Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska rakastan lastani, ostin hälle ensi talveksi kotimaiset kuomat sekä vedenpitävät viking goretexit.

Vierailija
04.03.2007 |

Rahaa paloi sen 100e mutta ajattelin että tunnetut merkit ja siksi hyvät.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi hellin häntä päivittäin.

Vierailija
2/6 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti rakastaa, täytyy lapselleen sellainenkin hankkia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä oli molemmilla jo tänä talvena kunnolliset lämpimät talvikengät, ei mitkään Kuomat kylläkään, koska Kuoma ei tue jalkaa silleen kun pitäisi. Vettäpitävät Goret niillä on tietty myös. Kevääksi ja syksyksi ostetut lenkkaritkin on Vikingin goret. Siis mä oon niin paljon parempi äiti kun kukaan teistä. Rahaakin mulla palaa varmaan tuplasti enemmän ku ap:llä koska mulla on 2 lasta, mutta hei, mä rakastan niitä ja mitäpä mä en niiden eteen tekisi!

Vierailija
4/6 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti... jos varustetasolla mitataan, olen maailman paras äiti ;) Mutta ei kai ne varusteet ole tärkein asia äitiydessä? Osaan myös helliä, rakastaa, rohkaista lapsiani ja viettää aikaa heidän kanssaan, paitsi nyt kun he ovat päiväunilla ja minä netissä ;)

Vierailija
5/6 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpää sitäpaitsi on se, että kenkä on kunnollinen ja tukeva, kuin se että saako lapsi sen itse jalkaan vai ei... siis ainakin mun mittapuussani se on tärkeämpää.

Vierailija
6/6 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiertojäykkyyden tulisi olla vähäinen. Kokeilepas joskus vääntää Kuomien pohjaa, sehän menee suunnilleen rullalle! Putkimalliset Kuomat ei todellakaan ole yhdenkään lapsen jalalle hyvät. Lämpimät ne ovat, mutta eivät ortopedisesti hyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi