Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen tyttöjen ilta venähti tyttöjen yöksi, mies mököttää.

Vierailija
02.02.2025 |

Jäin siis yöksi kaverille mies ei usko ,pyysin et soita vaikka ja kysy. Miten te saatte miehenne uskomaan et olit kaverilla ?

Kommentit (173)

Vierailija
81/173 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mieheni on joskus tullut firman pikkujouluista ja kesäjuhlista aamuyöllä kotiin. En todellakaan ajatellut, että olisi pettämässä. Hän on ollut myös työmatkalla (hui kamala!) naispuoleisen työkaverin kanssa. Kuten sanottu, kunnon parisuhde perustuu luottamukseen. Harmi, jos sinulla näin ei ole."

Miehelle vieraiseen sänkyyn pääseminen ei olekaan ihan niin helppoa kuin naiselle. Se on syytä pitää mielessä. Moni mies voisi haluta pettää viihteellä ollessaan mutta ei saa iskettyä ketään sitten millään.

Eli myönnät, että tällaisen ajattelun taustalla on incelimäistä katkeruutta? Joo, tosi terve pohja parisuhteelle :D

Ilmeisesti sitten myönnän niin. Miehet ja naiset eivät ole ihan samanlaisia ja siitä seuraa sitten vaikka tämmöisiä eroavaisuuksia.

Älä viitsi yleistää. Kaikki miehet eivät todellakaan ole sinun kaltaisia. Onneksi.

Vierailija
82/173 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on joskus tullut firman pikkujouluista ja kesäjuhlista aamuyöllä kotiin. En todellakaan ajatellut, että olisi pettämässä. Hän on ollut myös työmatkalla (hui kamala!) naispuoleisen työkaverin kanssa. Kuten sanottu, kunnon parisuhde perustuu luottamukseen. Harmi, jos sinulla näin ei ole.

Aamuyöllä! :D Ap tullut ilmeisesti kotiin aamupäivällä vastaamatta puhelimeen koko yönä! Olisiko hieman eri asia?

Vastaamatta puhelimeen? Missäs niin on kerrottu vai sepitätkö valheita?

Eikö se ole selvä? Jos olisi kertonut yöllä menevänsä kaverille niin tuskin mies mököttäisi nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/173 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset oli pienempiä exä halusi käydä juhlimassa, itse olin väsynyt pienten lasten kanssa valvomisesta (exä ei koskaan herännyt yösyöttöihin tai valvomisiin, halusin olla täydellinen vaimo) ja arjesta yleensäkin niin en käynyt ikinä missään, en edes lasillista viiniä juonut moneen vuoteen, kun ei maistunut. Exä sen sijaan tykkäsi iltaoluista ja saunajuomista, josta sitten riideltiinkin usein kun otti 1 sijasta 5. Hän valitti, kun olen nipo ja sitä ja tätä. Syyllisti minua, kun en halunnut juoda tai juhlia baarissa. Sanoin, että hän voi tavata kyllä kavereitaan. Kerran lähti kaverilleen illanistujaisiin ja lupasi soittaa ennen kuin käyn nukkumaan, ei soittanut. Aamulla oli puhelin pois päältä klo. 13.00 asti. Voin kertoa, että siinä ei oikein selitykset auttaneet. Yleensä ihmiset heräävät krapulassa juomaan vettä aamulla ja käyvät takaisin nukkumaan. Oli kuulemma puhelimesta loppunut akku. 

Toisella kertaa lähti työkaverinsa kanssa. Siitä reissusta jäi mulla niskakarvat pystyyn, oli sellainen jännä tunne mahassa alkuillasta asti ja nukuin huonosti. Illan jälkeen oli tullut muutama uusi naiskaveri Instaan. Olin tuolloin perheelle 100 % omistautunut äiti, ylipainoa tullut hieman, kun en kiireiltäni itsestäni huolehtinut. Aloin vihaamaan itseäni ja miestäni siinä samalla. Aloin katkeroitumaan, että olen alistunut kotiin, kun hän käy kylillä ja itselläni ei ole edes harrastuksia. 

No, 2018 käänsin elämänsuuntani ja aloin tavoittelemaan lapsuudenhaaveitani. Laihdutin itseni takaisin mallinmittoihin. Aloitin harrastuksen, joka oli aina haaveeni ja menestyin siinä. Mies oli mustasukkainen, kun minulla oli muutakin elämää. 

2021 olimme perheen kanssa ulkoimailla, kun mies tissutteli itsensä humalaan ja minua hävetti niin paljon. Sanoin, että tämä on vika perhereissu, nauti. Ja niin se olikin. 2022 ostin oman asunnon ja erosimme. 

10 vuotta yhdessä, maksoin kaikesta aina puolet, hoidin lasten harrastukset ja kävin myös töissä, huolehdin kodista. Olin tyhmä ja naiivi. Lapsia en enää aio tehdä kuin miljonäärin kanssa, jos hän polvistuu ja anelee minua hänen lastensa äidiksi. En tule enää koskaan kuuntelemaan sitä valittamista kun työkaveri osti Mersun ja hän haluaa myös uuden moottoripyörän ja kaikki raha menee lapsiin. Kadun, että hänen kanssaan tuhlasin 10 vuotta. 

