Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua yritetty iskeä työpaikalla?

Vierailija
01.02.2025 |

Millainen tilanne oli ja miten se päättyi?

Itseäni yritettiin iskeä ulkona töistä lähtiessä. Mies oli kyllä ihan mukava mutta tilanne outo. En lähtenyt hänen mukaansa kahville.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran. 

Olen ollut yhdessä ex-pomoni kanssa jo 30v

Vierailija
42/65 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kukaan ei ole tullut suoraan ehdottamaan mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa tulee treffipyyntö. Päiväkodissa töissä siis.

Vierailija
44/65 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näinkin on käynyt, oikeastaan useamminkin. Kerran toimitusjohtaja. Kerran talon sähkömies. Kerran talon ATK-päällikkö. Kerran jos toisenkin kerran useampi tuntematon.

Vierailija
45/65 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. ainakin neljä kertaa päätynyt siitä suhteeseen.

Vierailija
46/65 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA. PIKKUJOULUISSA. JOUDUIN PAKENEMAAN JA KESKEYTTÄMÄÄN JUHLINNAN !

Vierailija
47/65 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana (-80-luvun loppu ja ysäri) kyllä lukemattomat kerrat, kun olin töissä ravintoloissa ja baareissa. Useimmat oli ihan ystävällismielisiä ja kivoja lähestymisyrityksiä, mutta mitään vakavampaa niistä ei seurannut, vaikka olin sinkkukin.

Vierailija
48/65 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja onnistuikin.

Vierailija
49/65 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
50/65 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja olen alkanut suhteeseenkin työkaverin kanssa. Ravintola-alalla riitti ehdokkaita ja kaupan alalta sitten löytyi seurustelukumppani. Enää ei olla yhdessä.

Pari vuotta sitten olin apteekissa töissä ja siellä oli kyllä yllätävän flirttejä miehiä töissä. Pyydettiin syliin ym. Kesken työtehtävienkin siis! Enkä ole ihan nuori tyttö.

Vierailija
51/65 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei koskaan ole ollut minusta kiinnostunut, ei työpaikalla, eikä muuallakaan. Täydellinen vartaloni pelkästään on kyllä kiinnostanut, mutta ei mikään muu minussa. Eli käyttöesineeksi olisin sentään kelvannut. 

Vierailija
52/65 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
53/65 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Olen töissä yläasteen ja lukion opettajana. Suurin osa kollegoista on naisia, ja aina joskus vuosien varrella joku nuorehko sinkkukollega tai sitten keski-ikäinen eronnut kollega on yrittänyt iskeä. En ole lämmennyt kun en tosiaan halua sotkea yksityiselämää ja töitä toisiinsa. M45

Kannattaa jatkossakin keskittyä miehiin ;)

Vierailija
54/65 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti. Ei kiinnostanut kukaan yrittäjistä. Löysin kuitenkin työpaikalta mieheni, mutta hän ei yrittänyt mitään, vaan minä iskin hänet!

Vierailija
55/65 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei koskaan ole ollut minusta kiinnostunut, ei työpaikalla, eikä muuallakaan. Täydellinen vartaloni pelkästään on kyllä kiinnostanut, mutta ei mikään muu minussa. Eli käyttöesineeksi olisin sentään kelvannut. 

Onhan sekin jo jotain. 

Vierailija
56/65 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ja oltu 40 vuotta yhdessä. 

Vierailija
57/65 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä :) Hankittiin miehen kanssa juuri yhteinen asunto<3

Vierailija
58/65 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä ei olisi yritetty?

Mua ei oo koskaan. Ja olen normaalipainoinen ja mua on sanottu nätiksi ja kauniiksikin.

N.22

Vierailija
59/65 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ihan perinteiseen tyyliin, eli tyyppi keksi tikusta asiaa ja tuli juttelemaan kaikkea, tai neuvomaan niin että oli vähän tarpeettoman lähellä. Yritti kutsua elokuviin, mutta muka en ymmärtänyt kutsua. Sitten kerran satuttiin kotimatkalla samaan bussiin ja laittoi kättä reidelle, siinä vaiheessa totesin että nyt riittää. Olin kyllä koko ajan puhunut poikaystävästäni/kihlatustani, mutta ei ilmeisesti tyyppiä haitannut. 

Sen lisäksi on tultu mm. kosimaan kesken päivän asiakkaan toimesta (kys. henkilö oli kyllä totaalisen kännissä), ja joitain kertoja kysytty milloin pääsen töistä, joitain suoria seksiehdotuksia myös. Sellaista se oli kun oli nuori, nätti ja asiakaspalvelutyössä (apteekissa, ei edes missään baarissa). 

Vierailija
60/65 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä ei olisi yritetty?

Mua ei oo koskaan. Ja olen normaalipainoinen ja mua on sanottu nätiksi ja kauniiksikin.

N.22

Vielä ehtii :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän