Tanssiminen yöelämässä varattuna
Miten olette sopineet "pelisäännöt" hitaiden tanssimisesta varattuna vieraiden kanssa?
Jos käy nojailemassa parin hitaan verran, tuleeko siitä puheita tai huonoa omatuntoa? Vai normimeininkiä?
Kommentit (95)
Tanssissa et ole yksin joten vaikka olisit viattomasti liikkeellä niin samasta ei voi mennä takuuseen viejäsi kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi varattu pyörii yöelämässä tanssimassa hitaita?
Kannattais varmaan pysyä vapaana.
Pyörii? Jos kerran vuodenajassa käy viihteellä pitemmän kaavan mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole mitään sovittu tuosta mutta itse en ainakaan edes halua tanssia mitään hitaita jonkun toisen kanssa, ei kertakaikkiaan tee mieli kun oma kumppani on, edes silloin kun olen käynyt viihteellä ilman häntä.
Mulla täysin sama mut olen kyl käynyt viihteellä silloinkin kavereiden kanssa
Vierailija kirjoitti:
Entäs lavatansseissa kävijät?
Se on ihan eri asia
Onpa luotto puolisoon heikossa , jos tuollaisesta pitää sopia erikseen.🙄🙄
Varattuna hitaita ei tanssita kenenkään muun kuin oman kumppanin kanssa. Päivänselvää. Miksi tuollaista pitää edes miettiä?
Kaveriporukassa jos menee ulos, tanssilattialla voi omassa PORUKASSA (ei kahden kenenkään kanssa) tanssahdella biletansseja, mutta hitaita ei missään nimessä kuin oman kumppanin kanssa.
Miksi mä varattuna haluaisin tanssia joidenkin random miesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Esileikkiä
Ajattelin ihan samaa. Hitaiden tanssiminen on esileikkiä. Se ei ole edes puolineutraalia halailua, vaan siinä on ihan jo seksuaalisuus mukana henkisesti ja usein myös fyysisesti. Moni on fyysisesti kiihottunut tuossa vaiheessa.
En tykkää tanssia hitaita ensinkään, enkä myöskään tykkää tanssia kenenkään kanssa. Tanssin mieluiten yksin ja vauhdikkaita rytmejä. Hitaiden aikana istun hiljaa paikallani.
Mutta jos mieheni kieltäisi minulta hitaiden tanssimisen muiden miesten kanssa, pakottaisin hänet mukaan yöelämään, ja tanssimaan kanssani hitaita.
Sanokaa nyt vielä hitaiden tanssien kieltäjät, ettette ole mustasukkaisia😂😂
Aivan sairasta kontrollointia.
Vierailija kirjoitti:
Kontrollointia? Mieheni nyt muutenkaan ei tanssi. Mitään, ikinä. Ajattelin lähinnä itseäni, että ei varattuna tulisi mieleenkään tanssia hitaita jonkun kanssa, kyllä se minusta olisi erittäin kyseenalaista toimintaa ellei sitten sovittu avoimesta suhteesta.
Missä yöelämässä edes pääsee tanssimaan hitaita? Ei ole tullut aikuisiällä koskaan vastaan. Ja ei - en tanssisi muiden kuin puolisoni kanssa hitaita ja kyllä, olisin mustasukkainen ja vihainen jos kumppani niin tekisi.
En tanssivieraiden miesten kanssa paitsi ihan poikkeustapauksissa. Siis mitään tansseja. Eikä myöskään puoliso käy tanssimassa vieraiden naisten kanssa.
Viime viikonloppuna tanssin sellaisen noin 80v herrasmiehen kanssa, oli tuttu mun puolisolle, juteltiin siinä tovi. Me itse ollaan nelikymppisiä. Niin tämä herra pyysi tanssimaan ja se oli ok meille molemmille. Mutta lähtökohtaisesti me ei tanssita kumpikaan jonkun muun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontrollointia? Mieheni nyt muutenkaan ei tanssi. Mitään, ikinä. Ajattelin lähinnä itseäni, että ei varattuna tulisi mieleenkään tanssia hitaita jonkun kanssa, kyllä se minusta olisi erittäin kyseenalaista toimintaa ellei sitten sovittu avoimesta suhteesta.
Oletko tosissasi vai trolli? Tanssiminen toisen kanssa vain avoimessa suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs lavatansseissa kävijät?
Se on ihan eri asia
Millä tavalla eri asia? Esim tangossa ollaan ihan kiinni toisessa.
Muistelen tanssineeni hitaita jo ala-asteen sukkadiskossa. Ei ollu kovin kiihkeää meininkiä.
En tiennytkään, että hitaiden tanssiminen tarkoittaa suurimmalle osalle lupausta panemisesta.
Sinunlaisiasia spermaimureita tarvitaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi vai trolli? Tanssiminen toisen kanssa vain avoimessa suhteessa?
Ihan tosissani. Hitaiden tanssiminen, ei mikä tahansa tanssiminen. Olen jo keski-ikäinen, mutta nuoruudessani hitaiden tanssiminen ei ikinä koskaan milloinkaan ollut neutraalia. Kyllä se oli esileikkiä.
Noh sanoisin niin, että kaikki sellainen on ok mitä voisi tehdä myös kumppanin silmien edessä. Muutenhan nämä taitaa olla ihan sovittavissa olevia asioita. On vapaita suhteita ja yksiavioisia..Sopimuksen mukaan siis.