Miksi pitkät miehet korostaa, et heitä pitää kunnioittaa? Siis mulla tulee pitkien miesten kanssa sellainen olo.
Tosin lyhyemmätkin miehet herättää kunnioitusta, jos on kovassa asemassa työelämässä.
Kommentit (7)
? Ai, ei mulle vain. Kunnoitan lähtökohtaisesti kaikkia ihmisiä, ei liity pituuteen mitenkään.
Miehille vittuillaan kaikkialla lähtien jo esikoulusta. Varsinkin lyhyet miehet saavat skeidaa ihan huolella ja keksivätkin selviämiskeinoksi usein narskufantasiat. Terveiset Kallioiselle hesaan.
Aika pieni ihminen pitää olla jos oikein pitää vaatia kunnioitusta. Nöyrät ihmiset on kunnioitettavia.
Nykyajan naiset on todella itsekkäitä ja omahyväisiä minä minä minä ihmisiä jotka ei todellakaan muita kunnioita eikö se katso miehen pituutta. Suomessa ei ole naista joka muita kunnioittaisi kaikki suomalaiset naiset on itsekkäitä paskiaisia joiden kaikki toiminta perustuu oman edun tavoitteluun
Vierailija kirjoitti:
Aika pieni ihminen pitää olla jos oikein pitää vaatia kunnioitusta. Nöyrät ihmiset on kunnioitettavia.
Nykyisin on huippuärsyttävä tapa hokea miten "vetää nöyräksi" milloin mikäkin. Tai se sydämenlaajentumatauti että "suurella sydämellä"
Siksi kai, että heustä moni uskoo olevansa, pelkästään pituutensa perusteella naisille halutumpia kumppaneita kuin me miehet, jotka emme ole niin pitkiä -
Ja koska emme ole, niin osa katsoo oikeudekseen määritellä senkin millainen on itsetuntomme suoraviiv aisesti niin, että mitä lyhyempi mies sitä surkeampi itsetunto - Josta taas seuraa, ettei kukaan ns. täyspäinen nainen olisi valmis parisuhteeseen itseään lyhyemmän miehen kanssa, jos on muitakin vaihtiehtoja, kuten elää sinkkuna tai löytää kumppaniksi joku muu.
No kieltämättä itsetunto on saattanut olla joitain kertoja koetuksella kun on saanut kuulla nälvintää ja huomauttelua omasta pituudesta. - Kun en kuulu niihin Av:la kirjoittaviin, joka olisi voinut sen valita tai kyennyt muuttamaan sitä.
Mutta joo kotostettakoon vielä, että ei minulla ole tarvetta arvostella tai kritisoida kenenkään mieltymyksiä siitä, millaisen kumppanin toivoisivat ja haluaisivat. Mutta pituusrajoitteisena tiedostan, että oma pituuteni on osalle jo este sille, että ns syttyisivät ja kiinnistuisivat minusta parisuhde mielessä.
Olisihan se kiva, jos tuo juttu, millä saada toiset tai toinen kiinnostumaan olisi enempi omista teoista (/kätöksestä) ja valinnoista kiinni, jolloin voisi ehkä vaudittaa oman kumppanin löytämistä mutta joidenkin asioiden kans vain on elettävä.
>Siis mulla tulee pitkien miesten kanssa sellainen olo.
vinkki: muuta ajattelutapaasi. Kunnioita kaikkia muita ihmisiä.