Miksi pitäisi tietää toisen body count?
Minä en edes muista omaani. Jos joku sitä kysyy niin rehellisesti en osaa sanoa montako kun en muista. Meni joskus vähän lujaa eron jälkeen ja ennen kuin ensimmäisen suhteeni löysin.
Miksi siis pitäisi tietää toisenkaan? Miksi se on niin tärkeää joillekin? Eikö ihmisillä saa olla menneisyyttä ja tekeekö se ihmisistä jotenkin huonompia jos on ollut aktiivinen.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Eipä nainen sitä määritä onko bodycount tärkeä asia vai ei toiselle. Aivan kuten mieskään ei määritä onko pituus tärkeä asia toiselle vai ei. Nämä nyt ovat asioita jotka syystä tai toisesta ovat tärkeitä toiselle sukupuolelle ja siitä on turha itkeä. Parempi vain hyväksyä tosiasiat.
Olen nainen ja mulle bc on erittäin tärkeä kriteeri. Pituus on aiva toisarvoinen. Eihän pituus kerro mitään luonteesta tai arvoista. Bc:stä pystyn päättelemään paljon. Kenenkään pituus tai lyhyys ei myöskään voi aiheuttaa mulle terveysriskejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehet on kateellisia siitä, että nainen saa todennäköisesti seksiä helpommin kuin mies. Sitten pitää tietysti haukkua ja painaa alaspäin.
Seksisuhteet on osa normaalia elämää, joskin ainakin itse olen tullut iän myötä nirsommaksi. Sekin on kuulemma jotenkin huono juttu, mutta ei voi mitään.
On normaalia mutta miksi joillekin se on vaan niin iso asia?
jos se on kauheen iso numero niin voi se jostain kertoo. voiko kysyä sen jälkeen suoraa taudeista? esim herpes on % peliä. ja miksi monta kumppania eikä montaa kertaa muutaman kumppanin kanssa? miksi se muhun tyytys
Vierailija kirjoitti:
Eipä nainen sitä määritä onko bodycount tärkeä asia vai ei toiselle. Aivan kuten mieskään ei määritä onko pituus tärkeä asia toiselle vai ei. Nämä nyt ovat asioita jotka syystä tai toisesta ovat tärkeitä toiselle sukupuolelle ja siitä on turha itkeä. Parempi vain hyväksyä tosiasiat.
Et kai sä nyt kuvittele, että kaikille miehille on tärkeitä naisen vähäinen seksikumppanien määrä, tai kaikille naisille miehen pituus? 😃
Yhdellekään miehelle, jonka kanssa olen ollut, tuo ei ole ollut tärkeä asia, ja mulle itselleni miesten pituus on täysin yhdentekevää (tai no, keskimäärin oon useammin viehättynyt vähän lyhyemmistä miehistä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja mulle bc on erittäin tärkeä kriteeri. Pituus on aiva toisarvoinen. Eihän pituus kerro mitään luonteesta tai arvoista. Bc:stä pystyn päättelemään paljon. Kenenkään pituus tai lyhyys ei myöskään voi aiheuttaa mulle terveysriskejä.
Jos olet huolissasi sukupuolitaudeista, kannattaa käydä sp-testeissä ennen kuin alkaa paneskella ilman kondomia. Ihan riippumatta bodycountista.
(Jos et ole huolissasi sukupuolitaudeista, kannattaa olla huolissaan sukupuolitaudeista ja käydä sp-testeissä ennen kuin alkaa paneskella ilman kondomia. Ihan riippumatta bodycountista.)
Oikeasti hämmentävää, että täällä jotkut luulee pääsevänsä terveysriskeistä etsimällä jotain "no se sanoo, ettei se ole monen kanssa ollut" eikä lääketieteen meille suomilla menetelmillä, joilla riskistä saa oikeasti täsmällistä tietoa. Sp-testit pitäisi olla itsestäänselvyys, kun ollaan aloittamassa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet huolissasi sukupuolitaudeista, kannattaa käydä sp-testeissä ennen kuin alkaa paneskella ilman kondomia. Ihan riippumatta bodycountista.
(Jos et ole huolissasi sukupuolitaudeista, kannattaa olla huolissaan sukupuolitaudeista ja käydä sp-tes
Kondomi ei suojaa kaikelta eikä kaikkea voi testata. Eikä kukaan kuvittele niitä sataprosenttisen varmasti voivansa välttää terveysongelmia kyselyillä. Mutta parempi se on yrittää selvittää ennen kun on emotionaalisesti kiintynyt siihen toiseen ihmiseen ja tapailun lopettaminen mistä tahansa syystä on helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Mä voisin ihan hyvin olla itseäni lyhyemmän miehen kanssa, mutten sellaisen kanssa jolla on ihan erilaiset arvot kuin mulla tai erilainen suhtautuminen seksiin.
Suoraan asiaa kysymättäkin on aika helppoa päätellä jos luku on muutama, alle 10 joka tapauksessa. Sellaista ihmistä etsin ja itsekin olen. En halua tietää enkä kertoa tarkemmin asiasta.
Mula tatuoitu ihoon. 7 x Daesh.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hlevetti on body count?
Onko ihan ylivoimaista kirjoittaa joko suomeksi tahi englanniksi, eikä mitään sekasotkua?
Eikös se oo joku bändi?
Kyllähän musiikkimaku kiinnostaa, mutta ei kumppanilla tarvi olla samanlainen musiikkimaku kuin mulla. Oikeastaan on kivempaa, kun oma musiikintuntemus laajenee ja löytää ihan uusia bändejä ja genrejä, kun toinen niitä esittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko bc osa jotain pythagoran lausetta tai muuta matemaattista lauseketta? Tai joku yhtälö, mistä voi laskea miehen pituuden kun tietää arvot b ja c? Onpa pinnallista.
Saattaisin jopa kysyä koska haluaisin nähdä miten toinen reagoi. Siis kysyisin vaan siinä tapauksessa että suhde olisi jo vakaalla pohjalla. Mutta sanoisin perään että en oikeasti koe tarpeelliseksi tietää mitään tarkkaa lukua. :D