluaa erilaisia asioita eri suhteista. Kavereista haluaa eri juttuja kuin ystävistä, ystävistä haluaa eri asioita kuin parisuhteelta, jne. 

Kyllä tämä kertoo juuri monen miehen moraalin puutteesta ja siitä, että itsellä on mielestään eri kriteerit. Vaikka tiedän naisen, joka ei koskaan olisi uskaltanut

Jokainen on vastuussa omista vaatimuksistaan, ja rehellisyydestään tietysti. Jos mies on rehellinen historiastaan ja se on naisen mielestä ok, tai nainen ei kysykään, mitään moraalitonta ei ole tapahtunut. Mä en haluaisi olla kiertopalkintoukon kanssa, mutta hyväksyn heidänkin toiveensa ja toivotan onnea etsintään. Niin kauan kun naiset hyväksyvät miehiltä tuon toiminnan, niin kauan niitä miehiä on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tuo suomeksi monenkon kanssa on harrastanut seksiä?

N 24

Vierailija
184/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä sitä kysy. Mutta tälleen naisena kyl se kiinnostaa. Ihan jo sen takia, että kaikkien tautien  mm HPV:n riski kasvaa myös siksi, että kumppanilla on paljon kumppaneita.

Vierailija
185/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

L0rtoilla on l0rttojen ongelmat.

Vierailija
186/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka argumentoitte, että body count on teidän oma asia, eikä kuulu kumppanille. Mitkä muut asiat eivät mielestänne kuulu kumppanillenne?

Minusta oikeastaan kaikki asiat ovat yhteisiä parisuhteessa. Kumppanini tietää kaiken lapsuudestani, työhistoriastani, tärkeät (ja vähemmänkin tärkeät) ihmissuhteeni myös päättyneet sellaiset, raha-asiat ovat yhteisiä, terveyshistorian... En keksi mitään syytä, miksi salaisin yhtään mitään kumppaniltani.

Taidatte ajatella parisuhteen sisäisestä jakamisesta/yksityisyydestä hyvin eri tavoin kuin minä?

Mä olen enemmän vaan sitä mieltä, että mitä väliä. Ei ole mulle väliä, onko mieheni ollut 5, 15 vai 25 naisen kanssa. Tavattiin tosiaan kolmekymppisinä, niin kumpikaan meistä ei ollut neitsyt ja hyvä niin. Ja jos olisi joku monen sadan panon naistenmies, niin meillä tuskin synkkasi muutenkaan. 

Vierailija
187/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sinäkin haluaisit ihan varmasti tietää onko ja jos on niin kuinka paljon miehesi on aikaisemmin käyttänyt naisia hyväkseen niin ihan sama asia se on naisen kohdalla.

Kyllähän sinä naisena ihan varmasti tiedät että naiset käyttää seksiä kiristys ja lahjonta keinona että saa miehen tekemään niin kuin nainen hlauaa

Mitä naiset ovat kiristäneet tai lahjoneet sinua seksillä? Onko sinulla käynyt mielessä, että olisit voinut sanoa ei?

Vierailija
188/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me on tavattu mun miehen kanssa kolmekymppisinä. Tottakai molemmilla on erilaisia suhteita ja säätöjä takana. Ei niistä tarvitse yksityiskohtia tietää. Ainakaan minun ei tarvitse.

Miten niin totta kai on erilaisia säätöjä? Olen 38-vuotias, eikä minulla ole yhtäkään. Parisuhteita kyllä kaksi.

Kellä mitäkin, mun pointti oli, että 30-vuotiaana aika harva on neitsyt. Ja että mun ei tarvitse tietää tasan tarkalleen, kuinka monen kanssa mun mies on harrastanut seksiä ennen kuin tavattiin. Toki voin kertoa omalta puoleltani, mutta ei ole minusta kovinkaan relevanttia (jää alle viiteen mullakin).

Vierailija
189/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti

No väännetään rautalangasta.

Tinderissä on alle neljännes naisia, miehiä loput. Ikäryhmästä riippuen, jokaista naista kohden on 3-5 miestä. Muilla seuranhakupalveluilla on lähes samanlaiset tilastot.

Naisille on siis näin halutessaan moninkertaisesti helpompaa löytää seksiseuraa. Se on niin helppoa, että sille ei ole vielä edes kunnollista sanontaa, esim. miestä saa kuin irtokarkkia Prisman tarjouksesta. Miehet ovat niin armottoman helppoja, niitä on paljon ja kaikki toinen toistaan innokkaampia.

Nyt varmasti kuuluu valituksen ääntä, puhutaan juopoista, haisevista ja ylipainoisista, tai jopa ei-komeista ja ei-rikkaista. Ei, tämä ei ole totta. Miehet ovat keskimäärin aivan samanlaisia kuin vastaavassa tilanteessa olevat naiset, ei mitään eroa (paitsi toki täällä).

Naiselle ei ole mikään ongelma löytää seksihaluista miestä, täälläkin tuntuu olevan ongelm

Oliskin näin! Mutta kun se ei riitä, että niitä miehiä on, kun kiinnostavia miehiä ei ole juuri nimeksikään. 

