Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttäviä tapoja/piirteitä miehessä(si)?

Vierailija
04.03.2007 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" joo, kohta" ja kohtaa ei tule koskaan.

Vierailija
2/23 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim jos tulee puhetta jostain laitteesta tai miten pääsen autolla pisteestä a pisteeseen b niin aina ottaa kynää ja paperia esiin. Mulle tulee aina joko idioottimainen olo tai sitten tuntuu etten vaan jaksa kuunnella. Eikä mies ole edes inssi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen päiväuniajasta pitää paasata joka viikonloppu uudelleen ja uudelleen. Ihmettelee suu auki joka lauantai, että miksi muka pitäisi tulla jo puolelta päivin takaisin kotiin. Ihme juttu, kun ei mene perille.

Aika pieniä juttuja. Yleisesti on todella sivistynyt ja valistunut, vaikkei noista uskoisikaan.

Vierailija
4/23 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on tosi ällöttävää ja epämiehekästä

Vierailija
5/23 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Vierailija
6/23 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarat tippuu kädestä ja jää just siihen mihin putookin, mitään ei saa paikalleen. Sotkee siis ihan kamalasti.

Josta taas johtuu, et aina on jotain hukassa.

Kummallista kun jätin pyöränpumpun toukokuussa rappusille ja nyt sitä ei siinä enää näy. (Siis maaliskuussa)

Vierailija
7/23 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piirtää kaavion siitä linjasta, ja mihin kohtaan se teräs nyt tökkäs ja mitä sitten tehtiin. Voi pyhä sylvi!

Vierailija
8/23 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kiva" että kohtalontoveri löytyy.. Mun mies on myös metallialalla töissä vaikka ei tehtaassa.

nro4

Vierailija
9/23 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suorista vaatteita, kun ottaa puhtaat koneesta kuivumaan. Ne kuivuvat sitten sellaisiksi ryppyisiksi mytyiksi.

Kovin innokas neuvomaan. Esim. jos pelaan pleikkaripeliä, jossa mies on parempi, hän tulee pyytämättä selittelemään, että tee noin ja näin ja mee tonne yms. vaikka tahtoisin itse keksiä. Tässä on kyllä parannusta, kun olen huomautellut.

Ei koskaan muka löydä mitään. Ei siis kunnolla etsi. Tänäkin aamuna mies seisoi makkarissa ja valitti, ettei löydä kotihousujaan mistään. Ne oli hänen nenänsä edessä tuolilla, mutta farkkujen alla. Ei vaan ollut edes ajatellut nostaa niitä farkkuja ja katsoa, mitä niitten alla on.

Vierailija
10/23 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Maiskuttaa tosi ällöttävästi syödessä

-Lukee aku ankkoja ruokapöydässä AINA vaikka kyseessä olisi ateria jota olen valmistanut vaivalla. Olen pyytänyt että ei lukisi pöydässä vaan juttelisi minun ja lasten kanssa mukavia. Jättää hemmetin lehtiä ja yleisesti ottaen tavaroitaan JOKA paikkaan. Vaatemyttyjä lojuu joka paikassa koska jokaiselle vaatekappaleelle löytyy käyttötarkoitus esim. myöhemmin samalla viikolla. Eivät siis ole likaisia mutta suunnattoman suuri vaiva on asetella siististi johonkin.

- Ei tee koskaan mitään asiaa loppuun saakka kunnolla. Jokainen asia jää jostain pienestä kiinni jotta valmistuisi.

- Laskut on usein myöhässä

- Odottaa aina että käsken. Ei tee koskaan mitään kotitöitä tai lastenhoitoon liittyvää oma-aloitteisesti

Vierailija
11/23 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kaivaa ajatuksissaan nenäänsä ja pistää sormen sen jälkeen suuhun

- jättää vaatteensa ympäri kämppää kasoiksi

- ei oio vaatteita ripustaessaan ne kuivumaan jolloin ne jäävät ryppyisiksi

- paasaa joistakin asioista

- lukee lehteä ääneen kun muilla on täysi työ ja tohina päällä ja sitten pitäisi kuunnella mitä luetaan

- hukkaa tavaroitaan ja sitten kyselee " kuka on hävittänyt / vienyt mun..."

- autolla ajaessaan kommentoi muiden ajoa ja opettaa törttöilijöitä, esim. vilkuttamalla valoja tai jos joku ajaa eteen ajamalla " kostoksi" ihan perään kiinni

- jos teen jotain enemmän miehistä/teknistä hommaa rientää heti viereen katsomaan että osaanko tehdä vai pitääkö auttaa

- pukiessaan vauvaa ulos ryttää vaatteet päälle ja tunkee vaunuihin, ei siis yhtään katso onko myssy silmillä tai missä asennossa lapsi vaunuissa on

Vierailija
12/23 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kaapit täys uusia ja kivoja puseroita ja housuja

Vierailija
13/23 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ei löydä muka tavaroitaan vaan aina kysyy missä missä

-Aina saa vahtia ja tehdä perässä uudestaan kun mies ei tee mitään huolellisesti (imurointi kestää 2minuuttia, pyykit mytyssä kuivamaan, vauvan pesun jälkeen koko kylppäri paskassa)

Vierailija
14/23 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ilmoittautuis mukaan yksi " kartanpiirtelijä metallimiehen" vaimo =)

Vierailija
15/23 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 4

Vierailija
16/23 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten silti ärsyttää, että mies ei koskaan, ikinä sano, että rakastaa minua. Jos sanon hänelle, että rakastan, vastaa kyllä että niin minäkin sinua. Mutta ei koskaan voi sanoa minulle.

Ei muutenkaan sano ikinä mitään romanttista.

Ja lahjat ovat aina tyyliin uusi kauha keittiöön tai sitten suoraan se, mitä pyysin.

Kukkia osaa tuoda joskus. Ja kehuu kyllä usein muuten, joten ei ole niin iso asia.

Vierailija
17/23 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan pitää muistuttaa, että lasikin on keksitty ja ei ole kiva ottaa enää mehua kun herra on siitä juonu suoraan purkista.

Vierailija
18/23 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapit täynnä rikkinäisiä sukkia ja kauhtuneita muodottomia t-paitoja, vaikka täysin uusia ja käyttämättömiäkin löytyy iso laatikollinen... kerran heitin täysin risan kenkäparin pois (pohjat lohkeilleet, ompeleet ratkenneet ja aivan lintassa +koppuroiksi kovettuneet kastumisen myötä) ja siitä suuttui ihan tosissaan, vaikkei ollut ko. kenkiä aikoihin edes käyttänyt.

Vierailija
19/23 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hirmusiisti kun on, hän pyyhkii pissalla käytyään pönttörenkaan tukulla vessapaperia. varmuuden vuoksi, näet..

Vierailija
20/23 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripustaa pyykit koneesta niitä suoristamatta, joten pyykit on kuivuttuaan isoja ryttykasoja.

Jos pöydälle kaatuu vaikka maitoa, hakee RUTIKUIVAN tiskirätin ja koitta imeyttää nestettä siihen...Sitten vie sen takaisin tiskipöydälle yhteen ryttyyn. Yleensä huomautan jo ajoissa, että kastele se rätti sitten ennen kun pyyhit ja sen jälkeen =)