Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua yritetty iskeä työpaikalla?

Vierailija
01.02.2025 |

Millainen tilanne oli ja miten se päättyi?

Itseäni yritettiin iskeä ulkona töistä lähtiessä. Mies oli kyllä ihan mukava mutta tilanne outo. En lähtenyt hänen mukaansa kahville.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystyspolilla yksi narkki yritti iskeä puukolla mutta onneksi oli sen verran sekava että pääsin karkuun. Vartijat ottivat sitten otuksen hallintaansa.

Vierailija
22/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivatko nämä "vitsailijat" tehdä oman ketjun läpilleen. Olisi edes omaperäistä, mutta ei. Puujalkavitsejä jotka vanhentuivat jo ennen lähetä napin painamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon iskenyt monta varattua naista ja niiden suhteet ja avioliitot on menny.

Vierailija
24/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimieheni (nainen) lähestyi minua alaistaan (mies) työvuoron päätteeksi. Siitä sitten lopulta kehittyi kevyehkö suhde. Pantiin joskus jopa työpaikalla keskellä työpäivää. Juttu sitten lopulta päättyi omasta aloitteestani, mitä toki seurasi pari hankalampaa ja alakuloisempaa kuukautta. Mutta ei oltu aina töissä samaan aikaan, ja lopulta nainen saikin siirron toiseen paikkaan, joten asia oli sillä selvä.

Vierailija
25/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa.. työmatkoilla sitäkin useammin.

Vierailija
26/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani olen töistä löytänyt, mutta lähestyminen tapahtui vapaa-ajalla.

Erään miehen koin ahdistavaksi töissä. Mietin esihenkilöllesi kertomista, mutta siinä vaiheessa olin päättänyt jo lähteä pois. Myös muilla oli jotain huonoja tilanteita tämän miehen kanssa. Hän mm pyysi kerrn kahville töiden jälkeen ja jatkuvasti tuli juttusille. En pitänyt. Oli jotenkin yksinkertainen ja käytös sopimatonta. 

Vierailija
27/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyypiö oli musta kiinnostunut. Tuijotteli vähän väliä jostain hyllyjen välistä ja lopulta uskaltautui pyytämään kahville. En mennyt.

Vierailija
28/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On . Useammin kyllä olin itse iskijä. Lopetin kun sain mitä halusin .On " minun" edelleen. 

Vierailija
29/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin hyvännäköinen nainen yläkerran toimistossa, että toivoisin hänen iskevän minua

Vierailija
30/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä ei olisi yritetty?

No varmaan aika monia? Esim itseäni, vaikka olen ollut nuorena vuosia kaupoissa töissä, ja sen jälkeen 20 vuotta alalla jossa 80-90% on miehiä. 

Vierailija
31/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää iskin varatun neidin töissä. Sen jätkä kaveri oli intissä. Nykyään se on lesbo

Jaahas, vai niin. Oletko siis itsekin nainen? Muussa tapauksessa kertoo sinun rakastajantaidoista karua kieltä. Ps. Jätkäkaveri on yhdyssana.

Vierailija
32/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nyrkillä ja toisen kerran vasaralla,kumpikin päättyi iskijän häviöön,pitäis miettiä kahdesti ennenkuin käy karatetyypin kimppuun,no paskat jäi henkiin koska olin armollinen.

Vierailija
33/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Vieläkin hieman harmittaa, kun en katsonut sitä korttia. Mies oli ulkoisesti täydellinen mielestäni, pitkä, tummahiuksinen, komea. 

Vierailija
34/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ahdisteltu on. En laske iskemiseksi sitä, vaikka onkin yritetty saada kaadettua. On ollut niin täysin yksipuolinen yritys.

Vierailija
35/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se lasketaan että pikkujouluissa miespuolinen työkaveri tarrasi rinnastani kiinni ja vaati että annan pusun, niin joo.

Vierailija
36/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se lasketaan että pikkujouluissa miespuolinen työkaveri tarrasi rinnastani kiinni ja vaati että annan pusun, niin joo.

Tuo on ahdistelua. 

Vierailija
37/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iskeä, mutta usein kuullut kommentteja siitä, miten kiva on kun "uusi tyttö on niin reipas töissään" ja silmänisku päälle...

Vierailija
38/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keskusteluissa yleensäkin vastataan aiheen ohi. Kun kysytään onko yritetty iskeä, niin vastaus alkaa sanoilla ei ole mutta....

Vierailija
39/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosuhde mieskollegan kanssa.

- laitostyö

Vierailija
40/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää iskin varatun neidin töissä. Sen jätkä kaveri oli intissä. Nykyään se on lesbo

Kumpi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä