Onko sinua yritetty iskeä työpaikalla?
Millainen tilanne oli ja miten se päättyi?
Itseäni yritettiin iskeä ulkona töistä lähtiessä. Mies oli kyllä ihan mukava mutta tilanne outo. En lähtenyt hänen mukaansa kahville.
Kommentit (65)
Ei ole. Kukaan ei ole tullut suoraan ehdottamaan mitään.
Muutaman kerran vuodessa tulee treffipyyntö. Päiväkodissa töissä siis.
Kyllä näinkin on käynyt, oikeastaan useamminkin. Kerran toimitusjohtaja. Kerran talon sähkömies. Kerran talon ATK-päällikkö. Kerran jos toisenkin kerran useampi tuntematon.
on. ainakin neljä kertaa päätynyt siitä suhteeseen.
AINA. PIKKUJOULUISSA. JOUDUIN PAKENEMAAN JA KESKEYTTÄMÄÄN JUHLINNAN !
Nuorempana (-80-luvun loppu ja ysäri) kyllä lukemattomat kerrat, kun olin töissä ravintoloissa ja baareissa. Useimmat oli ihan ystävällismielisiä ja kivoja lähestymisyrityksiä, mutta mitään vakavampaa niistä ei seurannut, vaikka olin sinkkukin.
Joo, ja olen alkanut suhteeseenkin työkaverin kanssa. Ravintola-alalla riitti ehdokkaita ja kaupan alalta sitten löytyi seurustelukumppani. Enää ei olla yhdessä.
Pari vuotta sitten olin apteekissa töissä ja siellä oli kyllä yllätävän flirttejä miehiä töissä. Pyydettiin syliin ym. Kesken työtehtävienkin siis! Enkä ole ihan nuori tyttö.
Kukaan ei koskaan ole ollut minusta kiinnostunut, ei työpaikalla, eikä muuallakaan. Täydellinen vartaloni pelkästään on kyllä kiinnostanut, mutta ei mikään muu minussa. Eli käyttöesineeksi olisin sentään kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
On. Olen töissä yläasteen ja lukion opettajana. Suurin osa kollegoista on naisia, ja aina joskus vuosien varrella joku nuorehko sinkkukollega tai sitten keski-ikäinen eronnut kollega on yrittänyt iskeä. En ole lämmennyt kun en tosiaan halua sotkea yksityiselämää ja töitä toisiinsa. M45
Kannattaa jatkossakin keskittyä miehiin ;)
Useasti. Ei kiinnostanut kukaan yrittäjistä. Löysin kuitenkin työpaikalta mieheni, mutta hän ei yrittänyt mitään, vaan minä iskin hänet!
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei koskaan ole ollut minusta kiinnostunut, ei työpaikalla, eikä muuallakaan. Täydellinen vartaloni pelkästään on kyllä kiinnostanut, mutta ei mikään muu minussa. Eli käyttöesineeksi olisin sentään kelvannut.
Onhan sekin jo jotain.
Kyllä :) Hankittiin miehen kanssa juuri yhteinen asunto<3
Vierailija kirjoitti:
Ketä ei olisi yritetty?
Mua ei oo koskaan. Ja olen normaalipainoinen ja mua on sanottu nätiksi ja kauniiksikin.
N.22
Joo. Ihan perinteiseen tyyliin, eli tyyppi keksi tikusta asiaa ja tuli juttelemaan kaikkea, tai neuvomaan niin että oli vähän tarpeettoman lähellä. Yritti kutsua elokuviin, mutta muka en ymmärtänyt kutsua. Sitten kerran satuttiin kotimatkalla samaan bussiin ja laittoi kättä reidelle, siinä vaiheessa totesin että nyt riittää. Olin kyllä koko ajan puhunut poikaystävästäni/kihlatustani, mutta ei ilmeisesti tyyppiä haitannut.
Sen lisäksi on tultu mm. kosimaan kesken päivän asiakkaan toimesta (kys. henkilö oli kyllä totaalisen kännissä), ja joitain kertoja kysytty milloin pääsen töistä, joitain suoria seksiehdotuksia myös. Sellaista se oli kun oli nuori, nätti ja asiakaspalvelutyössä (apteekissa, ei edes missään baarissa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä ei olisi yritetty?
Mua ei oo koskaan. Ja olen normaalipainoinen ja mua on sanottu nätiksi ja kauniiksikin.
N.22
Vielä ehtii :)
Muutaman kerran.
Olen ollut yhdessä ex-pomoni kanssa jo 30v