Miksi pitäisi tietää toisen body count?
Minä en edes muista omaani. Jos joku sitä kysyy niin rehellisesti en osaa sanoa montako kun en muista. Meni joskus vähän lujaa eron jälkeen ja ennen kuin ensimmäisen suhteeni löysin.
Miksi siis pitäisi tietää toisenkaan? Miksi se on niin tärkeää joillekin? Eikö ihmisillä saa olla menneisyyttä ja tekeekö se ihmisistä jotenkin huonompia jos on ollut aktiivinen.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Jos jollakulla on korkea body count, on todennäköistä, että hän on uskoton.
mulla on korkea. Kuule kun on jo kokenut kaiken, niin ei tarvi enää kokeilla, että sikäli toi sun ajatus ontuu. En ole edes vuosikausiin enää harrastanut s. Ja meinaatko, että jos nyt vaivalla hommaisin puolison, niin riittäisi halua ja jaksamista vielä ruveta pettämäänkin sitä??????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon itse onnellinen ja ylpeä, kun olen ollut pitkään naimisissa ja ollut seksiä vain oman aviomieheni kanssa, että voin tuleville jälkipolville näyttää tällaista "mallia" naisen elämästä. Että avioliitossa, yhden kumppanin kanssa voi viihtyä oikein hyvin. Ja säännöllinen seksi pitää nuorekkaana.
Toivon, että mut muistetaan hienona naisena. Toisin kuin "olipa mummulla vientiä ja eri mies joka viikonloppu, aika hurjastelija, mutta eli täysillä".
Sori, mutta näillä spekseillä unohdut. Ei jälkipolvia kiinnosta sun seksielämä. Jos ei sinussa muuta muistamisen arvoista ole, niin ei kukaan välitä sinua muistella.
Et nyt ymmärrä. Näytän mallia pitkästä, hyvinvoivasta avioliitosta.
Vai onko nämä useamman seksikumppanin naiset yleensä pitkässä avioliitossa yhden miehen kanssa? Ellei ole joku avoin suhde.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi heittäydyt ilkeäksi tai teet oletuksia seksihaluistani? Se etten haluaisi olla usean kumppanin kanssa tai sellaisen kanssa jolla on ollut useita kumppaneita, ei mitenkään tarkoita etten nauttisi seksistä. "
Ei sitten ilmeisesti päde sun kohdalla, mutta usein on niin, että ihmiset keksivät kaikki tekosyitä esteeksi silloin, kun jokin asia ei oikeasti kiinnosta. Eli jos kondomi ja käsin tyydyttäminenkin nähdään liian suurena tautiriskinä, niin silloin useimmiten on kyse ihan vain siitä, että keksitään ongelmia. Toki jos sinulla on oikeasti jokin överiksi mennyt tautipelko, silloin se on ongelmasi eikä mikään piilevä seksitautiriski.
Mä koen nuo turhina riskeinä, en suurina. Seksi oikean ihmisen kanssa on ihanaa, enkä näe mitään syytä miksei sitä ihmistä voisi valita tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon itse onnellinen ja ylpeä, kun olen ollut pitkään naimisissa ja ollut seksiä vain oman aviomieheni kanssa, että voin tuleville jälkipolville näyttää tällaista "mallia" naisen elämästä. Että avioliitossa, yhden kumppanin kanssa voi viihtyä oikein hyvin. Ja säännöllinen seksi pitää nuorekkaana.
Toivon, että mut muistetaan hienona naisena. Toisin kuin "olipa mummulla vientiä ja eri mies joka viikonloppu, aika hurjastelija, mutta eli täysillä".
Sori, mutta näillä spekseillä unohdut. Ei jälkipolvia kiinnosta sun seksielämä. Jos ei sinussa muuta muistamisen arvoista ole, niin ei kukaan välitä sinua muistella.
Et nyt ymmärrä. Näytän mallia pitkästä, hyvinvoivasta avioliitosta.
Vai onko nämä useamman seksikumppanin naiset yleensä pitkässä avioliitossa yhden m
Kyllä voivat olla. Toki en tiedä, mikä määrä sinulle olisi "useampi seksikumppani" tai kuinka pitkä avioliitto lasketaan pitkäksi, mutta jos ihminen elää vajaa sata vuotta, siihen voi mahtua kyllä pitkä parisuhde sekä muitakin (seksi)kumppaneita. Ja tietysti tuo avoin suhdehan on yksi vaihtoehto myös.
Miehet ovat nauraneet mulle, kun olen kieltäytynyt "hauskanpitoseksistä" vedoten siihen, että haluan olla uskollinen tulevalle kumppanilleni. Kai sitä on vaikeaa ymmärtää. Mutta minä ymmärrän. Olen kyllä harrastanut seksiä useammankin miehen kanssa, mutta he ovat kaikki olleet sellaisia, joiden kanssa olen suunnitellut pidempiaikaista, vakavaa yhdessäoloa enkä vain huvittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, miksi miehen, jonka body count on tyyliin 3, tulisi tyytyä naiseen, jonka body count on yli 20?
Vastaatkaapa tuohon! HAH!
-mies29
Nuoret naiset pilaa itsensä irtoseksillä. Ovat epäkelpoja vakavaan parisuhteeseen ja silti haluavat kunnollisen miehen, vaikka itse ovat käytettyjä.
Paha kyllä nämä ns. kunnolliset miehet kaataisivat yleensä yhtä estotta, jos pystyisivät. Minä haluaisin miehen, joka ei tartu jokaiseen tilaisuuteen edes sinkkuna ja on siis oikeasti kunnollinen. Nimim. 4 vuotta ilman suhteita, vaikka tilaisuuksia olisi ollut
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat nauraneet mulle, kun olen kieltäytynyt "hauskanpitoseksistä" vedoten siihen, että haluan olla uskollinen tulevalle kumppanilleni. Kai sitä on vaikeaa ymmärtää. Mutta minä ymmärrän. Olen kyllä harrastanut seksiä useammankin miehen kanssa, mutta he ovat kaikki olleet sellaisia, joiden kanssa olen suunnitellut pidempiaikaista, vakavaa yhdessäoloa enkä vain huvittelua.
Sama. Mä en myöskään osaa kuvitella löytäväni suurta nautintoa satunnaisesta seksistä. Osin sen takia että kestää oppia tuntemaan se toinen ja osin siksi etten ole erityisen miellyttämisenhaluinen mitä tulee ihmisiin, jotka eivät ole minulle läheisiä.
Miksi sitä ei voisi suoraan sanoa? Laittaa laskurin rintapieleen treffeille ka ilmoittaa *inderissä. Ne joille tällä on merkitystä, voi sitten lähteä kävelemään, jos asiasta on vaikeaa keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ja eläimet on kuitenkin eri asia, vaikka niiden käytöksellä usein omaa sikailua selitellään. Niille on normaalia useat kumppanit ja sitoutuminen yhteen enemmänkin poikkeus.
Kuinka moni ihminen hankkisi yhtä ahkerasti bc lukua, jos ei olisi olemassa ehkäisyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan itse halua käytettyä naista. Enhän minä maastakaan nosta kenenkään muun jauhamaa purukumia.
Aika paksua, jos incel alkaa vaatia neitsyttä itselleen. Voi olla aikamoinen työmaa etsiä.
Löysin neitsyen ja olen hänen kanssaan naimisissa. En itse ollut neitsyt, mutta arvoni ovat koventuneet vasta myöhemmin.
Hup. Toivo, että vaimollasi ei myöskään arvot kovene vuosien myötä. Voit alkaa inhottaa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ikinä perustelisi noin. Tuo kuulostaa siltä, että "kiinnostaisi muuten, mutta en voi tulevan mieheni takia" - ihan kuin omalla tahdollasi ei olisi mitään merkitystä, vaan seksuaalisuutesi olisi olemassa vain miestäsi varten. En minäkään mitään irtosuhteita tai yhden illan juttuja harrasta, mutta en perustele sitä millään periaatteilla tai miehellä. Sanon vain, että en ole kiinnostunut. Tai jos näitä ehdotuksia tulee vaikka deittisovelluksessa, jätän vain vastaamatta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää tietää millaisen naisen kanssa aikoo hankkia lapsia ja kasvattaa lapsia. Jos ei yhteisiä arvoja löydy, on homma turhaa.
Myös monia naisia läpikäyneet tai exää pettäneet tekee samaa helpommin uudelleen. Aivan olennaista perheen onnellisuuden ja tulevaisuuden kannalta. Mutta kyllä huonot ihmissuhdetaidot ja nolla parisuhdetta vähän vanhemmalle miehelle iso haitta.
Miehen kokemattomuus tuntuu olevan suurempi ongelma kuin se että mies on nainut puolta kylää. Jopa tieto että mies on ollut edellisissä suhteissa uskoton ei haittaa niin paljon kuin kokemattomuus. Jopa väkivaltakin hyväksytään kokemattomuutta useammin.
Puhut kokemuksesta?
Täytyy kyllä sanoa, että minua ei kiinnosta mitä mies on sinkkuna puuhastellut, mutta jos on edellisissä suhteissa pettänyt tai ollut väkivaltainen, niin ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ja eläimet on kuitenkin eri asia, vaikka niiden käytöksellä usein omaa sikailua selitellään. Niille on normaalia useat kumppanit ja sitoutuminen yhteen enemmänkin poikkeus.
Kuinka moni ihminen hankkisi yhtä ahkerasti bc lukua, jos ei olisi olemassa ehkäisyä?
Luultavasti tilanne ei olisi yhtään erilainen. Seksiä voi harrastaa myös ilman yhdyntää.
Hauskanpitoseksi. Hyvä termi!
Eli toisin sanoen jotkut ihmiset harrastavat seksiä vain hauskana hupina vieraankin ihmisen kanssa ja tämä on se asia jota en tule ikinä ymmärtämään naimisissa olevana ihmisenä.
Meidän seksi on ihan sairaan ihanaa ja siihen suhtaudutaan tosissaan.
Että onko nämä lukuisat miehet niin hyviä naisen tyydyttäjiä oikeasti..?
Vai onko kyse lopulta siitä, että nainen haluaa vaan tuntea itsensä halutuksi edes vähän aikaa?
Mistä ihmeestä te tiedätte, että toinen puhuu totta? Joku sanoo seksikumppaneidensa määräksi vaikka 5 niin mistä sitä kukaan pystyy sanomaan, että oikea luku onkin 50. Aika iso osa ihmsistä pystyy sujuvasti valehtelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ikinä perustelisi noin. Tuo kuulostaa siltä, että "kiinnostaisi muuten, mutta en voi tulevan mieheni takia" - ihan kuin omalla tahdollasi ei olisi mitään merkitystä, vaan seksuaalisuutesi olisi olemassa vain miestäsi varten. En minäkään mitään irtosuhteita tai yhden illan juttuja harrasta, mutta en perustele sitä millään periaatteilla tai miehellä. Sanon vain, että en ole kiinnostunut. Tai jos näitä ehdotuksia tulee vaikka deittisovelluksessa, jätän vain vastaamatta mitään.
Ei hänen seksuaalisuutensa ole olemassa myöskään sinua varten, eli hän saa perustella asian miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei menneisyydellä ole omasta mielestä väliä, niin sitten etsii vaan toisen joka on samaa mieltä. Joillekin siveä seksuaalimoraali on tärkeä osa identiteettiä, ja tällaisella ihmisellä on täysi oikeus toivoa kumppaniltaan samaa arvomaailmaa.
Tietysti. Tällainen arvomaailma varmasti tulee muutoinkin esiin. Kumppanien määrän kyseleminen olisi sitä suuremmalla syyllä eriskummallista, jos tapaat potentiaalisen kumppanisi vaikka helluntalaisseurakunnassa tai vastaavassa.
Itse en henkilökohtaisesti ole ikinä ollut miehen kanssa, joka asiaa kyselisi. Ei vain päädytä samoihin piireihin, ja hyvä niin.
Naisena olisi hyvä tietää toisesta, koska monilla on useita +eri kokemuksia ja sitten voi tulla ihme yllätys vaatimuksia /ei pidä samoista asioista edes. Jos ei kerro tulee täysin yllätyksenä. Jotkut tykkää ihan kaikista asioista ja toiset ei. Se mitä tehty toisen kanssa ei välttämättä sovi uuden kanssa.
"Miksi heittäydyt ilkeäksi tai teet oletuksia seksihaluistani? Se etten haluaisi olla usean kumppanin kanssa tai sellaisen kanssa jolla on ollut useita kumppaneita, ei mitenkään tarkoita etten nauttisi seksistä. "
Ei sitten ilmeisesti päde sun kohdalla, mutta usein on niin, että ihmiset keksivät kaikki tekosyitä esteeksi silloin, kun jokin asia ei oikeasti kiinnosta. Eli jos kondomi ja käsin tyydyttäminenkin nähdään liian suurena tautiriskinä, niin silloin useimmiten on kyse ihan vain siitä, että keksitään ongelmia. Toki jos sinulla on oikeasti jokin överiksi mennyt tautipelko, silloin se on ongelmasi eikä mikään piilevä seksitautiriski.