Tanssiminen yöelämässä varattuna
Miten olette sopineet "pelisäännöt" hitaiden tanssimisesta varattuna vieraiden kanssa?
Jos käy nojailemassa parin hitaan verran, tuleeko siitä puheita tai huonoa omatuntoa? Vai normimeininkiä?
Kommentit (95)
Baareissa ravaavat bilettävät.naiset juoksevat aina vieraiden miesten syliin ja sänkyyn. Bilettavästä naisesta tietää että pettää kuitenkin niin siihen naiseen ei kannata tuhlata aikaa ja rahaa
Jos varattuna miehenä käy hu*rissa niin mitä pelisääntöjä te olette siihen keksineet? Sama asia se on hakea huomiota maksullisesta naiselta kuin hakea huomiota baarista varattuna sinkku miehiltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattuna hitaita ei tanssita kenenkään muun kuin oman kumppanin kanssa. Päivänselvää. Miksi tuollaista pitää edes miettiä?
Kaveriporukassa jos menee ulos, tanssilattialla voi omassa PORUKASSA (ei kahden kenenkään kanssa) tanssahdella biletansseja, mutta hitaita ei missään nimessä kuin oman kumppanin kanssa.
Mitenkäs noi kilpatanssijat?
Mitä niistä? Ihan sama juttu heilläkin. Hitaiden tanssiminen ei ole kilpatanssia. Kilpatanssi on liikuntalaji, josta itselläkin vähän kokemusta. Ei se ole mitään baarin tanssilattialla nojailua.
Junttikäsitys hitaista. Se on keskustelua varten, muuten tanssi tanssina. Hinkkaajat tietysti veks.
Tanssia voi ja hauskaa pitää, mutta jatkoille meno tai jatkotapaamisten sopiminen on pettämistä.
Tanssihan on pohjimmmiltaan genitaalien heiluttelua pariutumistarkoituksessa.
Jos on tavat hallussa, voi tanssia kenen kanssa vain ja mitä vain. Ennen wanhaan puhuttiin tanssittamisesta, että sen epämieluisenkin kanssa enempää miettimättä. Juhlissa ainakin esim. Mutta kun joillakin on pakkomielle seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Junttikäsitys hitaista. Se on keskustelua varten, muuten tanssi tanssina. Hinkkaajat tietysti veks.
:D ai keskustelua varten. Missä yökerhossa hitaita soitetaan niin hiljaa tanssilattialla, että keskustelu on mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Jos on tavat hallussa, voi tanssia kenen kanssa vain ja mitä vain. Ennen wanhaan puhuttiin tanssittamisesta, että sen epämieluisenkin kanssa enempää miettimättä. Juhlissa ainakin esim. Mutta kun joillakin on pakkomielle seksiin.
Jotain valssia, tangoa ja lavatsnssijuttuja tanssitetaan muodollisesti. Yökerhotanssit ovat ero asia.
Kannattaa pakata kassiin kuivat alkkarit, jos aikoo reittä vasten hinkata itseään tanssiessa.
Vierailija kirjoitti:
Missä yöelämässä edes pääsee tanssimaan hitaita? Ei ole tullut aikuisiällä koskaan vastaan. Ja ei - en tanssisi muiden kuin puolisoni kanssa hitaita ja kyllä, olisin mustasukkainen ja vihainen jos kumppani niin tekisi.
On tullut vastaan mutta ei usein. Olin yksin tanssimassa ja ehtinyt lähteä lattialta diskossa ajoissa niin minut napattiin tanssimaan hidas biisi. Olin kyseisen naisen nähnyt tanssiessa siinä lähellä mutta ei meillä ollut mitään kontaktia ollut. Ihan satunnainen siis. Mikäs siinä, tanssittiin yksi hidas päät yhteen painettuna...
Se kerta kun joulun maissa samassa paikassa päädyin tanssilattialta treffeille oli kyllä varsin nopeiden biisien jälkeen.
M59+ (edelleen sinkku)
Vierailija kirjoitti:
Sulle varmaan noin. Hitaat onkin kuollut pois kun kaltaisesi ei osaa puhua muuta kuin meille vai teille. Olisi paljon kauniita hitaita. Niitä on vähän vaikeampi yksinään 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle varmaan noin. Hitaat onkin kuollut pois kun kaltaisesi ei osaa puhua muuta kuin meille vai teille. Olisi paljon kauniita hitaita. Niitä on vähän vaikeampi yksinään 😁
Älä viitsi tarinoida.
Oman viimeisen puolen vuoden kokemuksen perusteella seuranhakumielessä hitaita paljon vaarallisempia biisejä diskossa ovat olleet Nirvanan Smells like teen spirit ja myös peräkkäin soitettuna Human League: Don't you want me + Kiss: I was made for loving you. Näin vaikka nämä tanssin ilman edes käden kosketusta itse tanssin aikana. Parisuhteelliselle itse tanssiminen olisi ollut ok mutta se (pyytämättä saatu) suudelma tanssin lopussa ehkä ei.
M59+ (sinkku)
On olemassa tällaisia outoja pareja mitkä yhdessä lähteneet baariin. Nainen tanssii vieraiden miesten kanssa ja mies katsoo kovana vierestä.
Yksi tapailu katkesi naisen päätöksellä toisten treffien jälkeen kun en suostunut luopumaan muutamaa kuukautta aiemmin aloittamastani lavatanssiharrastuksesta. Naisen mielestä tanssikumppanin (vieras nainen) kädestä pitäminen ja kosketus tanssissa ei olisi ollut ok jos olen hänen kanssaan. Minä olin ilmoittautunut kevään kursseille parittomana eikä sitä enää voinut muuttaaa.
Saattoi toki olla hänen taustastaan ja kulttuurien erosta johtuva asenne. Tanssiharjoituksissa on aina mukana heitä jotka tanssivat vain oman parinsa kanssa.
M59+
Mitenkäs noi kilpatanssijat?