Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi hyväksyä sen, että kaikesta vaivannäöstä huolimatta vartalo ei ole kaunis?

Vierailija
01.02.2025 |

Olen niin kateellinen naisille, jotka voivat elää miten sattuu ja käydä ehkä vähän kävelyllä, jos huvittaa ja silti näyttää täydellisiltä. Ja joo, tiedän että olen turhamainen, mutta harmittaa silti.

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran paha päävika että todennäköisesti vasta tarpeeksi paha sairastuminen auttaa ulkonäköpakkomielteeseesi

Vierailija
22/155 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan ymmärrä mitä yrität sanoa. Tekstisi on tyypillinen esimerkki siitä, miten ihmisten kirjoitustaito on lopahtanut. 

Teen hulluna töitä kroppani eteen, mutta se ei siltikään muutu kauniiksi. Jotkut eivät tee oikein mitään, mutta ovat silti hyvävartaloisia.

Ap

Sä näet vain tietynlaiset kehot kauniina. Se on sun ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/155 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan ymmärrä mitä yrität sanoa. Tekstisi on tyypillinen esimerkki siitä, miten ihmisten kirjoitustaito on lopahtanut. 

Hmm... vai voisikohan johtua puutteellisesta lukutaidosta? Mä nimittäin ainakin ymmärsin, mitä aloittaja kirjoitti. 

Muuta neuvoa en voi antaa kuin että tuo on vain asia, johon on sopeuduttava. Jos sulla on hyvä ryhti, niin se tekee paljon. Jos ei, pyri parantamaan sitä. Mulla itselläni on jo ranka niin isoilla mutkilla, että hyvän ryhdin ylläpitäminen on vaikeaa. Olen kyllä saanut paljon aikaankin sen suhteen, mutta työ ei lopu koskaan.

"Olen niin kateellinen naisille, jotka voivat elää miten sattuu ja käydä ehkä vähän kävelyllä, jos huvittaa ja silti näyttää täydellisiltä."

Tämä lause ei menisi läpi yhdessäkään äidinkielen tehtävässä. Siinä ei ole yksinkertaisesti mitään järkeä. Se on fakta. Eikä sitä muuta se, että joku voi arvata mitä kirjoittaja tarkoitti.

Vierailija
24/155 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon ollut aina ruma. Mitä sitten.

Vierailija
25/155 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista kroppaa toivoisit? Onko täydellinen sinulle siis lihaksikas vai hoikka vai molempia? Hoikan saa helpommin syömällä vähän kuin urheilemalla, se on karu fakta. Itse laihdutin normaalipainossa noin 10 kg ja aluksi kyllä liikunta auttoi (lähinnä kävely ja jumppa) mutta myöhemmin on laihtumisessa auttanut vain se, että syö tosi vähän. Ja tosiaan itse joudun tekemään paljon töitä sen eteen, että pysyn edes suht hoikkana eikä paino nouse normaalin ylärajoille, oikeastaan joka päivä lasken kaloreita ja useamman kerran viikossa käyn vaaálla vieläkin vaikka laihtumisesta on jo vuosia, aina jos nousua tulee pidän pari kevytpaastopäivää. Ei oikeastaan voi juurikaan hellittää- Syön kyllä joskus herkkujakin mutta vain vähän tai se on pois normiruoasta,  mutta en todellakaan voi syödä mitä vain ja kuinka paljon vain, ja jos syön esim. pitsan niin seuraava päivänä syön vähemmän.

Vierailija
26/155 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama! Treenaan paljon, liikun, syön terveellisesti, meikkaan, käyn kampaajalla, kynnet on laitettu..

Mutta ruumiinrakenne on niin surkea ja hiukset ohuet. Joo pakaralihakset on kyllä isot ja vatsa timmi, mutta kun on sellanen Y-vartalo niin ei siitä tiimalasia saa millään. Yläkropan kovaa treenaamista koitan välttää. Hiukset ei tuuhene, vaikka kuinka hoidan.

Eikä naamakaan kehuttava ole. Nenä pieni nöpö ja kasvot leveät. Liian kulmikkaat myös.

Olen todennut, että koska kauneuden ja komeuden taustalla on sukupuoli hormonit, niin kauniit ja komeat ruumiinosat kertyvät samoille henkilölle. Esimerkiksi nainen, jolla on pieni leuka, hänellä on todennäköisesti myös pienet kädet, pieni rintakehä, leveämpi lantio ja niin edelleen. Koska estrogeeni on vaikuttanut jokaiseen ruumiinosaan. Miehillä taas testosteroni muokkaa vartaloa ja kasvoja miehekkääksi.

