Työkaverin luonnehdinta minusta
"Olet sellainen hiljainen hiiri"
Millainen ihminen sanoo toisesta noin ja vieläpä kaikkien kuullen? Hieman jäi nöyryytetty olo. Kyseinen henkilö on itse ns. räväkkä ja rempseä.
Kommentit (88)
Otti tilaa sinulta pois.
Tosin jostain syystä Jaajo ei ole uusimmassa Diilissä hokenut tuota tilan poisottoa muilta kuin mantraa...
Räväkkä ja rempseä.. hyi olkoon. Käytöstavaton ennemminkin. Hiirenä on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähemmän fiksulta työkaverilta, härski, röyhkeä.
Juuri tuollainen henkilö on kyseessä.
- ap
Sellainen, joka ei osaa ajatella. Räväkkyyden piikkiin voi laittaa huonon käytöksen. Haluaa vain pahaa mieltä mukamas vahingossa.
Olen hiljaisen hiiren vastakohta ja sen takia olinkin yhteisössä normojen pelkäämä. Näköjään nykyään ei saa olla minkäänlainen.
Sun pitää oppia sanomaan takaisin.
"Sinä taas olet sellainen ei-perinteisen älykäs mutta hienosti oot pärjännyt rajoitteistasi huolimatta!" ja kannustava ilme päälle vähän kuin apinalle juttelisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen hiljaisen hiiren vastakohta ja sen takia olinkin yhteisössä normojen pelkäämä. Näköjään nykyään ei saa olla minkäänlainen.
Saa olla millainen vaan, mutta ei pidä silti sanoa mitä sattuu
Vierailija kirjoitti:
"Sinä taas olet sellainen ei-perinteisen älykäs mutta hienosti oot pärjännyt rajoitteistasi huolimatta!" ja kannustava ilme päälle vähän kuin apinalle juttelisi.
Kyllä, minun varmaan pitäisi oppia sanomaan takaisin. Siinä tilanteessa vain olin niin ihmeissäni, etten saanut sanotuksi mitään. Toki myös tunnistin sanojan moukkamaisuuden ja ajattelin, että on parempi olla sanomatta mitään.
- ap
Olisin varmaan vastannut etää yllättävän hyvin olet sinäkin pärjännyt elämässä ottaen huomioon että olet noi stanan tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse oppia sanomaan takaisin. Ihmisellä on oikeus olla sellainen kuin on, myös olla ujo, hiljainen ja syrjäänvetäytyvä, eikä kenelläkään ole oikeutta ilkeillä siitä. Jos joku vaatii, että pitää sanoa takaisin, niin sehän on sama kuin että vaatii olemaan samanlainen mulkvisti kuin sanoja.
Äitini voisi sanoa minusta samaa :D
Tosin olen hänen tytär
Tuntemattomalle? Ei
Muakin on joskus töissä sanottu hiljaseks, kiltiks hiirulaiseks ja vähän nauratti se miten ne ei tienneet musta oikeasti mitään eikä tuntenu mua, että oon esim. Pahoinpidellyt pari ihmistä ja käyttänyt montavuotta amfetamiinia aikaisemmin. Mä en vaan oo töissä räväkästi rupattelemassa ja tuomassa itseäni esille, vaan tekemässä rahaa ja yritän olla hyvä ihminen nuoruudestani huolimatta
Mulle kerran yks tyyppi illanistujaisissa sanoi että "sä vaikutat ihan sellaselta tyypiltä joka antaa vaan kaikkien kävellä yli" niin mä vastasin sille että "sä vaikutat ihan sellaselta tyypiltä joka vaan kävelee kaikkien yli"
Vastaisin tollasille että mun äiti opetti aikanaan että kannattaa olla hiljaa jos ei oo mitään hyvää sanottavaa :D
Ovela, työpaikan sisäiseen valtapeliin taitavasti naamioitu muuvi röyhkimykseltä. Halusi kaikkien kuulevan tuon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, minun varmaan pitäisi oppia sanomaan takaisin. Siinä tilanteessa vain olin niin ihmeissäni, etten saanut sanotuksi mitään. Toki myös tunnistin sanojan moukkamaisuuden ja ajattelin, että on parempi olla sanomatta mitään.
- ap
Sano seuraavan kerran, että mieluummin hiiri kuin moukka.
Sano sille, että rempseä on eri asia kuin tökerö.
On todella sokeaa tuollaiselta ihmiseltä kuvitella olevansa jotenkin hauska ja hulvaton tyyppi, kun on pelkkä kusipää.
Ehkäpä tuonkin voisi kyseiselle urpolle sanoa.
Itse en ole hiiri, mutta ilkeyttä en kyllä katso hyvällä. Ja tuon hiiri-kommentin sanominen julkisesti on todella loukkaavaa. Eihän nyt kukaan jumalauta ole hiiri tai jotenkin arvoton, vaikka ei pystyisi kommentoimaan mitään. Mutta sen tuosta voi oppia itse kaikessa hiljaisuudessa, että jos ne sanat sattuvat, niin se tarkoittanee, että ajattelet itsekin itsestäsi niin, ja että sun pitäisi olla jotenkin toisenlainen. Sitä voi vähän miettiä, ja että olisko mahdollista ajatella itsestään jotenkin paremmin. Jos joku haukkuu sua esim. siniseksi, niin sä nauraisit, koska tietäisit että se ei olisi totta. Yleensä kommentit sattuu vain, jos niihin itsekin uskoo. Eikä sun tartte ajatella, että sussa olisi jotain vikaa hiljaisuuden takia.
Ai millainen ihminen sanoo noin? No juuri sellainen räväkkä, kuten itsekin sanoit.