Vierailija
190/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt, mikä idea tässä on.

Eikö yhdenyön tuttujen sijaan pitäisi miettiä sitä, että onko kumppaniehdokkaalla lapsia, onko lapsia kuinka monen kanssa, onko ollut sarjana ns vakavissa suhteissa ja kihloissa useaan otteeseen, onko pettänyt puolisoitaan, onko muutoin ollut lojaali ja luotettava.

Ei minua ainakaan kiinnosta onko mies sinkkuna ollessaan hankkinut baarista kaatoja, vaan se, että miten hän on parisuhteissa kohdellut toista.

Minä en tiedä mieheni seksikumppaneiden määrää, eikä hän minun. Onnellisia on oltu 5v yhdessä.

N27

Vierailija
191/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, mikä idea tässä on.

Eikö yhdenyön tuttujen sijaan pitäisi miettiä sitä, että onko kumppaniehdokkaalla lapsia, onko lapsia kuinka monen kanssa, onko ollut sarjana ns vakavissa suhteissa ja kihloissa useaan otteeseen, onko pettänyt puolisoitaan, onko muutoin ollut lojaali ja luotettava.

Ei minua ainakaan kiinnosta onko mies sinkkuna ollessaan hankkinut baarista kaatoja, vaan se, että miten hän on parisuhteissa kohdellut toista.

Minä en tiedä mieheni seksikumppaneiden määrää, eikä hän minun. Onnellisia on oltu 5v yhdessä.

N27

Mä mietin noita kaikkia, ja enemmänkin. En kokenut tarvetta valita eri kriteereistä vain yhtä tai kahta. 

Vierailija
192/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluaisin lapsen. 

Sen voi kuitenkin unohtaa, jos toinen on pannut puolta kylää, koska suojaamatonta seksiä ei tule tapahtumaan kyseisen ihmisen kanssa edes puhtaudesta testien jälkeen. 

Vierailija
193/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillain kiinnostaa, että onko käytetty kondomia. Onko herpes tai muita seksiviruksia.

Ja monet miehet ovat nykyään niin kauheasti sen kakkareijän perään. Haluavat jopa nuolla sitä. Yököttää ajatus, että kolibakteereja löytyisi mun suusta, jos suutelen jonkun kanssa.

Saatte sanoa ahdasmieliseksi ja estyneeksi ihan vapaasti. Minusta kuitenkin ulostebakteerit eivät kuulu emättimeen tai suuhun. Kaikki eivät poistu pesemällä. Jonkin verran niitä joka tapauksessa siirtyy WC käyntien yhteydessä vaikka kuinka huolellisesti pesisi kätensä. Mutta että ehdoin tahdoin hankkimalla hankkia niitä suuhunsa 🤮

Vierailija
194/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluaisin lapsen. 

Sen voi kuitenkin unohtaa, jos toinen on pannut puolta kylää, koska suojaamatonta seksiä ei tule tapahtumaan kyseisen ihmisen kanssa edes puhtaudesta testien jälkeen. 

Se voi tarttua varresta 🥲 Tuossa on yksi epäsympatian kyynel.

Vierailija
195/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tuo suomeksi monenkon kanssa on harrastanut seksiä?

N 24

Näin olen ymmärtänyt siis monenko kanssa ollut irtosuhteita.

Vierailija
196/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan se vähän eri asia, jos se on satoja kuin kymmeniä tai jopa alle. Kertoo kyllä jotain ihmisestä musta ja siitä mitä hakee. 

Vierailija
197/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hu*rasta ei vaimoa saa

No, tuolla,asenteella ei muutenkaan saa vaimoa. 

Vierailija
198/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onhan se vähän eri asia, jos se on satoja kuin kymmeniä tai jopa alle. Kertoo kyllä jotain ihmisestä musta ja siitä mitä hakee. 

No ei se sata ole kovin paljoa. Itse tykkäsin olla korkeakoulun aikana sinkkuna mutta myös haluasin harrastaa seksiä niin kyllä minä tavallisesti lähdin kumppanin kanssa yökerhosta ehkä kerran viikossa silloin.

N 24

Vierailija
199/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailukumppani alkoi tivata mun bc-lukua ennen seksin aloittamista, melko pian suhteen alettua. Kerroin kohteliaasti, ettei luku ole hänen asiansa, eikä naista kunnioittavalle miehelle ole asialla merkitystä joten en kerro. Hän yritti uudestaan udella asiaa, jolloin minulla alkoi hälytyskellot soida. Tapailu päättyi meidän molempien yhteisestä päätöksestä, ja tällöin paljastin bc:n olevan 2. Olin 27 vuotias. Hänestä alkoi paljastua muitakin kontrolloivia piirteitä, joten päätös oli minun osalta helppo.

Seuraava kumppani, nykyinen aviomieheni ja lasteni isä, ei koskaan asiaa kysellyt. Ei ole ollut isompia ongelmia parisuhteessa. Naisen kannattaa olla nirso, ja lempata kontrolloivat miehet välittömästi.

Vierailija
200/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on body count?

Lasketaanko kaikki ruumiista irtautumiset mukaan? Uudelleensyntymiset? Onnistuneet elvytykset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi