Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi tietää toisen body count?

Vierailija
02.02.2025 |

Minä en edes muista omaani. Jos joku sitä kysyy niin rehellisesti en osaa sanoa montako kun en muista. Meni joskus vähän lujaa eron jälkeen ja ennen kuin ensimmäisen suhteeni löysin.

Miksi siis pitäisi tietää toisenkaan? Miksi se on niin tärkeää joillekin? Eikö ihmisillä saa olla menneisyyttä ja tekeekö se ihmisistä jotenkin huonompia jos on ollut aktiivinen.

Kommentit (351)

Vierailija
201/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten on hankala hahmottaa, että nainenkin suhtautuu baarikaatoihin ihan eri asenteella kuin vakavaan seurustelukumppaniin? Bc ei kerro ihmisestä juuri mitään, mutta asian utelijasta kyllä valitettavan paljon.

Vierailija
202/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hlevetti on body count?

Onko ihan ylivoimaista kirjoittaa joko suomeksi tahi englanniksi, eikä mitään sekasotkua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hlevetti on body count?

Onko ihan ylivoimaista kirjoittaa joko suomeksi tahi englanniksi, eikä mitään sekasotkua?

Sitä mukaa kun näitä red flagejä, body counteja, celebrity crusheja ja friends with benefittejä on tullut kieleen, on asioista, joista ihmisillä ei ollut keskenään ongelmia, tullutkin ongelmia. Tiktok-sukupolven kaikki aika menee näiden englanninkielisten termien ilmentämien ongelmien käsittelyyn. Seuraavaksi ollaankin kuormittuneita, masentuneita ja ahdistuneita ja postataan siitä, kun pahat poliitikot ei ole huolehtineet mielenterveyspalvelujen riittävyydestä. Itse ollaan koko valveillaoloaika kännykkä kädessä ja leyhäytellään hiuksia ja sössötetään englanniksi.

Vierailija
204/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin miesten logiikka on ihmeellinen. Halutaan kokematon ja siveellinen (= lue matalan libidon) nainen, ja sitten itketään kun parisuhteessa ei ole seksiä.

Vierailija
205/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä niin huvittava keskustelu naiselle, joka on etsinyt vakavaa suhdetta elämänsä aikana runsaan 5 vuoden ajan (mulla on siis ollut kaksi pitkää suhdetta, mutta sinkkuna haku päällä elämän varrella olen ollut siis n. 5 vuotta). Olen ihan selväksi tehnyt sen, että etsin pitkäaikaista suhdetta, ja yleisesti on tuntunut jo toisilla treffeillä olevan painetta miehellä päästä intiimiin läheisyyteen. Kun olen kuitenkin n. 60 miehen kanssa ollut treffeillä ja heistä kolmanneksen kanssa toisetkin treffit menty, niin siitä voi helposti laskea, että muutaman kanssa on seksiäkin ollut.

Eli miesten moraali: seksiä pitää päästä "testaamaan" toisella tapaamisella (ihan totta, eräs mies tosiaan käytti verbiä "testata"), mutta tyttö/naisystäväksi päätyvällä ei saa olla enempää kuin 5 kokemusta eri miesten kanssa. Alanko siis laskuttaa vaikka 500 € sellaisesta testiajosta, joka ei johda seurusteluun, koska Ferrarini kierroslukumittari

Et sinä edes haluaisi tuollaista miestä itsellesi 

Vierailija
206/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän naiselle on suhteita taustalla sitä helpompi naisen on tuhota seuraavaksi suhde. Nainen jolla on suuri body count ei ole vaivan arvoista kun se suhde ei tule toimimaan muutenkaan. Eikä tämä ole yhtään sen ihmeellisempi asia kuin se että naiset haluaa tietää miehen tulevaisuuden. Naisia kiinnostaa miehen tulevaisuus ja se saako nainen sieltä itselleen hyötyjä että tietääkannattaako tuhlata aikaa mieheen. Miehiä kiinnostaa naisen menneisyys kun siittä tietää miten naine  käyttäytyy ja tuleeko sieltä ongelmia miehelle

Näin se yksinkertaistettuna on. 

Vierailija
207/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten on hankala hahmottaa, että nainenkin suhtautuu baarikaatoihin ihan eri asenteella kuin vakavaan seurustelukumppaniin? Bc ei kerro ihmisestä juuri mitään, mutta asian utelijasta kyllä valitettavan paljon.

Samaa mieltä. Tosin en ole pitänyt tarkkaa lukua mut en häpeä että niitä on jonkun mielestä paljon.

N 24

Vierailija
208/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Body count" kuulostaa typerältä. Puhu suomea.

Vierailija
209/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän naiselle on suhteita taustalla sitä helpompi naisen on tuhota seuraavaksi suhde. Nainen jolla on suuri body count ei ole vaivan arvoista kun se suhde ei tule toimimaan muutenkaan. Eikä tämä ole yhtään sen ihmeellisempi asia kuin se että naiset haluaa tietää miehen tulevaisuuden. Naisia kiinnostaa miehen tulevaisuus ja se saako nainen sieltä itselleen hyötyjä että tietääkannattaako tuhlata aikaa mieheen. Miehiä kiinnostaa naisen menneisyys kun siittä tietää miten naine  käyttäytyy ja tuleeko sieltä ongelmia miehelle

Niin, siis samahan koskee myös miehiä. Myös miehet, jolla on suuri body count usein epäonnistuu suhteissaan. Että kumpi on syy ja kumpi seuraus?

Tosin naisten vika vissiin joka tapauksessa. Miehen pettäminen on vähemmän vakavaa ja niin edespäin.

Vierailija
210/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää. Minä tapasin nykyisen mieheni kolmikymppisenä ja sitä ennen tuli vietettyä normaalia sinkkuelämää. Laskuissa menin sekaisin jo kauan ennen sitä. Se ei tarkoita, että olisi jotenkin huonompi ihminen, pettäisi suhteessa tms. Yhdessä oltu jo lähemmäs 30 vuotta, lapsia on, enkä kertaakaan ole kokenut tarvetta pettämiseen. 

Vierailija
211/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Tosin en ole pitänyt tarkkaa lukua mut en häpeä että niitä on jonkun mielestä paljon.

N 24

En ymmärrä, mitä ihmeen häpeämistä siinä on. Nautin seksistä, joten miksi en puuhastelisi? Lähes kaikki suhteet ovat kuitenkin seurustelusuhteita, parikymppisenä oli pari nopeaa ja vauhdikasta irtosuhdetta ja nykyinen on ainoa avioliitto.

Kuinka moni mies olisi valmis parikymppisenä sitoutumaan yhteen naiseen ja pitämään oman lukemansa pienenä vaikka tekisi mieli seksiä? Jos mies pitää korkeaa lukemaa itsellään hyväksyttävänä mutta naiselleen ei, suhde ei voi olla tasa-arvoinen ja hyvä. Tällaiset miehet kannattaa kiertää hyvin kaukaa.

Vierailija
212/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli työreissuilla seuralaispalvelut täysin ok, niitä ei lasketa ,eikä ne merkitse mitään.

Kiitos palstan naiset !

T.vientipuolen inssinä kohta 25 vuotta ..

Vierailija
213/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaoppisesti body countiin lasketaan mukaan vai ne seksikerrat jolloin on saanut orgasmin.

Vierailija
214/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin haluan tietää edellisten määrän, ihan niinkuin autossakin et onko on monta eli onko kiertopalkinto jota kukaan ei halua pysyväksi varsinkaan. Kyllähän nää nyt tietysti ulkoisesta olemuksesta näkee.

Turha sitä sitten on kysellä, jos kerran silmämääräisesti jo näkee. Ettekö voisi luottaa omiin silmiinne ja valikoida seuranne sen perusteella?

Miksi haluat seurustella ihmisen kanssa joka suhtautuu negatiivisesti valintoihisi?

Eihän hän haluakaan? Juurihan kehottaa ihmisiä sitten valitsemaan seuransa ennakkoluulojensa mukaan. 

Kauhea tivaaminen kuitenkin miksi joillekin sillä on väliä.

En minä ole sellaista tässä ketjussa tivannut. Ehdotin vaan, että kun kerran body count näkyy ulkoisesta olemuksesta, niin jokaisen kannattaa valita mieleisensa kumppani. Ei minulla ole mitään ongelmaa sen kanssa, mitä ihanteita ihmisillä tähän mahdollisesti liittyy - ei se omaan elämääni edes vaikuta.

Vierailija
215/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli työreissuilla seuralaispalvelut täysin ok, niitä ei lasketa ,eikä ne merkitse mitään.

Kiitos palstan naiset !

T.vientipuolen inssinä kohta 25 vuotta ..

Siis mitä ihmettä. Tietysti on? Miksi sun pitäisi olla työreissulla ilman, jos mieli tekee ja ottajia on? Eri asia, jos kotona on naisystävä, joka olettaa sinun olevan vain työreissulla. 

Vierailija
216/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 24

En ymmärrä, mitä ihmeen häpeämistä siinä on. Nautin seksistä, joten miksi en puuhastelisi? Lähes kaikki suhteet ovat kuitenkin seurustelusuhteita, parikymppisenä oli pari nopeaa ja vauhdikasta irtosuhdetta ja nykyinen on ainoa avioliitto.

Kuinka moni mies olisi valmis parikymppisenä sitoutumaan yhteen naiseen ja pitämään oman lukemansa pienenä vaikka tekisi mieli seksiä? Jos mies pitää korkeaa lukemaa itsellään hyväksyttävänä mutta naiselleen ei, suhde ei voi

Ei sitä tarvitse hävetä. Se saa myös olla suhteen estävä tekijä jollekulle. 

Vierailija
217/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ymmärtänyt, että naiseen jää oikeasti joku biologinen jälki useista kumppaneista. 

Siis seksissähän vaihtuu eritteitä ja eri miesten spermat tavallaan "jättävät jälkensä".

Kuka nainen haluaa monen eri miehen spermat sisäänsä? Hyi. 

Vierailija
218/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ymmärtänyt, että naiseen jää oikeasti joku biologinen jälki useista kumppaneista. 

Siis seksissähän vaihtuu eritteitä ja eri miesten spermat tavallaan "jättävät jälkensä".

Eli tilanne on eri, jos on äytetty kondomia tai muusta syystä sperma ei ole päätynyt naisen sisään, tai mikäli naisen seksikumppanit ovat olleet naisia?

Esim. en minä viimeisimmän seksikumppanin kanssa harrastanut yhdyntää lainkaan, vaikka tämä oli mies.

Vierailija
219/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun tutkimuksen mukaan spermasta syntyy jokin jälki naisen aivoihin, ainakin raskauden aikana. Ja toki jaamme keskenämme bakteereja ja viruksia, mitä intiimimpi kanssakäyminen niin sitä enemmän. Naisellehan voi tulla hiivatulehduksia herkemmin jos vaihtelee kumppania tai mies käy muualla. Tämänkään vuoksi en haluaisi miestä joka on kokenut halua jakaa niitä monen naisen kanssa, tai ollut naisen kanssa joka on jakanut niitä monen miehen kanssa. 

Vierailija
220/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa baaripanoista tapahtuu kondomin kanssa, joten sinun logiikalla kannattaisi välttää naisia, jotka ovat olleet luottamuksellisessa parisuhteessa ilman kondomia? Aika kieroutunut asenne sinulla seksiin.

Tuollaiseen huuhaahan uskovat miehet joutaakin jäädä peräkammarin pojiksi :D Kiitos päivän nauruista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan