Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi tietää toisen body count?

Vierailija
02.02.2025 |

Minä en edes muista omaani. Jos joku sitä kysyy niin rehellisesti en osaa sanoa montako kun en muista. Meni joskus vähän lujaa eron jälkeen ja ennen kuin ensimmäisen suhteeni löysin.

Miksi siis pitäisi tietää toisenkaan? Miksi se on niin tärkeää joillekin? Eikö ihmisillä saa olla menneisyyttä ja tekeekö se ihmisistä jotenkin huonompia jos on ollut aktiivinen.

Kommentit (351)

Vierailija
241/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kaikkein järkevintä on hankkia yksi hyvillä geeneillä varustettu mies, joka on hyvä sängyssä. Sitten sitä kivaa seksiä saa pitkään ja paljon, eikä tarvitse miettiä edes mitään body countia.

Eli lukemaa kyselevät miehet voivat samantien palata takaisin oman kätensä ääreen. Haluan miehen terveellä itsetunnolla, joka ajattelee lukemia tasan yhtä vähän kuin minäkin. Onneksi ei ole tarvinnut edes etsiä, kun on hyvä mies ollut elämässä jo liki toista kymmentä vuotta.

Jos nainen ei halua sitoutua, niin ei senkään pitäisi kuulua kenellekään muulle kuin naiselle itselleen. Turhaan mietit, mitä naisen kannattaa haluta ja mitä ei, koska se ei kuulu sinulle pisaran vertaa.

Vierailija
242/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneskelut tulisi olla sallittu vain aviopuolisoiden kesken. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi ei sanota panokerrat?

Kai sen takia, että sitten pitkässä vakituisessa suhteessa olleilla lukema olisi nelinumeroinen, kun taas pelkkiä irtosuhteita harrastaneen lukema saattaisi olla vaikka alle 10. Ja en minä ainakaan muista/tiedä, kuinka monta kertaa elämässäni olen harrastanut seksiä. Ja jos seksiä harrastaa kaksi kertaa päivässä niin, että välissä on vaikka pieni tauko, niin laskettaisiinko se yhdeksi vai samaksi kerraksi?

Hankalaksi menee. Mutta ehkä joku sitten harrastaa tällaistakin kirjanpitoa.

Vierailija
244/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse hävetä. Se saa myös olla suhteen estävä tekijä jollekulle. 

Tietysti. Mutta ymmärrät varmaan, että tuollaisen asian uteleminen voi tarkoittaa sitä, ettet tapaa kivaa naista enää koskaan? Onko riskin arvoista? Utelevan miehen hylkääminen ei todellakaan tarkoita sitä, että lukea olisi korkea, vaan moinen käytös antaa miehestä niin epämiellyttävän ja mustasukkaisen kuvan.

Niinpä. Itselläni on ollut vain yksi kumppani, mutta en todellakaan raportoisi sitä jollekin tapailukumppanille, ja tuollaisen kysely saisi oman mielenkiintoni lopahtamaan.

Eikös se ole deittailun tarkoituskin? Että tutustutaan, kysellään ja kartoitetaan. Jos suhde kariutuu alkuvaiheessa tuollaiseen niin eipä siitä juuri haittaakaan ole. Kaikki

Ei mua ainakaan haittaisi. Jos ei mies haluaisi puhua noista asioista, emme sopisi yhteen. Siinä ei olisi mitään hävettävää eikä moraalisesti väärää, eikä tapailun katkeaminen tuossa vaiheessa olisi suuri haitta.

Vierailija
245/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kaikkein järkevintä on hankkia yksi hyvillä geeneillä varustettu mies, joka on hyvä sängyssä. Sitten sitä kivaa seksiä saa pitkään ja paljon, eikä tarvitse miettiä edes mitään body countia.

Niinpä ja yksin jää nämä inttäjät inttämään keskenään.

Vierailija
246/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kumppaneita = suhteellisesti suurempi mahis, että omaa herpeksen, tippurin tai jonkun muun kivan kumppanin.

Tätä ei voi kiistää.

Se on tietysti totta, mutta testeissä kannattaa käydä silloinkin, vaikka toisen suhdehistoria olisi vain yksi vakisuhde henkilön kanssa, jolle itsekin oli ensimmäinen. Kaikki muu selviää testillä paitsi valitettavasti herpes.

Vierailija
247/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mä ajattelen sillä tavalla, että se lyhyt ilo mikä jostain baaripanosta tulee, ei takuulla korjaa sitä asiaa että nainen on koko ajan askeleen kauempana siitä tasokkaasta naisesta, joka harkitsee tarkkaan kenen miehen antaa sisäänsä tulla.

Vai harkitaanko pikkutunneilla tosi tarkkaan kun lähdetään jomman kumman luo?

Kyse on siis puhtaasti ihan vaan seksistä, joka on lopulta aika aivoton suoritus. Intohimo, intiimiys, yhteys ja toisen arvostus puuttuu kokonaan.

Seksi on parasta kun kumppanin tuntee ja tämä tietää mitä tekee - ja haluaa tuottaa toiselle hyvää. 

Vierailija
248/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kumppaneita = suhteellisesti suurempi mahis, että omaa herpeksen, tippurin tai jonkun muun kivan kumppanin.

Tätä ei voi kiistää.

Näitä myös ihan oikeilla lääkärillä oikeassa elämässä voi testata, jos kumppaneita ollut.

Vierailija
249/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei voi kiistää.

Mutta onko nainen jotenkin todennäköisempi tartunnan lähde kuin mies? Oletko kuullut sukupuolitautien testaamisesta? Jos kehtaat udella body countia, kehtaat varmasti myös udella, oliko kondomi käytössä ja milloin kävi viimeksi testeissä.

