Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako puolison puhelinta tutkia salaa?

Vierailija
01.02.2025 |

Miten on? Saako puhelinta tutkia salaa ja urkkia vaikkapa salasanan?

Kommentit (335)

Vierailija
21/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Sitten on entinen puoliso

Vierailija
22/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tutkin ja sain selville, että ex-miehellä oli suhde toiseen mieheen. En kadu yhtään, että kävin puhelimen viestit läpi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain narsistit rikkovat muiden terveitä rajoja. Siksi he voivat tutkia toisen puhelinta ilman katumusta ja anteeksipyyntöä.

Itsellä suvussa näitä lahopäitä. Ovat menneet jopa niin pitkälle, että yksi asensi puhelimeen vakoiluohjelman, että olisivat saaneet irti jotain tietoa millä kiristää. Pitäkää puhelimenne turvassa, ja huoli siitä että kukaan ei näe salasanoja, edes ne lähipiirin ihmiset joihin luotatte.

Vierailija
24/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole kielletty, mutta ei visssiin ole tutkittukaan toisen puhelinta. Toki pyydän joskus kumppania katsomaan, kuka soittaa, jos en itse pääse puhelimeen,

Vierailija
25/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Se on rikos. Sakkoja vähintäänkin tulee, jos asianomainen tekee asiasta jutun. Koskee puhelinta, tietokonetta ja kaikkia salasanoin varustettuja laitteita.

Usein nämä urkkimiset kumminkin sovitaan ilman poliisia. Varsinkin jos kumppani on vain mustasukkaisuuttaan urkkinut toisen laitteelta jotain. Hyvä on kumminkin muistaa, ettei sellaista ole mitenkään pakko sopia, vaan asian saa viedä kyllä eteenpäinkin.

Vierailija
26/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jokaisen urkkijan pitäisi mennä itseensä ja miettiä onko tervettä edes haluta vakoilla kumppaninsa puhelinta. 

Vierailija
27/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä saako, mutta rehellisesti sanottuna kyllä se kannattaa.

Miksi kannattaa? Jos et luota puolisoosi, kannattaako edes olla parisuhteessa?

Vierailija
28/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain narsistit rikkovat muiden terveitä rajoja. Siksi he voivat tutkia toisen puhelinta ilman katumusta ja anteeksipyyntöä.

Tämän perusteella ihan kaikki naiset suomessa on naristeja? Ei ole olemassakaan naista joka ei ole kumppaninsa puhelinta tutkinut

Jaa. Mitenkähän suuri tämä sinun otantasi suomalaisista naisista on, että voit noin vakaumuksella asian lausua?

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 25 vuotta enkä ole yhtään ainoaa kertaa avannut hänen puhelintaan tai edes koskenut siihen. Ei minulla ole aavistustakaan mikä hänen puhelimensa PIN-koodikaan on. 

Toimii tietysti myös toisinpäin ja on meille niin itsestäänselvää ettei asiasta ole koskaan edes keskusteltu. 

Vierailija
29/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei saa, mutta joskus se kannattaa, kun haluaa todisteita pettämisestä. 

Vierailija
30/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitset todisteita? Jos epäilet pettämistä, kannattaa jo silloin erota suosiolla 

Vierailija
31/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä saako, mutta rehellisesti sanottuna kyllä se kannattaa.

Miksi kannattaa? Jos et luota puolisoosi, kannattaako edes olla parisuhteessa?

Se on lopullinen niitti ja todiste eikä tarvitse miettiä, että onko itse vainoharhainen ja onko itse tulossa hulluksi. 

Vierailija
32/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveessä suhteessa ei urkita toisen puhelimia edes luvalla. Jokaisella on oikeus omiin asioihin ja tervettä pitääkin omat asiat, eikä se tarkoita että asioissa olisi jotain hämärää.

Vierailija
33/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään saa.

Meillä taas on ihan lupa selata toisen puhelinta kuin omaansa. Ja tiedetään toistemme salasanat ym.

Vierailija
34/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa eikä meillä oo tarvettakaan nuuskia toistemme luureja.

Vierailija
35/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa päästä eroon  mustasukkaisuudesta ja epäluulosta, ettei tarvi penkoa toisen puhelinta.

Mutta jos kerran vakavasti uskot, että hän on sinulle uskoton, niin minkä ihmeen takia sitten jatkat siinä suhteessa? Jos partneri oikeasti on petollinen ja uskoton, hän pettää sinua silti, vaikka lukisit kaikki ne salaviestit.

Vierailija
36/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitset todisteita? Jos epäilet pettämistä, kannattaa jo silloin erota suosiolla 

Joskus epäilee itseään, että keksinkö nyt ihan kaiken ja toinen onkin täysin viaton. Omalla kohdalla olin oikeassa, että ihan hyvä, että tsekkasin puhelimen. Ei sitä suhdetta kuitenkaan halua lopettaa mahdollisiin omiin vääriin epäilyksiin. 

Vierailija
37/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sen aikanaan tein ja tiedän sen olevan väärin, vaikka se olikin ainoa keino saada varmuudella tietää vaimollani olleen suhde 35 vuotta itseään vanhempaan perhetuttavaansa. Vaimosta tuli entinen välittömästi. En kuitenkaan pidä urkkimista hyväksyttävänä, eikä se ole sitä lainkaan mukaan.

Vierailija
38/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se puhelimen tutkiminen olisi minulle viimeinen niitti suhteessa.

En ole pettäjä, ja eroaisin jos minua sellaiseksi epäilisi.

Vierailija
39/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisolla on tarvetta tutkia toisen puhelinta, otetaan ero samantien. Noin mustasukkaisen ja vainoharhaisen ihmisen kanssa ei jäädä elämään yhdessä.

Vierailija
40/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan saa. Se on jokaisen henkilökohtainen asia.