Somen perusteella työkaverit tekee joka viikonloppu kaikenlaista aktiivista. Itse en jaksa tehdä yhtään mitään.
Joka viikonloppu some täyttyy työkavereiden päivityksistä mitä ovat tehneet. On konserttia, patikointia luonnossa, tapahtumaa, illanistujaisia yms. Itse en taas jaksa tehdä viikonloppuisin mitään. Ei aika riitä eikä halu. Kaksi vapaapäivää on niin lyhyt aika, että sen haluan vain ottaa rennosti ja lepäillä. En tajua miten kaikki muut ehtii ja jaksaa suorittaa. Lepääkö ne koskaan?
Olen alkanut miettiä että se olen varmaan minä joka olen outo kun en jaksa. Olen nelikymppinen. Kai minun pitäisi jaksaa ja haluta mennä kuten muutkin. Vai onko täällä muita jotka ei jaksa? En ole masentunut, enkä erityisen introverttikaan, mutta en vaan jaksa höyrytä koko ajan. Ei yksinkertaisesti aika tai mielenkiinto riitä. Lomalla jaksan kyllä tehdä vaikka mitä, mutta en muuten.
Onko ne kaikki oikeasti joka viikonloppu touhuamassa, vai onko kyseessä tyypillinen someharha joka johtuu siitä, että vain niistä aktiviteeteista sometetaan? Varmasti joka viikonloppu joku on touhuamassa jotain, mutta että kaikki touhuaa hirveästi joka viikonloppu, en oikein usko.