Vierailija
250/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei voi kiistää.

Se on tietysti totta, mutta testeissä kannattaa käydä silloinkin, vaikka toisen suhdehistoria olisi vain yksi vakisuhde henkilön kanssa, jolle itsekin oli ensimmäinen. Kaikki muu selviää testillä paitsi valitettavasti herpes.

Hpv:kin testaaminen on vähän niin ja näin. 

Vierailija
251/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan itse halua käytettyä naista. Enhän minä maastakaan nosta kenenkään muun jauhamaa purukumia.

Aika paksua, jos incel alkaa vaatia neitsyttä itselleen. Voi olla aikamoinen työmaa etsiä. 

Löysin neitsyen ja olen hänen kanssaan naimisissa. En itse ollut neitsyt, mutta arvoni ovat koventuneet vasta myöhemmin.

Ooh, vai arvot koventuneet kaikkia muita kuin itseäsi koskien, ihan mahtavaa! Varokaa, nuoret naiset tällaisia huijareita!

Vierailija
252/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei voi kiistää.

Mutta onko nainen jotenkin todennäköisempi tartunnan lähde kuin mies? Oletko kuullut sukupuolitautien testaamisesta? Jos kehtaat udella body countia, kehtaat varmasti myös udella, oliko kondomi käytössä ja milloin kävi viimeksi testeissä.

Nainen on biologisesti alttiimpi saamaan niitä tauteja ja kärsii niistä enemmän. 

Vierailija
253/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerskailijat pitää huolen, ettei keskustelu niistä lopu. Mutta määr lisääntyy nopeimmin keskittymällä rumiin kohteisiin.

Vierailija
254/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, mä ajattelen sillä tavalla, että se lyhyt ilo mikä jostain baaripanosta tulee, ei takuulla korjaa sitä asiaa että nainen on koko ajan askeleen kauempana siitä tasokkaasta naisesta, joka harkitsee tarkkaan kenen miehen antaa sisäänsä tulla.

Vai harkitaanko pikkutunneilla tosi tarkkaan kun lähdetään jomman kumman luo?

Kyse on siis puhtaasti ihan vaan seksistä, joka on lopulta aika aivoton suoritus. Intohimo, intiimiys, yhteys ja toisen arvostus puuttuu kokonaan.

Seksi on parasta kun kumppanin tuntee ja tämä tietää mitä tekee - ja haluaa tuottaa toiselle hyvää. 

Siis eihän kaikki seksi ole jotain baaripanoja. Monella ei sellaisia ole ollenkaan, vaikka seksikumppaneita olisikin useampia kuin 0-1. Millainen maailmankuva teillä oikein on? Ja miten teillä onkin noin vääristynyt käsitys ihmisten seksielämästä?

Vierailija
255/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei voi kiistää.

Kyllä siihen testit on olemassa.

Vierailija
256/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ymmärtänyt, että naiseen jää oikeasti joku biologinen jälki useista kumppaneista. 

Siis seksissähän vaihtuu eritteitä ja eri miesten spermat tavallaan "jättävät jälkensä".

Kuka nainen haluaa monen eri miehen spermat sisäänsä? Hyi. 

Sitten kun pääsee niin villille tasolle, että nainen kantaa lasta jolla puolet geeneistä vieraita. Että mikä riski se on koko sen ajan, jatkosta puhumattakaan. Ihan terveydenkin kannalta.

Vierailija
257/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä ja yksin jää nämä inttäjät inttämään keskenään.

Ennemmin yksin kuin epäilyttävän kumppanin kanssa.

Monen pitkään parisuhteeseen päätyneen ihmisen taustalla kuitenkin on useita nuoruusvuosien kokeiluja ja kesäheiloja. Näin on minullakin ja aviopuolisollani, vaikka en yksityiskohtia tai määriä tiedä - eikä kiinnosta.

Vierailija
258/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan itse halua käytettyä naista. Enhän minä maastakaan nosta kenenkään muun jauhamaa purukumia.

Aika paksua, jos incel alkaa vaatia neitsyttä itselleen. Voi olla aikamoinen työmaa etsiä. 

Löysin neitsyen ja olen hänen kanssaan naimisissa. En itse ollut neitsyt, mutta arvoni ovat koventuneet vasta myöhemmin.

Ooh, vai arvot koventuneet kaikkia muita kuin itseäsi koskien, ihan mahtavaa! Varokaa, nuoret naiset tällaisia huijareita!

Mitä jos vaimollakin arvot kovenee, etkä enää kelpaa 😮💨🥴

Vierailija
259/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella hyvä, että täällä ollaan tietoisia seksitaudeista ja huolellisia ja varovaisia niiden suhteen, mutta nyt tuntuu joillain menevän melkein vainoharhaisen hysterian puolelle. Sen sijaan, että yritätte laskea todennäköisyyksiä päätellen jotain kumppanin seksihistoriasta, kannattaa ennen seksiä käydä testeissä. Jos tuntuu, että silti pelottaa liikaa, niin ettekö sitten voisi seksissä aina käyttää kondomia ja suuseksisuojaa, tai harrastaa esim. enemmän molemmin puolin tyydyttämistä käsin? Limakalvokontaktien välttäminen on varma tapa välttyä tartunnoilta. Mutta tuntuu kyllä, että menee tautipelko jo vähän yli joillain, tämän ketjun perusteella. Ehkä seksiä ei kannata harrastaa, jos sen näkee noin uhkaavana asiana.

Vierailija
260/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei voi kiistää.

Kyllä siihen testit on olemassa.

Virus voi jäädä piilevänä kehoon.