Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi tietää toisen body count?

Vierailija
02.02.2025 |

Minä en edes muista omaani. Jos joku sitä kysyy niin rehellisesti en osaa sanoa montako kun en muista. Meni joskus vähän lujaa eron jälkeen ja ennen kuin ensimmäisen suhteeni löysin.

Miksi siis pitäisi tietää toisenkaan? Miksi se on niin tärkeää joillekin? Eikö ihmisillä saa olla menneisyyttä ja tekeekö se ihmisistä jotenkin huonompia jos on ollut aktiivinen.

Kommentit (351)

Vierailija
321/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä te tiedätte, että toinen puhuu totta? Joku sanoo seksikumppaneidensa määräksi vaikka 5 niin mistä sitä kukaan pystyy sanomaan, että oikea luku onkin 50. Aika iso osa ihmsistä pystyy sujuvasti valehtelemaan.

Onhan se aika outoa, jos kerää suurta bc-lukua, mutta kuitenkin häpeilee sen kertomista ja siksi päätyy valehtelemaan. Eikö olisi kaikkien kannalta hyvä, että kukin saisi kaltaisensa? Miksi ihmeessä sarjakaatajan täytyisi nimenomaan saada sellainen, joka ei halua jonon jatkoksi?

Mä kysyin aikoinaan myös nimet ja kauan suhteet kesti, mitä oppi niistä yms. Aika harva niin pitkälle valhetta venyttää, enkä usko että mieheni on valehdellut luvustaan. 

Minusta todella törkeää kysellä seksikumppaneiden nimi

Sittenhän olisi hyvä että kysyy niin ilmenee heti, ettei sovita yhteen. En oikein ymmärrä miksi deal breakereitä pitäisi salailla yhtään sen pidempään ja pahoittaa kummankin mieli. 

Vierailija
322/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä te tiedätte, että toinen puhuu totta? Joku sanoo seksikumppaneidensa määräksi vaikka 5 niin mistä sitä kukaan pystyy sanomaan, että oikea luku onkin 50. Aika iso osa ihmsistä pystyy sujuvasti valehtelemaan.

Onhan se aika outoa, jos kerää suurta bc-lukua, mutta kuitenkin häpeilee sen kertomista ja siksi päätyy valehtelemaan. Eikö olisi kaikkien kannalta hyvä, että kukin saisi kaltaisensa? Miksi ihmeessä sarjakaatajan täytyisi nimenomaan saada sellainen, joka ei halua jonon jatkoksi?

Mä kysyin aikoinaan myös nimet ja kauan suhteet kesti, mitä oppi niistä yms. Aika harva niin pitkälle valhetta venyttää, enkä usko että mieheni on valehdellut luvustaan.

Mitä tahansa on ok kysyä, vastauksen kiristäminen keneltäkään ei ole ok. Ei mulla ole keinoja tai haluja pakottaa ketään vastaamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin tarvitaan ilmeisesti JulkiTerhikki.

Vierailija
324/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena olisi hyvä tietää toisesta, koska monilla on useita +eri kokemuksia ja sitten voi tulla ihme yllätys vaatimuksia /ei pidä samoista asioista edes. Jos ei kerro tulee täysin yllätyksenä. Jotkut tykkää ihan kaikista asioista ja toiset ei. Se mitä tehty toisen kanssa ei välttämättä sovi uuden kanssa. 

Ei ainakaan itselläni seksimieltymykset liity kumppaneiden määrään. Mieltymyksistä ja seksistä yleensä onkin hyvä puhua, mutta ei ole ok kertoa, mitä on tehnyt kenenkin kanssa. 

Vierailija
325/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, miksi miehen, jonka body count on tyyliin 3, tulisi tyytyä naiseen, jonka body count on yli 20?

Vastaatkaapa tuohon! HAH!

-mies29

Nuoret naiset pilaa itsensä irtoseksillä. Ovat epäkelpoja vakavaan parisuhteeseen ja silti haluavat kunnollisen miehen, vaikka itse ovat käytettyjä.

Paha kyllä nämä ns. kunnolliset miehet kaataisivat yleensä yhtä estotta, jos pystyisivät. Minä haluaisin miehen, joka ei tartu jokaiseen tilaisuuteen edes sinkkuna ja on siis oikeasti kunnollinen. Nimim. 4 vuotta ilman suhteita, vaikka tilaisuuksia olisi ollut

Paitsi ei kaikki, esim. uskovaiset miehet. Kilvoittelevat oikeasti asian kanssa, ja se on tärkeää.

Minusta oli hienoa, et seurustellessani tämä odottaminen ei ollut yksin minun harteillani. Koin miehekkääksi, että oma miehenikin oli samoilla linjoilla, tehtiin yhdessä kaikkemme ettemme lipsuisi. No lipsuttiin sitten kyllä, mutta häät oli jo ihan parin kuukauden päästä.

Vierailija
326/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskanpitoseksi. Hyvä termi!

Eli toisin sanoen jotkut ihmiset harrastavat seksiä vain hauskana hupina vieraankin ihmisen kanssa ja tämä on se asia jota en tule ikinä ymmärtämään naimisissa olevana ihmisenä. 

Meidän seksi on ihan sairaan ihanaa ja siihen suhtaudutaan tosissaan. 

Että onko nämä lukuisat miehet niin hyviä naisen tyydyttäjiä oikeasti..?

Vai onko kyse lopulta siitä, että nainen haluaa vaan tuntea itsensä halutuksi edes vähän aikaa? 

Kyllä minulla on kokemuksia hyvistä irtosuhteista. Osan kanssa ollut myös uusintakierroksia. Täytyy sanoa, että nämä parisuhdeseksit väljähtää melko pian...

Oikeasti sinulla noin? Jos sinulla parisuhdeseksi aina väljähtyy, niin kertoohan se jo omaa kieltään jostain.

hyvää seksiä 27v

Vierailija
327/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää vissiin aloittaa valehtelemaan että seksikumppaneita on ollut vain 5 vaikka puoli kylää on tullu pa*eskeltua.

Minun havaintojeni mukaan korkea bc korreloi epärehellisyyden ja oman edun tavoittelun kanssa. Olet vain yksi esimerkki loputtomassa joukossa.

Samaa mieltä. Uskon tämän pätevän kummankin sukupuolen kohdalla. Paljon tyhjiä lupauksia ja pikavoittoja.

Vierailija
328/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen toivoin, että vanhempani olisivat keskittyneet enemmän toisiinsa ja vähemmän minuun. Viihdyin muidenkin aikuisten kanssa, vanhemmillani olisi ollut hyvin aikaa hoitaa suhdettaan enemmän. Mulla oli ja on hyvät ja läheiset suhteet kumpaankin vanhempaani, mutta muistan jo lapsena ihailleeni isoäidin tarinoita siitä, kuinka rakastuneita hänen vanhempansa olivat toisiinsa ja kuinka paljon he viettivät aikaa keskenään. 

Vierailija
329/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lika barn leka bäst.

Molemmilla paljon aiempia panoja. Oltiin molemmat toistemme top 3, minä miehen mukaan hänen paras, hän minun top 3, luonteeltaan 1. 

Alettiin seksisuhteella minkä vuoksi oltiin rehellisiä, kumpikaan ei kuitenkaan halunnut enää muita, kun luonteetkin mätsäsi.

Yhdessä 12 vuotta, kaksi lasta, edelleen seksiä joka viikko. Ei siis määrä vetänyt toistaiseksi kumpaakaan pettämään, molemmat tietää, että siitä massasta ei näin hyviä helpolla löydy 😄

Vierailija
330/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihminen saa asettaa mitä tahansa kriteereitä elämänkumppanilleen, ihan mitä haluaa ja tärkeäksi katsoo. 

Ja mikäli tässä tarkoituksessa potentiaalinen seurustelukumppani kysyy sinulta kysymyksen, miksi valehtelet?

Kun sulta kysytään: oletko allerginen simpukoille/osaatko uida/ pidätkö risteilyistä/kuinka usein käyt hammaslääkärillä/paljonko sulla on ollut seksikumppaneita/kuulutko ammattiliittoon... Vastaa rehellisesti ja jos sulta kysytään jotain, mikä on mielestäsi asiatonta tai loukkaavaa, älä vastaa vaan kerro että haluat lopettaa keskustelun ja tutustumisen ja lopeta yhteydenpito.

Lopputuloksena jotkut saavat haluamansa elämänkumppanin ja kukaan ei tule huijatuksi suhteeseen, jossa ei halua olla. Simppeliä, eikö? 

Vierailija
331/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ihminen saa asettaa mitä tahansa kriteereitä elämänkumppanilleen, ihan mitä haluaa ja tärkeäksi katsoo. 

Ja mikäli tässä tarkoituksessa potentiaalinen seurustelukumppani kysyy sinulta kysymyksen, miksi valehtelet?

Kun sulta kysytään: oletko allerginen simpukoille/osaatko uida/ pidätkö risteilyistä/kuinka usein käyt hammaslääkärillä/paljonko sulla on ollut seksikumppaneita/kuulutko ammattiliittoon... Vastaa rehellisesti ja jos sulta kysytään jotain, mikä on mielestäsi asiatonta tai loukkaavaa, älä vastaa vaan kerro että haluat lopettaa keskustelun ja tutustumisen ja lopeta yhteydenpito.

Lopputuloksena jotkut saavat haluamansa elämänkumppanin ja kukaan ei tule huijatuksi suhteeseen, jossa ei halua olla. Simppeliä, eikö? 

Sanopa se. Täällä moni selittää, ettei saa kysyä koska sitten toisen ihastus menee ohi. Minusta se on outo argumentti ja uhkaus. Mitä väliä sillä siinä alkuvaiheessa on? Ei se toinen minulle vielä niin tärkeä ole. Jos ei saa kysyä, eikä toinen vastaisikaan, sehän tarkoittaa että me ei sovita yhteen ja sitten on hyvä että ihastus menee ohi. 

Vierailija
332/351 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen miehen kohdalla sen olisi voinut selvittää muilta naisilta, mutta e,i kun oli niin ihastunut. Monelle sen väkivaltaisuuden selviäminen ja jatkuminen ei päätä suhdetta niin mitä sillä ennakko tiedollakaan tekisi? Nyt se lyö ja huorittelee mutta kyllä se vielä joskus rakastaa. Ehkä yhteinen lapsi saisi hänet leppymään?

Kivaa uhrien syyllistämistä hei. Mutta pääasia oli taas päästä haukkumaan naisia.

Vierailija
333/351 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa käyttää sanaa body count suomenkielisellä palstalla😂 Minä haluan tietää millainen historia miehellä on, koska jos naisia on ollut hirveä määrä, menee maku miehestä ja tulee tautien pelko. 

Toki kaikki eivät ole rehellisiä. En ole tyhmä. Itse muistan suurin piirtein oman määräni, eikä se ole ikääni nähden edes valtava luku, mutta tiedän ettei moni mies siitä pitäisi. Se onkin huonompi homma, kun mies kysyy minulta, ja yhtäkkiä alkaakin draamashow, koska oma lukuni ei ole 1-3. 

Vierailija
334/351 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku nimennomaam on hyvä jos jo profiilitekstissä lukee kuinka paljon toivekumppanilla on ollut parisuhteita/panoja. En vieläkään tiedä kumpaa tämä bc tässä tarkoittaa? Siihen kannattaa laittaa kaikki dealbreakerit. Samoin jos tapaa jossain muualla niin on hyvä heti kättelyssä kertoa että jos sinulla on enemmän kuin (x) suhdetta niin en halua jatkaa. Typeräähän se olisi hillota tuollaista dealbreakeria ja läväyttää se pöytään kuukausien tapailun päätteeksi, kun sitten ei tiedä jatkuuko suhde enää,  ja monta kk mennyt itselläkin hukkaan.

Vierailija
335/351 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiku nimennomaam on hyvä jos jo profiilitekstissä lukee kuinka paljon toivekumppanilla on ollut parisuhteita/panoja. En vieläkään tiedä kumpaa tämä bc tässä tarkoittaa? Siihen kannattaa laittaa kaikki dealbreakerit. Samoin jos tapaa jossain muualla niin on hyvä heti kättelyssä kertoa että jos sinulla on enemmän kuin (x) suhdetta niin en halua jatkaa. Typeräähän se olisi hillota tuollaista dealbreakeria ja läväyttää se pöytään kuukausien tapailun päätteeksi, kun sitten ei tiedä jatkuuko suhde enää,  ja monta kk mennyt itselläkin hukkaan.

Enpä tiedä. Tuo antaisi niin hyvän mahdollisuuden miehelle huijata. Joo joo mulla on ollut vain kolme, ihan kuten toivoit. Mutta kyllä se aika alkuvaiheessa pitää selvittää. 

Vierailija
336/351 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet välittävät usein body countista

Vierailija
337/351 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tietää, että onko suuri riski lapsia tehdessä sairastua HIV.

Vierailija
338/351 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nainen sitä määritä onko bodycount tärkeä asia vai ei toiselle. Aivan kuten mieskään ei määritä onko pituus tärkeä asia toiselle vai ei. Nämä nyt ovat asioita jotka syystä tai toisesta ovat tärkeitä toiselle sukupuolelle ja siitä on turha itkeä. Parempi vain hyväksyä tosiasiat.

Vierailija
339/351 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tykkää nuolemista tai takapuoli jutuista, ne tulee täysin yllätyksenä jos ei keskustele mitään aiemmista suhteista. Ja itse en halua noita harrastaa. 

Häh? Siis kysyt body countia, kun haluat tietää kumppanisi seksuaalisista mieltymyksistä? Eikö olisi helpompaa vaan kysyä suoraan, että mistä tykkää sängyssä?

Vierailija
340/351 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiseen ihmiseen pitäisi asentaa siru mistä voi älypuhelimella tarkistaa bodycaunt ja taudit.