Eilinen tyttöjen ilta venähti tyttöjen yöksi, mies mököttää.
Jäin siis yöksi kaverille mies ei usko ,pyysin et soita vaikka ja kysy. Miten te saatte miehenne uskomaan et olit kaverilla ?
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei usko eikä halua varmistaa, niin mököttäköön itsekseen.
Ymmärrän suuttumisen, jos et ilmoittanut mitään itsestäsi ja mies oli huolissaan. Mieti vaikka omalle kohdalle. Pettämisepäilyt voit jättää omaan arvoonsa.
Miten niin jättää omaan arvoonsa? Erittäin moni pettää ja se tapahtuu juuri noissa tyttöjen/poikien illoissa.
Ainoastaan idiootti ei epäile pettämistä
Koska se on idioottimaista mököttää itsekseen ja päättää että kyllä se nyt varmaan on pettänyt, jos ei suostu selvittämään asiaa. Ei todellakaan mitään aikuisen käytöstä. Ja mitä on tapahtunut luottamukselle? Miksi ei ensisijaisesti luota puolisoonsa ja siihen mitä tämä sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei koskaan ole käynyt noin. Tein heti alussa selväksi ehdot, joilla mun kanssa voi olla.
m42
Hei, luuletko että narsistit ja muut sekopäät milliäkään välittää jostain toisen esittämistä ehdoista. He esittävät, että ovat samaa mieltä. Kunnes osoittautuu, etteivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Jos epäilee pettämistä niin anna puolisolle paljaalla. Silloin tietää ette ole ollut vieraan kanssa koska et antaisi tautivaaran takia.
Toki et voi tehdä tätä jos olet pettänyt...
Kiitos! Eka oikea neuvo mikä voisi tähän auttaa! Kiitos tosi paljon :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei koskaan ole käynyt noin. Tein heti alussa selväksi ehdot, joilla mun kanssa voi olla.
m42
Kuulostaa siltä, että saat solmia oman kätesi kanssa just sellaiset ehdot kuin haluat.
Vaimoni teki siis valinnan minun puoleeni jo 20 vuotta sitten.
m42
Vierailija kirjoitti:
Koska se on idioottimaista mököttää itsekseen ja päättää että kyllä se nyt varmaan on pettänyt, jos ei suostu selvittämään asiaa. Ei todellakaan mitään aikuisen käytöstä. Ja mitä on tapahtunut luottamukselle? Miksi ei ensisijaisesti luota puolisoonsa ja siihen mitä tämä sanoo?
Mutta tässä tapauksessahan luottamus on jo rikottu kun on kadottu yöksi jonnekin! Sanaan ei ole siis voinut luottaa eilen niin miksi tänään voisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m42
Hei, luuletko että narsistit ja muut sekopäät milliäkään välittää jostain toisen esittämistä ehdoista. He esittävät, että ovat samaa mieltä. Kunnes osoittautuu, etteivät ole.
En mennyt naimisiin narsistin tai muun sekopään kanssa. Tutustuin ja kerroin mitä vaadin ja se sopi tyttöystävälle hänen mietittyään asiaa
m42
Ap on naista esittävä incel. Viljelee sukupuolta turhan takia naisvihaa levittääkseen. Vastailee itselleen. Esim. "Saitko patukkaa".
0/5
Vierailija kirjoitti:
kai teillä oli kumi käytössä ettei miehesi saa yllätystä.
Nykyään ei riitä koska sukupuolitaudit ovat myös suussa suuseksin yleistymisen vuoksi. Leviävät myös vain suutelemalla, ei vaadi edes suuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m42
Kuulostaa siltä, että saat solmia oman kätesi kanssa just sellaiset ehdot kuin haluat.
m42
Otan osaa vaimosi puolesta. Kaikki eivät ole yhtä epätoivoisia.
Ollaan oltu aviossa vuodesta -09, eikä kummankaan tarvitse esitellä ehtoja, koska meidän parisuhde perustuu aitoon luottamukseen ja kunnioitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ap on naista esittävä incel. Viljelee sukupuolta turhan takia naisvihaa levittääkseen. Vastailee itselleen. Esim. "Saitko patukkaa".
0/5
Juuri näin, kukaan ei ole koskaan sammunut kaverin sohvalle unohtaen soittaa ensin kotiin.
Sellaista ei yksinkertaisesti vain tapahdu!!!
Voi vttu, nussimassa sinä olet ollut, miehes haistaa sen susta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei riitä koska sukupuolitaudit ovat myös suussa suuseksin yleistymisen vuoksi. Leviävät myös vain suutelemalla, ei vaadi edes suuseksiä.
Herpes, ei muut. Ja vain rakkulavaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei usko eikä halua varmistaa, niin mököttäköön itsekseen.
Ymmärrän suuttumisen, jos et ilmoittanut mitään itsestäsi ja mies oli huolissaan. Mieti vaikka omalle kohdalle. Pettämisepäilyt voit jättää omaan arvoonsa.
Miten niin jättää omaan arvoonsa? Erittäin moni pettää ja se tapahtuu juuri noissa tyttöjen/poikien illoissa.
Ainoastaan idiootti ei epäile pettämistä
Nii'i, miksi sinuun ei voi luottaa?
Kerro sinä meille.
Vierailija kirjoitti:
Jos mököttää mustasukkaisuuden takia, niin juokse!
Oletko tosissasi ettei tässä tilanteessa ole oikeaa aihetta olla mustasukkainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tässä tapauksessahan luottamus on jo rikottu kun on kadottu yöksi jonnekin! Sanaan ei ole siis voinut luottaa eilen niin miksi tänään voisi?
Eihän aloittaja kadonnut. Oli ystävällään yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herpes, ei muut. Ja vain rakkulavaiheessa.
Lähes kaikki seksitaudit voivat esiintyä sukuelinten ohella myös suun limakalvoilla: herpes, kondylooma eli visvasyylä, tippuri, kuppa ja klamydia. Myös B-hepatiitti voi tarttua suun limakalvojen kautta. Riski HIVin tarttumiseen suusta on hyvin pieni.
https://www.hammaslaakariliitto.fi/fi/suun-sairaudet-ja-tapaturmat/hamp…
Jos vain miehessä on vika niin, JSS!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m42
m42Otan osaa vaimosi puolesta. Kaikki eivät ole yhtä epätoivoisia.
Ollaan oltu aviossa vuodesta -09, eikä kummankaan tarvitse esitellä ehtoja, koska meidän parisuhde perustuu aitoon luottamukseen ja kunnioitukseen.
Hienoa teille, meidän muiden luottamus perustuu avoimeen kommunikointiin ja luottamuksen ansaitsemiseen.
Minkälainen keli sielä olympos vuorella on tänään?