Olen varma, että kävi painamassa myös exäänsä kun kuopus oli vauva, koska hänen exänsä lähetti saatan olla raskaana. Tästä riideltiin paljon ja kysyin miksi exäsi sinulle tällaista tekstaisi, jos et olisi isäehdokas. 

Silti kaikille esitti täydellistä ja eron jälkeen leimasi minut hirviöksi ja minä olin kuulemma se, joka rikkoi kaiken.

Treffailin miehiä, jotka eivät valita rahasta, ostavat kalliita lahjoja ja vievät ulkomaille. Olen nyt ollut 2 vuotta varakkaan miehen kanssa, jolla ei ole lapsia ja hän itse hyppäsi heti avioeron jälkeen uusperhearkeen naisen kanssa, jolla 3 lasta, joiden isä ei ole näiden elämässä mukana. Valitti minulle vielä eron jälkeenkin, kun nyt menee kaikki rahat tähän uuteen perheeseen. Hitto mikä pelle. Elämä on valintoja. Onneksi ei enää montaa vuotta, kun tarvii entistä vähemmän hänen kanssaan asioida. 

Mutta tytöt, odottakaa mieluummin 10 vuotta että löydätte sen parhaan, kun nuorena ja naiivina otatte sen mikä on ihan ok, mutta silti ihan paska. 

Vierailija
84/173 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos akka tekisi mulle tuon tempun, niin löytäisi tavaransa aamulla kuuran puolelta. Sisään ei enää tulisi!

Olet alfamies. Ja sitähän akat kunnioittaa - eivätkä temppuja (uskalla) tehdä. Rassukkamiehiä viedään seli-seli selityksillä kuin kuoriämpäriä. Ja mehmet kiittää ja pesee kaluaan.

Vierailija
85/173 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on naista esittävä incel. Viljelee sukupuolta turhan takia naisvihaa levittääkseen. Vastailee itselleen. Esim. "Saitko patukkaa".

0/5

Eikö woke ja Persu vielä lisäksi?

Vierailija
86/173 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi yleistää. Kaikki miehet eivät todellakaan ole sinun kaltaisia. Onneksi.

Miesten ja naisten on yhtä helppo saada seksiseuraa yöelämästä? Sitäkö tarkoitat?

Vierailija
87/173 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mököttää mustasukkaisuuden takia, niin juokse!

Oletko tosissasi ettei tässä tilanteessa ole oikeaa aihetta olla mustasukkainen?

Olen. Mistä tässä pitäisi olla mustasukkainen? Ainoa närkästyksen aihe jonka ymmärrän hyvin, on turhan huolen herättäminen kun ei ilmoita jäävänsä kaverin luo. Tuo on ollut puolisosta välittävälle miehelle pelottavaa. Välittävä mies ei ensimmäisenä ajattele pettämistä vaan sitä, onko naisella kaikki kunnossa.

Vain sairaalloisen mustasukkainen epäilee pettämistä ekana, ja sellaisen ihmisen kanssa pysty muodostamaan luottamuksellista ja hyvää suhdetta. 

Ehkä ap:n puolisokin on ollut ensiksi huolissaan ja vasta nyt mustasukkainen kun kävi ilmi että mitään onnettomuu

Minkä katoamisen? Ei ap ollut kadonnut. Hän oli yötä ystävänsä luona.

Vierailija
88/173 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ulisee, kun mies ei soita ap:n alibille. Ap, sun olisi pitänyt soittaa miehellesi ja kertoa missä yösi vietät.

Miehesi ei tule enää ikinä luottamaan suhun, kun olet menossa "tyttöjen" kanssa johonkin. Ei enää ikinä.

Sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
89/173 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi mennyt naimisiin jos en olisi luottanut ja kunnioittanut. Äläpä sekoita asioita

m42

Mutta mistä tulee tarve ladella ehdot? Ei terveessä parisuhteessa ladella ehtoja. Kai tajuat, että vaimosi voi aivan hyvin pettää sinua joka tapauksessa? 

Meidän parisuhteessa sovittiin ehdot millä kumpikin leikkiin ryhtyy. Ja niinkuin yllä: En olisi mennyt naimisiin jos en olisi luottanut ja kunnioittanut. 

Vierailija
90/173 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ansaitsee paremman naisen.

Vierailija
91/173 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, voithan aina sanoa keverille, että sano, että olin luonasi yötä. Olen aivan varma että otit kukkoa suuhun ja sen jälkeen joku mies pani sua!

Vierailija
92/173 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on joskus tullut firman pikkujouluista ja kesäjuhlista aamuyöllä kotiin. En todellakaan ajatellut, että olisi pettämässä. Hän on ollut myös työmatkalla (hui kamala!) naispuoleisen työkaverin kanssa. Kuten sanottu, kunnon parisuhde perustuu luottamukseen. Harmi, jos sinulla näin ei ole.

Aamuyöllä! :D Ap tullut ilmeisesti kotiin aamupäivällä vastaamatta puhelimeen koko yönä! Olisiko hieman eri asia?

Eikö se ole selvä? Jos olisi kertonut yöllä menevänsä kaverille niin tuskin mies mököttäisi nyt.

Eli keksit omasta päästäsi. Missään ei ole kerrottu, että mies olisi edes yrittänyt soittaa. Koita pysyä tosi asioissa.

Vierailija
93/173 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lapset oli pienempiä exä halusi käydä juhlimassa, itse olin väsynyt pienten lasten kanssa valvomisesta (exä ei koskaan herännyt yösyöttöihin tai valvomisiin, halusin olla täydellinen vaimo) ja arjesta yleensäkin niin en käynyt ikinä missään, en edes lasillista viiniä juonut moneen vuoteen, kun ei maistunut. Exä sen sijaan tykkäsi iltaoluista ja saunajuomista, josta sitten riideltiinkin usein kun otti 1 sijasta 5. Hän valitti, kun olen nipo ja sitä ja tätä. Syyllisti minua, kun en halunnut juoda tai juhlia baarissa. Sanoin, että hän voi tavata kyllä kavereitaan. Kerran lähti kaverilleen illanistujaisiin ja lupasi soittaa ennen kuin käyn nukkumaan, ei soittanut. Aamulla oli puhelin pois päältä klo. 13.00 asti. Voin kertoa, että siinä ei oikein selitykset auttaneet. Yleensä ihmiset heräävät krapulassa juomaan vettä aamulla ja käyvät takaisin nukkumaan. Oli kuulemma puhelimesta loppunut akku. 

Toisella kertaa läht

Vai mikä SANKARI sinä oletkaan. Saat mitallin rinnuksille.

Vierailija
94/173 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli keksit omasta päästäsi. Mis

Tässä ei nyt ole mitään väliä miehen soitteluilla. Ap:n se puhelu olisi pitänyt soittaa. Mutta taisi olla vällyjen välissä kiireitä.

Vierailija
95/173 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jospa ap olikin lesboamassa kaverin kanssa. Sen voisi vielä antaa anteeksi, jos pääsisi itse mukaan seuraavalla kerralla.

Vierailija
96/173 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi vuosia sitten samalla tavalla. Exä (nainen) lähti kaverinsa kanssa baariin. Vielä hieman ennen puolta yötä hän laittoi viestin, että ihan kohta lähtee viimeinen bussi, jolla hän tulee kotiin. Sen jälkeen täysi radiohiljaisuus. Ei vastannut viesteihin, ei puheluihin. Kotiin tuli kuuden jälkeen aamulla. Alibina kuulemma tuttavansa, jonka kanssa oli ollut koko illan.

Muutaman kuukauden kuluttua erotiin, koska suhteessa tuntui olevan koko ajan luottamuksen kanssa ongelmia ja sain siitä lopulta tarpeekseni (emme siis asuneet yhdessä vaan molemmilla oli omat kotinsa). Jälkeenpäin törmäsin kaupungilla hänen tuttavaansa, joka sanoi, että fiilikseni siitä baari-illasta osui ihan kohdalleen. Ei kertonut yksityiskohtia enkä niitä halunnut tietääkään.

Aika usein asiat ovat juuri niin kuin ne näyttävät olevan.

Vierailija
97/173 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko naiset itsekään tuohon että en ollut pettämässä vaan olin kaverilla yötä?

Itse kun harrastan vain varattuja naisia niin tiedän kuinka äärimmäisen helppoa on saada nainen pettämään miestään

Vierailija
98/173 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satavarmasti niitä naisia, jota ehdottomasti kieltää mieheltä "yhteisen" lapsen dna-testauksen. Nyyh luottamuspula, minä-uhriudun nyyh ...

Vierailija
99/173 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun keksit noita hätä valheita että kaverilla olin ettet jäisi kiinni pettämisestä niin kannattaisi tarkistaa sen kaverin some ensin että mitä se kaveri on someen lisännyt

Vierailija
100/173 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä nyt löytyy ymmärrystä, kun nainen jäi "kaverilleen" yöksi omalle miehelleen ilmottamatta. Millaisiahan kommentteja olisi, jos mies olisi tehnyt saman?

Toivottavasti ap:n mies osaa laskea yhteen 1+1 ja tekee tarvittavat johtopäätökset. Noi on just niitä retkiä, jollain se muna on ihan vahingossa vaan luiskahtanut sisään. Luottamuksen voi menettää vain yhden kerran.

Sori ap, se lensi just ulos ikkunasta.

No mitäs tuosta. Ei se järvi soutamalla kulu.

Manipulointi epäonnistu, nyt alkoi vähättely, kohta se alkaa haukkuun miestään kuinka tää olikin oikeasti sen vika.

Kirjoitustuulistä tunnistaa, että sekä ap että useimmst kommentit on naista esittävän incelin harhaisesta päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi