Levyraati 2025
Katso lähetysajat : Levyraati - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (453)
Vierailija kirjoitti:
Mua jäi häiritsemään, että mitä se Haloo Helsingin biisi muistutti. Sellainen biisi radiossa, missä nainen laulaa, että ota mut kovaa tms. Soinut hiljattain useinkin. Se mulle tuli tosta ekaksi mieleen. Ja Köpillekin tuli mieleen, että tää muistuttaa jo jotain olemassaolevia biisejä. Keksikö joku?
Minulle tuli mieleen PMMP:n "Lautturi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jäi häiritsemään, että mitä se Haloo Helsingin biisi muistutti. Sellainen biisi radiossa, missä nainen laulaa, että ota mut kovaa tms. Soinut hiljattain useinkin. Se mulle tuli tosta ekaksi mieleen. Ja Köpillekin tuli mieleen, että tää muistuttaa jo jotain olemassaolevia biisejä. Keksikö joku?
Minulle tuli mieleen PMMP:n "Lautturi".
Ei, ei ollu toi mulla mielessä. Se on uudempi biisi, ja tuntemattomampi naislaulaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köpi on hauska ja fiksu kaveri.
Ei mitään köpiä vastaan mutta ei nyt kovin hauskalta vaikuta ainakaan.
Oli vaan nyt järkyttynyt Jennin keltasista hiuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köpi on hauska ja fiksu kaveri.
Oli vaan nyt järkyttynyt Jennin keltasista hiuksista.
Pelkää rassu että kaikki miesjuontajat joutuu naimisiin keltatukkaisten naisjuontajien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis toi Jennin tukka on ihan järkyttävä! Miks se on ihan kusenkeltainen ja muutenkin karmea.
Yleensä tuollainen kirkkaankeltainen väri syntyy, kun värjää kotona markettivärillä. Jennin olisikin kannattanut mennä mielummin ammattilaisen (esim. Maikkarin oma kampaaja?) käsittelyyn blondaamaan hiukset.
Jennille sopi paremmin ruskeat hiukset.
Mikä siinä on kun kaikki ruskeahiuksiset naiset rupee 5-kymppisinä blondaamaan hiuksiaan, ja kamalalla lopputuloksella? Jenni Pääskysaari, Angelina Jolie, Marttiina Aitolehti jne.
Olisikohan se, että silloin alkaa pukkaamaan harmaata niin paljon että se loistaa tummien hiusten tyvestä. Hukkuvat paremmin vaaleampaa kuontaloon.
En ihan ymmärrä Jennyn suosiota. Jos olisi tavis ulkonäöltään niin oisko niin suosittu? Minusta Jenni Vartiaisen laulu on sellaista hönkimistä.
Lili ja Luna: Kolme kaljaa ja kaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivan negatiivinen maailma kommentoijilla täällä Vauvassa.
Väinö ja Lina ovat ihania. Toistensa vastakohtia, mutta hyvällä tavalla.
Ovat kyllä fiksuja nuoria. Hienoa, että ovat lähteneet mukaan.
Eikös Lina ole viittä vaille 40 vee? On toki nuorekas ja voisi luulla parikymppiseksi :)
No sitten on kiire.
Mihin? Yleensä tuossa vaiheessa ollaan vasta puolivälissä.
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää ultra brata. Aivan uskomattoman ärsyttäviä biisejä. En ymmärrä miten on suosittu.
ultra baska
Jotain samalla viikolla julkaistua paskaa arvostellaan. Olisi välillä jotain 70-luvulta. Ja 70-vuotiaitten tuomarien kera. Pikku Belinda, Rock and roll taas soi, Moottoreiden sinfonia, Jambalaya, Varkaat kulkurit,,,,
Mistä se tumma lähäri nainen on tuttu?
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän hirvittää nämä lähärirouvat, kyseinen opiskelemassa sairaanhoitajaksi, naama niin kyllästetty pistoshoidoilla ja botoxilla että hirvittää toi suun seutu, äänestä päätellen vetänyt röökiä ikänsä, ehkä ei brenkkua kun opiskelee ja on työelämässä. No Väinöä ainakin nauratti tämä oman elämänsä kokemusasiantuntija. Siitä pisteet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän hirvittää nämä lähärirouvat, kyseinen opiskelemassa sairaanhoitajaksi, naama niin kyllästetty pistoshoidoilla ja botoxilla että hirvittää toi suun seutu, äänestä päätellen vetänyt röökiä ikänsä, ehkä ei brenkkua kun opiskelee ja on työelämässä. No Väinöä ainakin nauratti tämä oman elämänsä kokemusasiantuntija. Siitä pisteet!
Tarkoitan että jos joutuu sairaalaan niin mitähän on odotettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis toi Jennin tukka on ihan järkyttävä! Miks se on ihan kusenkeltainen ja muutenkin karmea.
Yleensä tuollainen kirkkaankeltainen väri syntyy, kun värjää kotona markettivärillä. Jennin olisikin kannattanut mennä mielummin ammattilaisen (esim. Maikkarin oma kampaaja?) käsittelyyn blondaamaan hiukset.
Jennille sopi paremmin ruskeat hiukset.
Mikä siinä on kun kaikki ruskeahiuksiset naiset rupee 5-kymppisinä blondaamaan hiuksiaan, ja kamalalla lopputuloksella? Jenni Pääskysaari, Angelina Jolie, Marttiina Aitolehti jne.
Olisikohan se, että silloin alkaa pukkaamaan harmaata niin paljon että se loistaa tummien hiusten tyvestä. Hukkuvat paremmin vaaleampaa kuontaloon.
Jenni on kaunis mut tumma pukee häntä hiuksissa kyllä enemmän. Itsellä harmaata ja raidoitan niin pitkään kun jaksan ja lompakko kestää.
Vierailija kirjoitti:
Kivan negatiivinen maailma kommentoijilla täällä Vauvassa.
Just kelasin samaa, kun lueskelin näitä kommentteja. Kevät ja kesä tekee tuloaan mutta täällä monen ihmisen mieli tuntuu olevan tosi musta.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein säväyttänyt mikään kappale tämän viikon jaksosta, harmi.
Täyttä Scheissea biisi biisiltä. Itselläni loppui Levyradin katselu tähän jaksoon.
Oli Linalla mukavat munkit hyvin esillä.
Voi, juontajalle ei kyllä keltaiset hiukset sovi. Erikoinen valinta.
Miten täyteaineet liittyvät siihen miten ammattilainen tekee työnsä?
Ei ymmärrä🤷