Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinua yritetty iskeä työpaikalla?

Vierailija
01.02.2025 |

Millainen tilanne oli ja miten se päättyi?

Itseäni yritettiin iskeä ulkona töistä lähtiessä. Mies oli kyllä ihan mukava mutta tilanne outo. En lähtenyt hänen mukaansa kahville.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on, mutta löin takaisin. 

Vierailija
2/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei kiinnostanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hint ti tuli kopeloimaan, onneksi se potkittiin pihalle. Hoitoonhan se ois pitäny laittaa.

Vierailija
4/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkalla olen saanut kimppuuni vaanijan joka seurasi ja änki julkisissa viereen ym niin että oli pakko jo muuttaa omat aikataulut.

Vierailija
5/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran on, mutta löin takaisin. 

🥱

Vierailija
6/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon päässy naimisiin työkaverin kanssa, mut missähän se iskeminen tapahtui ja kuka iski kenet... oltiin molemmat varattuja, joten voisin sanoa että tilanteeseen ajauduttiin molemminpuolisen ihastuksen takia. Naimisissa jo 20v. Edelleen onnellisia ja samassa työpaikassakin.

Vierailija
7/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen töissä yläasteen ja lukion opettajana. Suurin osa kollegoista on naisia, ja aina joskus vuosien varrella joku nuorehko sinkkukollega tai sitten keski-ikäinen eronnut kollega on yrittänyt iskeä. En ole lämmennyt kun en tosiaan halua sotkea yksityiselämää ja töitä toisiinsa. M45

Vierailija
8/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä ei olisi yritetty?

Vierailija
9/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös suudeltu väkisin, kourittu ja kähmitty ym.

Vierailija
10/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kaiken lisäksi luuli minua nuoremmaksi. Tilanteen jälkeen oli välttelevä ja nolo, koska olisin voinut olla hänen äitinsä.

Vierailija
11/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemattomia kertoja. On ollut ihan kaikenlaisia tilanteita ja miehiä vieraista rekkakuskeista omaan esimieheen asti. Työpaikan juhlista puhumattakaan. 

Vierailija
12/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miehenä sellainen puusilmä näiden kanssa, etten ole huomannut, vaikka todennäköisesti jälkeenpäin ajatellen on yritettykin.

Vierailija
13/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös suudeltu väkisin, kourittu ja kähmitty ym.

Ei kysytty tuota.

Vierailija
14/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa. Strippaan homobaarissa ja monet miehet jopa maksaisivat seurastani. Eivätkä ole kiinnostuneita etuelimestäni, vaan työnantajani vaatimuksesta valkaistusta peräreiästäni.

Vierailija
15/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua kanssani parisuhteeseen, mutta kyllä ne minua joka päivä nussii. Joskun kiireaikaan useampi kerralla.

Joskun on hankala vastata puhelimeen kun on muna suussa. Olen respassa asiakaspalvelija.

Nytkin perse ihan hellänä viime viikosta.

Vierailija
16/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pomo kehui suuria kiinteitä pyöreitä rintojani, rupesin käyttämään tiukempia paitoja ja sain palkankorotuksen mistä ei saanut kertoa muille kateellisille naisille

Vierailija
17/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa. Strippaan homobaarissa ja monet miehet jopa maksaisivat seurastani. Eivätkä ole kiinnostuneita etuelimestäni, vaan työnantajani vaatimuksesta valkaistusta peräreiästäni.

"valkaistu peräreikä"??? siis mitä häh?

Vierailija
18/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua kanssani parisuhteeseen, mutta kyllä ne minua joka päivä nussii. Joskun kiireaikaan useampi kerralla.

Joskun on hankala vastata puhelimeen kun on muna suussa. Olen respassa asiakaspalvelija.

Nytkin perse ihan hellänä viime viikosta.

Porukoilla kivoja luontaisetuja teillä...

Vierailija
19/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ollessani päiväkodissa töissä erään lapsen isä pyysi kahville... en lähtenyt.

Vierailija
20/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää iskin varatun neidin töissä. Sen jätkä kaveri oli intissä. Nykyään se on lesbo