Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko sulla tatska? millainen? missä? miksi?

Vierailija
04.03.2007 |

Mulla ei ole enkä meinaa ottaa, ajattelen et vanhana näyttää aika kummalliselta esim. kuvittele mummollesi vaikka ruusu-tatska rintaan..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun me olemme mummuja niin on se maailmakin erilainen. Ajatteles, millainen nuoruus meidän mummuilla on ollut ja millainen meillä?

Mun kaverin papalla oli tatuointeja, ryppyisiä ja sameita, mutta ei ne haitannut, ne kertoi hänen eletystä elämästään. En vähättelisi ketään mummoa jos näkisin kuvion alaselässä (hihii ;) ) Lähinnä tulisi mieleen kysymyksiä; milloin hän on sen ottanut, miksi ja oliko hän kuvaansa tyytyväinen, mitäköhän kuva hänelle merkitsee? jne. Onko hänellä ollut menevä nuoruus?

Vierailija
2/9 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tarkemmin kertoa millainen, mutta ei ole mikään perinteinen ruusu, piikkilanka tai tribaali.. Itselleni merkityksellinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttää ajatus siitä, ettei tatuoinnin ottaja ikinä koskaan pääse siitä eroon. Käsittämätön muotivillitys. Toivottavasti pois menossa.

Vierailija
4/9 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat erittäin siististi ja ammattimaisesti tehtyjä.

Pukeutumistyylini on kallis ja siistin trendikäs jonka lisäksi suosin erittäin hintavaa designerkenkää ja laukkua pukeutumisessani, joten kontrasti on kohdallaan:)

Vierailija
5/9 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkityksellisä minulle monellakin tapaa. ja en yhtään pelkää miltä näyttävät vanhana, nehän nimenoman kuuluvat kehooni, tuskin olen esim mahastanikaan yhtään timmi 80vuotiaana kun nyt, niin miksi sitten tatskan pitäs olla yhtä timmi kun nyt??

ja muodista ei ole kyse. :)

Vierailija
6/9 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kuitenkin jokaisesta ja jokaisella on oma syynsä miksi olen ottanut. Vuosien varrella merkitystä on tullut vielä rutkasti lisää.

Jatkossa olen kuitenkin päättänyt mennä Oikealle Tatuoitsijalle, nämä kun ovat vain " sen yhden tutun halvalla tekemiä" ja sen kyllä huomaa. =D

Tarkoitus olisi sitten joskus mummona olla aika täyteen tatuoitu. Ainakin toiseen käteen täytyy rakennella sleeve.

Vierailija
7/9 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suositelkaapa jo jotain paikkaa mihin kannattaa suunnata (siis Helsingissä) Olen kuullut että parhaiden luo on kuukausien jonot.

Vierailija
8/9 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin silloin enää kauheesti on tarvetta tehdä vaikutusta kehenkään. Ja jos on, ne kohteet on yhtä ryppyisiä, ryppyisine tatuointineen ehkä hekin... Siinä vaiheessa on paljon mummoja ja pappoja joiden ryppyistä ihoa koristaa tatuointi jos toinenkin.

Vierailija
9/9 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän niistä tosi paljon ja juuri nyt on kolmas suunnitteluvaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi