Miksi pitäisi tietää toisen body count?
Minä en edes muista omaani. Jos joku sitä kysyy niin rehellisesti en osaa sanoa montako kun en muista. Meni joskus vähän lujaa eron jälkeen ja ennen kuin ensimmäisen suhteeni löysin.
Miksi siis pitäisi tietää toisenkaan? Miksi se on niin tärkeää joillekin? Eikö ihmisillä saa olla menneisyyttä ja tekeekö se ihmisistä jotenkin huonompia jos on ollut aktiivinen.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Hauskanpitoseksi. Hyvä termi!
Eli toisin sanoen jotkut ihmiset harrastavat seksiä vain hauskana hupina vieraankin ihmisen kanssa ja tämä on se asia jota en tule ikinä ymmärtämään naimisissa olevana ihmisenä.
Meidän seksi on ihan sairaan ihanaa ja siihen suhtaudutaan tosissaan.
Että onko nämä lukuisat miehet niin hyviä naisen tyydyttäjiä oikeasti..?
Vai onko kyse lopulta siitä, että nainen haluaa vaan tuntea itsensä halutuksi edes vähän aikaa?
Kyllä minulla on kokemuksia hyvistä irtosuhteista. Osan kanssa ollut myös uusintakierroksia. Täytyy sanoa, että nämä parisuhdeseksit väljähtää melko pian...
Vierailija kirjoitti:
Hauskanpitoseksi. Hyvä termi!
Eli toisin sanoen jotkut ihmiset harrastavat seksiä vain hauskana hupina vieraankin ihmisen kanssa ja tämä on se asia jota en tule ikinä ymmärtämään naimisissa olevana ihmisenä.
Meidän seksi on ihan sairaan ihanaa ja siihen suhtaudutaan tosissaan.
Että onko nämä lukuisat miehet niin hyviä naisen tyydyttäjiä oikeasti..?
Vai onko kyse lopulta siitä, että nainen haluaa vaan tuntea itsensä halutuksi edes vähän aikaa?
Tai sitten ei ole mistään sen mystisemmästä kyse kuin että kaksi aikuista, täysivaltaista ihmistä eivät ole siinä elämänvaiheessa, että haluaisivat sitoutua vakavammin mutta eivät myöskään halua elää selibaatissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ja eläimet on kuitenkin eri asia, vaikka niiden käytöksellä usein omaa sikailua selitellään. Niille on normaalia useat kumppanit ja sitoutuminen yhteen enemmänkin poikkeus.
Ei tietenkään ole, vaan ihminen on yksi eläinlaji. Ainoastaan muissa eläinlajeissa kuin ihmisessä esiintyy aitoa, biologista pohjaa olevaa yksisuhteisuutta. Esim. joutsenet, kuikat, ja monet muut linnut.
Itellä on joku 140 mutta eräs nainen kun kysyi olevinaan laskin jotain 30 ja oli tyytyväinen. Hän oli sitten seuraava.
Vierailija kirjoitti:
Itellä on joku 140 mutta eräs nainen kun kysyi olevinaan laskin jotain 30 ja oli tyytyväinen. Hän oli sitten seuraava.
Outoa, 30 on aika paljon eli miksi hän oli sitten edes kiinnostunut lukemasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun ikäiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun ikäiselle.
Ja yleensä naista kiinnostaa onko ollut pitempiä suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun ikäiselle.
On se paljon kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Et voi olevinaan laskea, vaan olla laskevinasi. Noin tollo tuskin saa muuta kuin omaa kättä.
Vierailija kirjoitti:
Joku tykkää nuolemista tai takapuoli jutuista, ne tulee täysin yllätyksenä jos ei keskustele mitään aiemmista suhteista. Ja itse en halua noita harrastaa.
Valtaosa naisista tykkää nuolemisesta.Ei sen pitäisi yllätyksenä tulla. Monelle on deal breaker, jos mies ei halua nuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olevinaan laskea, vaan olla laskevinasi. Noin tollo tuskin saa muuta kuin omaa kättä.
No minä tiedän lukuisat, sinä et. Ja jokainen mies kyllä kättelee.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä te tiedätte, että toinen puhuu totta? Joku sanoo seksikumppaneidensa määräksi vaikka 5 niin mistä sitä kukaan pystyy sanomaan, että oikea luku onkin 50. Aika iso osa ihmsistä pystyy sujuvasti valehtelemaan.
Onhan se aika outoa, jos kerää suurta bc-lukua, mutta kuitenkin häpeilee sen kertomista ja siksi päätyy valehtelemaan. Eikö olisi kaikkien kannalta hyvä, että kukin saisi kaltaisensa? Miksi ihmeessä sarjakaatajan täytyisi nimenomaan saada sellainen, joka ei halua jonon jatkoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä te tiedätte, että toinen puhuu totta? Joku sanoo seksikumppaneidensa määräksi vaikka 5 niin mistä sitä kukaan pystyy sanomaan, että oikea luku onkin 50. Aika iso osa ihmsistä pystyy sujuvasti valehtelemaan.
Onhan se aika outoa, jos kerää suurta bc-lukua, mutta kuitenkin häpeilee sen kertomista ja siksi päätyy valehtelemaan. Eikö olisi kaikkien kannalta hyvä, että kukin saisi kaltaisensa? Miksi ihmeessä sarjakaatajan täytyisi nimenomaan saada sellainen, joka ei halua jonon jatkoksi?
Mä kysyin aikoinaan myös nimet ja kauan suhteet kesti, mitä oppi niistä yms. Aika harva niin pitkälle valhetta venyttää, enkä usko että mieheni on valehdellut luvustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyin aikoinaan myös nimet ja kauan suhteet kesti, mitä oppi niistä yms. Aika harva niin pitkälle valhetta venyttää, enkä usko että mieheni on valehdellut luvustaan.
Minusta todella törkeää kysellä seksikumppaneiden nimiä. Silloin et kysy enää vain miehesi asioista, vaan myös niiden seksikumppaneiden. Itselleni olisi suuri turn off, jos joku raportoisi itselleni nimiä mainiten kaikki, keiden kanssa on seksiä harrastanut. Tulisi vähän sellainen kiss and tell -fiilis kyseisestä ihmisestä. Ja toisaalta se, jos joku alkaisi tentata minulta jotain nimiä tyyliin "luettele kaikki, keiden kanssa olet ollut", olisi se todella suuri red flag. Henkilö vaikuttaisi niin kontrolloivalta, että itsesuojeluvaistoni kiilaisi mahdollisen ihastuksen ohi ja tapailu loppuisi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä sen, että myös tuo "mitä opit niistä" menee vähän yksityiskohtien utelemisen puolelle. On ok kysyä, mitä yleensä on oppinut suhteistaan, mutta se, että aletaan ruotia suhdekohtaisesti... EI.
t. sama, joka äskenkin vastasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla lukema on 35 miestä ja olen 45v nainen, pian 46v. Ei kaikilla ole teini-ikäisenä alkanutta parisuhdetta joka kestää kuolemaan asti. Mun pisin parisuhde on ollu vajaa 10 vuotta, olimme naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin haluan tietää edellisten määrän, ihan niinkuin autossakin et onko on monta eli onko kiertopalkinto jota kukaan ei halua pysyväksi varsinkaan. Kyllähän nää nyt tietysti ulkoisesta olemuksesta näkee.
Turha sitä sitten on kysellä, jos kerran silmämääräisesti jo näkee. Ettekö voisi luottaa omiin silmiinne ja valikoida seuranne sen perusteella?
Miksi haluat seurustella ihmisen kanssa joka suhtautuu negatiivisesti valintoihisi?
Et nyt tajunnut.
Joku sanoi, että seksikavereiden määrän näkee silmämääräisesti. Tällä logiikalla voi samantien valita itselleen mieluisen, esim. neitsyen, ja silloinhan se toinen ei suhtaudu negatiivisesti valintoihin. Kun kerran jo päältä näki totuuden :)
Se ettei keskustele seksipartnereiden määrästä ei toki tarkoita sitä ettei keskustelisi siitä mistä itse seksissä pitää. Miksi ihmeessä tarkoittaisi?
Vierailija kirjoitti:
Termit voisi ensin tarkistaa; body count on jotain ihan muuta kun mihin ap viittaa...
Mutta jos p*noista puhutaan, niin mitä väliä? Multa ei ole koskaan kysytty enkä ole keneltäkään kysynyt. Nyt yli 10 vuotta suhteessa +lapsia. En tiedä mitä tekisin puolison p*nojen määrällä...??
Suhteet taitaa olla erilaisia syvyydeltään? Minulle on tärkeää et ollaan puhuttu kaikesta, ihan kaikesta. Tuntuisi mahdottoman pinnalliselta sellainen suhde, jossa en tietäisi noin tärkeää asiaa miehestäni. Muutenkin ollaan puhuttu kaikesta, miksi ihmeessä seksikokemukset olisi poikkeus?
Olin miehelleni eka, ja hän minulle. Se oli molemmille tärkeää.
Joku tykkää nuolemista tai takapuoli jutuista, ne tulee täysin yllätyksenä jos ei keskustele mitään aiemmista suhteista. Ja itse en halua noita harrastaa.