Tanssiminen yöelämässä varattuna
Miten olette sopineet "pelisäännöt" hitaiden tanssimisesta varattuna vieraiden kanssa?
Jos käy nojailemassa parin hitaan verran, tuleeko siitä puheita tai huonoa omatuntoa? Vai normimeininkiä?
Kommentit (95)
Fiilaten ja höyläten vaan!
Naiset oikein hikoo, kun alkaa puhella yhdynnästä ekoilla treffeillä.
Hitaiden tanssi ei ole sallittua varattuna.
Vierailija kirjoitti:
Voit miettiä asiaa näkökulmasta "tee toiselle niinkuin haluaisit itsellesikin tehtävän". Comprende?
Epäilen että miesten ja naisten perimmäiset tavoitteet tanssin suhteen ovat hiukan eriävät. Siis naiset saattaa tosiaan tanssia ihan tanssimisen ilosta.
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että hitaiden tanssiminen tarkoittaa suurimmalle osalle lupausta panemisesta.
Eihän se ole lupaus siitä mutta ajatteletko ettei miehet sitä sillä silti tavoittele?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit miettiä asiaa näkökulmasta "tee toiselle niinkuin haluaisit itsellesikin tehtävän". Comprende?
Epäilen että miesten ja naisten perimmäiset tavoitteet tanssin suhteen ovat hiukan eriävät. Siis naiset saattaa tosiaan tanssia ihan tanssimisen ilosta.
Minä (M59+) tanssin tanssimisen ilosta. Jos joku nainen tekee aloitteen muustakin niin varsin OK mutta se ei ole minulla tanssi-illan tavoitteena. Tanssiminen on se ykkönen.
Kohta taas hulluna heilumassa vakiodiskossani. Saas nähdä miten samanaikaiset Tavastian k40 - disko ja Börsin k50 - diskot vaikuttaa väkimäärään illan kuluessa.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että hitaiden tanssiminen tarkoittaa suurimmalle osalle lupausta panemisesta.
Eihän se ole lupaus siitä mutta ajatteletko ettei miehet sitä sillä silti tavoittele?
Tuolla tavalla ajatellen naisilta viedään oikeudet itse tehdä valintansa. Kun siis valintoihin liittyy aina riski valita väärin. Parempi siis että joku moraalipoliisi valitsee naisten puolesta?
"Miehet" saavat ajatella hitaan tanssimisesta mitä ajattelevat ja pettyä kun lopputulos ei ollut haluttu. Hitaiden tanssiminen ei ole minkäänlainen lupaus.
M59+
Missä humppaseuroissa tanssitaan nykyään hitaita?
En kyllä tanssisi kenenkään ventovieraan kanssa, vaikka mitään ei olekaan sovittu, ei ole mitään kiinnostusta moiseen, kun ei tuo Keanu Reeves oikein satu samoissa piireissä pyörimään.
Ei ole normaalia meillä. Eikä sallittua. Ei tarvi erikseen sopia.
En käy viihteellä ilman puolisoani, sillä jos haluan tanssimaan tai muuten vaan irtaantumaan, en kaipaa häiriötekijöitä. Kun on liikenteessä varattuna, ei kukaan idiootti tule tungettelemaan, kun seuruekokonaisuus on selvä.
Tanssit toisten kanssa? Varmaan tanssin yksin mieheni edessä niin kauan, että hän ei voi vastustaa tanssilattiaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä (M59+) tanssin tanssimisen ilosta. Jos joku nainen tekee aloitteen muustakin niin varsin OK mutta se ei ole minulla tanssi-illan tavoitteena. Tanssiminen on se ykkönen.
Kohta taas hulluna heilumassa vakiodiskossani. Saas nähdä miten samanaikaiset Tavastian k40 - disko ja Börsin k50 - diskot vaikuttaa väkimäärään illan kuluessa.
M59+
Tanssit tanssimisen ilosta mutta on varsin ok jos pannakin saa?
Miten mulla tuli just vähän oksennusta suuhun...
T. Ämyrin flikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla tavalla ajatellen naisilta viedään oikeudet itse tehdä valintansa. Kun siis valintoihin liittyy aina riski valita väärin. Parempi siis että joku moraalipoliisi valitsee naisten puolesta?
"Miehet" saavat ajatella hitaan tanssimisesta mitä ajattelevat ja pettyä kun lopputulos ei ollut haluttu. Hitaiden tanssiminen ei ole minkäänlainen lupaus.
M59+
Mikä helevetin 59+?
Mikset ole rehellinen ja sano et 66?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että miesten ja naistenpäivän perimmäiset tavoitteet tanssin suhteen ovat hiukan eriävät. Siis naiset saattaa tosiaan tanssia ihan tanssimisen ilosta.
M59+
Tanssit tanssimisen ilosta mutta on varsin ok jos pannakin saa?
Miten mulla tuli just vähän oksennusta suuhun
Mies joka itse ei tee aloitteita ei tietenkään ahdistele ketään. Miten voisikaan? Eikös sen pitänyt olla ihannetilanne ja nyt sitten oksettaskin?
Anyways, nyt täällä jo soi weather girls its raining men joten minulla on parempaa tekemistä...
Ehkä se raja menee siinäkin että kerrotko kotona että hitaitakin tanssittu. Ehkä keskustelette yhdessä kotona pöydän äärellä minkälaisia tapauksia tuli vastaan. Niinpä, et pystyisi kertomaan, koska koet että sinun jutut yksin kuuluu vain sinulle. Ilta meni mukavasti, menen uudestaankin (olenhan jo luonut yhteyksiä).
"Mies joka itse ei tee aloitteita ei tietenkään ahdistele ketään. Miten voisikaan? Eikös sen pitänyt olla ihannetilanne ja nyt sitten oksettaskin?"
Hieman myöhemmin illan edetessä dj pyysi sinkkuja nostamaan käden ylös jotta muutkin tietävät. Naisista näköpiirissä noin puolet näytti kättään nostamalla olevansa sinkkuja.
Illan aikana soitettiin Bangles -"Eternal flame" jo ennen puoltayötä. Eli kyllä yksittäisiin hitaisiin törmää edelleen. Joskus tuolla on soitettu hidas biisi juuri ennen sulkemista mutta hyvin harvoin olen itse silloin enää paikalla eli en tiedä onko se aina la-illan päätös.
Dj ei ollut kahdesta se parempi ja yritti pilata iltaa. Sen kymmenen minuutin Suomi-iskelmä sikermän (alkaa satakesää tuhatyötä) voisi hänkin kyllä jättää Zetorissa joraavien "iloksi". Eikä perään soitetut Raptorin Oi beibi tai Dirlandaa ja R.A.K.A.S oikein kolahtaneet yleisöön. Yleensä tuolla ollut parempi musiikki eli klassisempaa diskoa. Näin/kuulin muutamien naisten pettyneinä kommentoivan dj:n poikkeuksellisen huonoa musiikkivalintaa ja sitten lähtevän. Toivottavasti parempi musiikki ensi viikonloppuna kun eri mies puikoissa.
Väen määrässä ei samanaikaiset kilpailevat Tavastian k40 ja se toinen k50 disko näkyneet ollenkaan täällä Eduskuntatalon kupeessa.
M59+
Olen yllättynyt miksi moni pitää tanssia vääränä varattuna. Kyllä meillä tanssitaan ja myös niin, että molemmat ovat tanssilattialla toisen kanssa. Emme todellakaan ole avoimessa suhteessa, emmekä sellaista kumpikaan halua. Me vain tykätään tanssimisesta, eikä hitaat biisit mitään "hinkutelua" ole koskaan. Hyvin voidaan kertoa toiselle, että on tanssittu, jos toinen ei ole paikalla ollut. Toki sen tietää ilman sanomistakin. Tanssi on tanssia, ei esileikkiä, niin kuin monet tuppaavat ajattelemaan. Me ollaan vielä kohtuu mustasukkaisia, mutta ilmeisesti me ei ollakaan, koska tästä ei tehdä ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt miksi moni pitää tanssia vääränä varattuna. Kyllä meillä tanssitaan ja myös niin, että molemmat ovat tanssilattialla toisen kanssa. Emme todellakaan ole avoimessa suhteessa, emmekä sellaista kumpikaan halua. Me vain tykätään tanssimisesta, eikä hitaat biisit mitään "hinkutelua" ole koskaan. Hyvin voidaan kertoa toiselle, että on tanssittu, jos toinen ei ole paikalla ollut. Toki sen tietää ilman sanomistakin. Tanssi on tanssia, ei esileikkiä, niin kuin monet tuppaavat ajattelemaan. Me ollaan vielä kohtuu mustasukkaisia, mutta ilmeisesti me ei ollakaan, koska tästä ei tehdä ongelmaa.
Monen sijaan ongelmana asiaa pitää todennäiköisemmin aika harva mutta äänekäs joukko. Tällä palstalla kun ei voi vastausten lukumäärän perusteella tietää onko kyseessä yksi ahkera kirjoittaja vai suurempi joukko yksittäisiä viestejä laativia. Osa myös on trollaamassa jolloin vastakkainasettelua yritetään voimistaa.
Suomessa on sen verran perinnettä lavatansseista että varatun kanssa tanssiminen varsin laajasti hyväksytään ja ymmärretään pelkäksi tanssimiseksi. Uskonnollisissa piireissä ehkä toisin mutta ankeuttajia aina löytyy mutta päättäkööt vain omasta elämästään ja omista tanssimisistaan.
M59+
Hiihtoloman jälkeen keskiviikkona alkaa Keravalla Taitokolmion lavatanssien perusteet kurssilla foksin opetus 3x2.5h. Sama myös Hyvinkään Hymyhuulissa lyhyemmän kaavan mukaan.
Kun osaa askeleet niin tanssia voi muutakin kuin vain hitaita.
En raahaa vieraita naisia kotiini jatkoille, vaimo tietää sen joten muuta ei tarvitse selittää.
Aina on panemiseksi menny hitaiden tanssiminen