Vierailija
27/155 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... vai voisikohan johtua puutteellisesta lukutaidosta? Mä nimittäin ainakin ymmärsin, mitä aloittaja kirjoitti. 

Muuta neuvoa en voi antaa kuin että tuo on vain asia, johon on sopeuduttava. Jos sulla on hyvä ryhti, niin se tekee paljon. Jos ei, pyri parantamaan sitä. Mulla itselläni on jo ranka niin isoilla mutkilla, että hyvän ryhdin ylläpitäminen on vaikeaa. Olen kyllä saanut paljon aikaankin sen suhteen, mutta työ ei lopu koskaan.

"Olen niin kateellinen naisille, jotka voivat elää miten sattuu ja käydä ehkä vähän kävelyllä, jos huvittaa ja silti näyttää täydellisiltä."

Tämä lause ei menisi läpi yhdessäkään äidinkiel

Se ei ole lause, vaan virke joka koostuu useammasta lauseesta.

Vierailija
28/155 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Lopeta somen tuijotus. Ihmiset ottavat kymmeniä kuvia tietyssä valaistuksessa, kuvakulmassa ja asennossa saadakseen hyvän vaikutelman. Ne hyväkroppaisetkin ovat oikeasti aika tavallisia.

2. Käy uimahallissa. Katso millainen on normaali vartalo, katso ihan kaikkia ja totea että olet vain aivopesty koska vietät liikaa aikaa netissä.

Juuri näin. 

Instagramissa tilillä @taijastyles löytyy  vertailukuvia, jotka hän on ottanut ensin ehostamatta ja sitten käsitellyt ehostussovelluksella (hassu sana, mutta tajuatte kyllä). Ne kun näin, ymmärsin, mistä ne miljoonat upeat kasvot nettiin tulevat! Linkkaan tähän myöhemmin. 

Myös kropalle on oma sovellus ja omat vertailukuvat, eli sama pätee makkarattomaan vyötäröön ja pinkeään pyllyyn. 

Vierailija
29/155 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä menisi läpi, mutta ei tulisi täysiä pisteitä. Asiayhteydestä ja koko lauseen lukemalla normaaliälyisen ja normaalin yleisivistyksen omaavan on erittäin helppo ilman erityistä arvailua ymmärtää, mitä aloittaja tarkoitti. Toki vauvapalsta ei myöskään ole äidinkielen tehtävä, eli hellitä vähän.

Vierailija
30/155 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mood

Yritän kävellä tai hölkätä juoksumatolla päivittäin. Sitten syödä terveellisesti. Ja joskus sitten herkkua. Ei siinä oikein muu auta.

Ennemmin vaihtaisin tuon kävelyn lihaskuntoon. Monella naisella keskivartalo ja kädet on heikot. Aloita kävelemällä kauppaan kantamalla kauppakassit se on jo paljon tehokkaampaa. Pulkkamäkeen lapsen kanssa ym. Lisäksi vielä 2 kertaa viikossa kokovartalo treeni. Ai niin mut jos teet jo paljon kropan eteen ehkä jo teetkin näin. Tämä on mielestäni aika vähän.

En tykkää liikunnasta juurikaan. Juoksumattoilun olen tähän mennessä kokenut toimivaksi liikuntamuodoksi, jota oikeasti teen säännöllisesti.

Salia jaksoin puoli vuotta hammasta purren ennen kuin lopetin.

En ole myöskään perheellinen. En asu edes omillani.

N18

Eli et siis harrasta muuta liikuntaa, kuin vähän juoksumattoilua? Ei sali ole ainoa vaihtoehto. Mieti joku laji josta tykkäät, silloin liikkuminen on mukavaa.

Vierailija
31/155 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Lopeta somen tuijotus. Ihmiset ottavat kymmeniä kuvia tietyssä valaistuksessa, kuvakulmassa ja asennossa saadakseen hyvän vaikutelman. Ne hyväkroppaisetkin ovat oikeasti aika tavallisia.

2. Käy uimahallissa. Katso millainen on normaali vartalo, katso ihan kaikkia ja totea että olet vain aivopesty koska vietät liikaa aikaa netissä.

No itseasiassa mulle tulee kyllä ulkonäköahdistus siellä uimahallissakin.. Mulla on poikkeuksellisen maskuliininen ruumiinrakenne ja harvoin näen tällaista rotevaa kohtalotoveria. Kaikki muut näyttää siellä niin naiselliselta, vaikka olisikin selluliittia. Kun se luusto on sellainen kaarevampi. Mä olen kulmikas, kuin miehet. Olen kiinteä ja urheilullinen, mutta minusta noi pehmeät on silti parempi vartaloisia, kuin minä.

Vierailija
32/155 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että aika paljon kehon ulkonäköön vaikuttaa ryhti. Minä ainakin kuljen ihan huomaamattani aina vähän lysyssä maha pullottaen. Hoikkenee 10kg kun vetää itsensä kunnolla suoraksi ja hartijat paikoilleen. Vartalon mallikin muuttuu omenasta päärynäksi.

Vierailija
33/155 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidinkielen yo-kokeessa saa hylätyn, jos ohittaa tehtävänannon. Sinulle olisi varmaankin käynyt niin, jos olisit päätynyt lukioon ja yo-kirjoituksiin.

Vierailija
34/155 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks jotkut jaksaa takertua johonkin kirjoitusvirheisiin täällä, kun harva kuitenkaan mitään kirjakieltä muutenkaan tänne suoltaa? Onko sillä nyt niin väliä, jos asia selviää tekstistä kuitenkin.

Vierailija
35/155 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä tyypillistä naisten ajattelua.

Miksi joku muu nainen on hyvännäköinen helpommalla.

Miksi joku muu nainen saa aloitteita komeilta miehiltä kun taas itse saattaa jopa joutua tekemään asian eteen jotain.

Naiset ovat jatkuvasti vertaamassa ja kadehtimassa.

Annan vinkin: opi miehiltä. Me tiedämme, että joku toinen pääsee helpommalla, mutta se on semmoista. Sitten teet enemmän töitä ja tulet niin hyväksi kuin pystyt. Kroppaa muokataan raskailla painoilla, eli lihaksilla. Niillä saa lisää muotoja naisellisiin paikkoihin kuten perseeseen ja reisiin.

Jos ei sittenkään onnistu, niin hyväksyt asian ja panostat johonkin muuhun. Susta ei tule kaunotarta, sen enempää kuin lyhyestä miehestä tulisi pitkää miestä. Kehität vaikka vamppaustaitoja sitten.

Vierailija
36/155 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voisi hyväksyä sen, että kaikesta vaivannäöstä huolimatta vartalo ei ole kaunis?

Vaikeahan sitä varmaankin on hyväksyä, kun olet nähnyt paljon vaivaa tilanteen välttääksesi. Se näet kalvaa henkisesti kun huomaa, ettei vaivannäöstä olekaan mitään hyötyä ja tajuaa olleensa väärässä.  He, ketkä ymmärtävät että kauneus on katoavaista, ovat paljon onnellisempia.

Vierailija
37/155 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä tyypillistä naisten ajattelua.

Miksi joku muu nainen on hyvännäköinen helpommalla.

Miksi joku muu nainen saa aloitteita komeilta miehiltä kun taas itse saattaa jopa joutua tekemään asian eteen jotain.

Naiset ovat jatkuvasti vertaamassa ja kadehtimassa.

Annan vinkin: opi miehiltä. Me tiedämme, että joku toinen pääsee helpommalla, mutta se on semmoista. Sitten teet enemmän töitä ja tulet niin hyväksi kuin pystyt. Kroppaa muokataan raskailla painoilla, eli lihaksilla. Niillä saa lisää muotoja naisellisiin paikkoihin kuten perseeseen ja reisiin.

Jos ei sittenkään onnistu, niin hyväksyt asian ja panostat johonkin muuhun. Susta ei tule kaunotarta, sen enempää kuin lyhyestä miehestä tulisi pitkää miestä. Kehität vaikka vamppaustaitoja sitten.

Näinhän mä just toiminkin. Pitää vaan olla kohdistaa treeni niihin paikkoihin, joihin haluaa lisää massaa (peppu) ja välttää liian kovaa treeniä muualla,  ettei kasva liikaa. Mulla siis kasvaa käsivarret ja hartiat tosi helposti. Ei tarvi nähdä vaivaa.

T. Se maskuliininen nainen

Vierailija
38/155 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneilleen ei kukaan voi mitään eli parempi hyväksyä itsensä sellaisena kun on. Helppoa se ei varmasti ole mutta jos mitään ei ole tehtävissä niin miksi voivotella asiaa kun voi keskittyä muuhun.

Vierailija
39/155 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla on ruma kroppa, ole ylpeästi yksi heistä. 

Vierailija
40/155 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äidinkielen yo-kokeessa saa hylätyn, jos ohittaa tehtävänannon. Sinulle olisi varmaankin käynyt niin, jos olisit päätynyt lukioon ja yo-kirjoituksiin."

Äidinkielen arvosanani oli E. Et ehkä tajunnut, että tässä ei nyt olla kirjoituksissa, vaan keskustelupalstalla. Aloituksiin voi vastata mitä tahtoo. Myös sitä voi kommentoida, jos aloituksesta ei selviä mistä edes on kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi