Levyraati 2025
Katso lähetysajat : Levyraati - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (453)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jäi häiritsemään, että mitä se Haloo Helsingin biisi muistutti. Sellainen biisi radiossa, missä nainen laulaa, että ota mut kovaa tms. Soinut hiljattain useinkin. Se mulle tuli tosta ekaksi mieleen. Ja Köpillekin tuli mieleen, että tää muistuttaa jo jotain olemassaolevia biisejä. Keksikö joku?
Minulle tuli mieleen PMMP:n "Lautturi".
Ei, ei ollu toi mulla mielessä. Se on uudempi biisi, ja tuntemattomampi naislaulaja.
Heti, kun kuulin Haloo Helsingin uuden biisin, mietin myös samaa, että nyt on kopioitu suoraan joltain muulta artistilta. En oo vielä saanut biisiä päähän, mutta olisiko Miley Cyrus tms, kertsi on täsmälleen samanlainen.
Ärsyttää, että ohjelmaan pitää ottaa nämä Haloo Helsingit ja Jenni Vartiaiset, jotka soi muutenkin radiossa jatkuvasti. Levyraadissa on kiva kuunnella monipuolisesti musiikkia soittolistojen ulkopuolelta.
Minusta vaaleat hiukset sopi ihan ok hänelle, myös meikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein säväyttänyt mikään kappale tämän viikon jaksosta, harmi.
Täyttä Scheissea biisi biisiltä. Itselläni loppui Levyradin katselu tähän jaksoon.
Eihän tätä ole enää kuin yksi jakso jäljellä. Kyllä sinä sen vielä jaksat:)
Kosonen paljasti asennevammansa puhuessaan vitsistä. Vartiaisen biisille hän antoi myös pisteitä artistin aikaisempien saavutusten pohjalta. Siis mitä! Ovatko kavereita keskenään? Schiffer taas viittasi kulttuurikotiinsa. Lavatansseihin sopivasta musiikista myös puhuttiin. Ainoa neutraali arviointi oli Väinö Karjalaisen.
Mun mielestä tää on Antti Tuiskun Rahan takii 🤔 just se kohta jossa lauletaan "oijoi joi joi, elämää on julmaa, mun on pakko twerkkaa että saisin fyrkkaa"
Siis se Haloo Helsingin Gardenia 😅 kun jotkut täällä mietti mitä muistuttaa..
Vierailija kirjoitti:
Jeesus miten vaivaannuttavaa, kun yksi toisteli niin monta kertaa Jennyä.
Se taisi olla se matalaääninen persunainen? Ei vaikuttanut olevan penaalin terävin kynä.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, että ohjelmaan pitää ottaa nämä Haloo Helsingit ja Jenni Vartiaiset, jotka soi muutenkin radiossa jatkuvasti. Levyraadissa on kiva kuunnella monipuolisesti musiikkia soittolistojen ulkopuolelta.
Etenkin kun noiden "paluubiisit" oli niin geneerisiä kuin olla ja voi. Ymmärtäisin mukaanoton, jos heiltä olisi nyt tullut jotain ihan uudentyyppistä, mielenkiintoista musiikkia. Tai edes joku megabängeri. Mutta oli kyllä niin tylsät tuotokset molemmilta, että olisin mielummin kuunnellut jotain muuta musaa heidän tilallaan.
Katsoin jo tämän illan jakson. Ei ollut tässäkään jaksossa sitä yhtä ulkomaalaista kappaletta. Miksi siitä on luovuttu?
Ennustan, että viimeisestä jaksosta (ensi viikolla) Väinö puuttuu ja kuunnellaan vihdoin sitä uutta J. Karjalaista.
Lina on näemmä Love Island Suomen uusi kertojaääni.
Tuore haastattelu:
"Tv-katsojat lähettävät Lina Schifferille seksifantasioitaan: Kohtuutonta"
https://www.is.fi/viihde/art-2000011122649.html
Nyt oli vähän yllättävää, kun minusta, tällaisesta suomiräp-vihaajasta, räppibiisi olikin uusimman jakson miellyttävin. Tai voi kertoa myös siitä, ettei parempaa ollut tarjolla ja mukana oli 4 tylsempää kappaletta.
Vierailija kirjoitti:
Ennustan, että viimeisestä jaksosta (ensi viikolla) Väinö puuttuu ja kuunnellaan vihdoin sitä uutta J. Karjalaista.
Jää Karjalaiset kuulematta. Kausi nimittäin loppuu jo tänään 9. jaksoon. Ei tule mitään 10. jaksoa (Viime kaudella jaksoja oli vain 8 kpl.)
Viikon päästä samalla ohjelmapaikalla aloittaa melko turhanpäiväinen Tämä on tämä.
Toi Mira Luoti ei vaan kasva aikuisex ikinä.
Miksi tässä on vain suomalaista musiikkia?
Voi ei, Lina ei ole mukana. No onneksi on Väinö.
aina tää Miran biisi ne hiesnostelubiisit voittaa mitä tässä levyraadissa yleensä soitetaan, hyvä Mira
Jeesus miten vaivaannuttavaa, kun yksi toisteli niin monta kertaa Jennyä.