Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolme viikkoa ollut Tinderissä ja ihmettelen, että missä se karkkikauppa on???

Vierailija
31.01.2025 |

Tinderinhän piti olla naisilla kuin karkkikauppa täynnä toinen toistaan houkuttelevampia miehiä... mutta onkohan mulla nyt joku väärä versio, koska ei mulla ainakaan mitään karkkikauppaa ole. Todella vaikea on laittaa ketään oikealle. Valtaosa on sellaisia, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Ei ole todellakaan houkutteleva tarjonta!

Samalla huomaa myös sen, että suuri "valikoima" ei todellakaan tarkoita sitä, etteikö osaisi pysähtyä kenenkään kohdalla. Kyllä ne harvat kiinnostavat todellakin tulee huomioitua, ja jos jonkun kanssa viestittely sujuu, ei todellakaan ole vaikeuksia kiinnostua hänestä.

Kommentit (191)

Vierailija
21/191 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi juuri kuvitella millainen ap on. Nimi tyyliin sirpa, heli, teija, ja ikää 42v. Ylipainoa löytyy. Lyhyet hiukset. Silmälasit. Asuu vuokralla kerrostalo kopissa. Tykkää kaija koosta, fasun sinisestä ja sidukasta.

Yksinhuoltaja ja isä joku ali assam.

Mutta hänelle ei kelpaa lihava mies jolla on olutlasi kädessä.

Pointti ei ole se, mikä minulle kelpaa, vaan pointti oli se, että Tinder ei ole karkkikauppa. Tinderissä ei ole lukuisia "toinen toistaan ihanampia miehiä" eikä Tinderissä tule mitään valinnan vaikeutta. En tiedä, mitä tässä nyt koko ajan arvuutellaan omaa ulkonäköäni - en tajua, miten se tähän liittyy. Naiset eivät käsittääkseni ole väittäneetkään Tinderin olevan miehille karkkikauppa, vaan tämä karkkikauppaväite tulee miehiltä.

Ja ohis, mutta Sirpa, Heli ja Teija eivät ole mitään 42-vuotiaiden nimiä, vaan pikemminkin 50-60-vuotiaiden ;)

Vierailija
22/191 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi juuri kuvitella millainen ap on. Nimi tyyliin sirpa, heli, teija, ja ikää 42v. Ylipainoa löytyy. Lyhyet hiukset. Silmälasit. Asuu vuokralla kerrostalo kopissa. Tykkää kaija koosta, fasun sinisestä ja sidukasta.

Luuletko sitten, että se mies kelpaisi yhtään paremmin, jos nainen on hyvännäköinen 30-vuotias lapseton, jolla on pitkät hiukset eikä silmälaseja, ja joka asuu omistusasunnossa meren rannalla, ja jolla on sinun mielestäsi hyvä musiikkimaku, joka ei syö suklaata eikä juo alkoholia? Kyllä se Tinder on yhtä vähän karkkikauppa, oli nainen viehättävä tai epäviehättävä. Eivät ne epäkiinnostavat miehet ole kiinnostavien naistenkaan mielestä mielenkiintoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/191 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Facebookin Datingia. Ei ole ihan samanlainen kaatopaikka. 

Vierailija
24/191 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku mies kiinnostuisi jostain eltaantuneesta mätisäkistä?

🤣 Te kiukkuiset häiriintyneet lössykät olette kyllä parasta viihdettä

Vierailija
25/191 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parhaat missään tindereissä ole ne ovat jo parisuhteessa ylijäämät ovat siellä. 

Vierailija
26/191 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kolmessa vuodessa olen saanut 5 matchiä. Todellinen karkkikauppa :)

Vierailija
27/191 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta näistä listatuista ominaisuuksista vain ikä osuu kohdilleen. Varmasti noille kaljakeijoille löytyy sidukkasirpa, mutta itse hoikkana ja laosettomana varallisuuta kerryttäneenä naisena en kelpuuta mitä tahansa. Tinderin kutsuminen karkkikaupaksi viittaa ehkä siihen, että siellä on kaikenkokoisia ja -näköisiä ja osa maistuu pahalta. Jotkut tykkää kaikista ja osa on todella nirsoja.

Vierailija
28/191 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni on täysin päinvastainen. Siellä on vielä enemmän kaatopaikkameininki, ja lisäksi olen itse huomannut, että kun minulla on yläikärajaksi asetettu 52, se näyttää silti 53-vuotiaitakin, jotka ovat tykänneet profiilistani. Se myös ilmoittaa, kuinka paljon on yhteisiä asioita, mutta kaavamaisesti se laskee yhteisiksi asioiksi kotipaikkakunnan ja sen, jos molemmilla on lapsia - vaikka ei tuo tarkoita, että ollaan yhtään enempää samalla aaltopituudella. Valtaosa siellä näkemistäni on ei-suomenkielisiä tai sitten jotain tekstittömiä miehiä jostain Nurmijärveltä.

Vierailija
29/191 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aloittaja syyttänyt kauppaa. Hän vain totesi ettei se ole karkkikauppa vaan enemmänkin vanhan tavaran kierrätyskeskus. 

Vierailija
30/191 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se todellakaan mikään naisten karkkikauppa ole. Jos se olisi naisille karkkikauppa niin naiset olisivat siellä enemmistönä eivätkä vähemmistönä. Naiset rynnistäisivät sinne sankoin joukoin. Karkkikaupaksi sitä kutsuvat vain ne miehet jotka ovat kirjautuneet sinne ja uskovat itse olevansa karkkeja

Vierailija
31/191 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi mennä aloituksen pointti ohi, etkä osannut muuta kuin ruveta haukkumaan aloittajaa. Oikeassahan aloittaja on. Tuskin Tinder mikään karkkikauppa naisille on. Tavallisia ihmisiä siellä on, ei mitään miesmalleja. Ehkä voisi kutsua maitokaupaksi. 

Vierailija
32/191 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän luovuin Tinderin käytöstä juuri tuon takia. Olen 26-vuotias nainen, normaalipainoinen ja koulutus yliopistosta, alana kauppatieteet. Ei ole lapsia. Tarjonta tuntui olevan todella kaukaista kaiken kaikkiaan suhteessa omaan elämääni. 

33/191 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko AP sitten jollain pienellä paikkakunnalla, jossa ei ole paljon valinnanvaraa miehissä? Onhan se tilanne ihan erilainen, asutko vaikka Imatralla vai Tampereella.

Vierailija
34/191 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebook Dating on kiinnostava paikka nähdä, millä logiikalla miehet tykkäävät naisten profiileista. Minusta tykänneistä YKSIKÄÄN ei vaikuttanut yhtään samanhenkiseltä, ei ollut ainakaan profiilissaan mainintaa mistään samoista kiinnostuksenkohteista, ja kun itse etsin pitkäaikaista suhdetta, moni minusta tykännyt etsi rentoa yhdessäoloa (tarkoittaa FB Datingin kielellä joko jotain kevyttä säätöä tai yhden illan juttua). Olin itse kertonut arvomaailmastani, ja jollakin oli omassa profiilissaan luettavissa jopa täysin päinvastaista arvopohjaa. Valtaosa oli tekstittömiä. Kerroin profiilissani olevani kasvissyöjä, ja minusta tykkäsi useampi, joka esitteli kuolleita kaloja kuvissaan.

Eli ilmeisesti tykkäsivät ihan vaan kuvien perusteella. Siellä voi tykkäyksiin liittää viestejä, ja moni olikin käyttänyt tämän mahdollisuuden kommentoimalla ulkonäköä: "Olet tosi kaunis!", "Sulla on kauniit silmät", "Todella kauniita kuvia", jne. Ainoastaan kaksi oli kommentoinut profiilitekstini sisältöä, ja he sinänsä olivatkin samanhenkisiä, mutta toinen sattui vaan asumaan oman hakualueeni ulkopuolella ja toisella oli pieniä lapsia.

Miesten on turha ihmetellä, miksi ei tule matcheja. Naiset eivät ole nirsoja, jos eivät tykkää takaisin miehistä, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä, ja naiset eivät ole nirsoja, jos eivät kiinnostu miehestä, jota kiinnostaa naisen profiilissa vain kuvat. Hassua toki, että näillä pelkistä kuvista kiinnostuneilla tyypeillä itsellään oli usein tekstitön profiili ja sellaiset kuvat, jotka eivät herätä kiinnostusta kenessäkään. Eli mikähän mahdollisesti olisi se syy, miksi nainen swaippaisi tällaisen oikealle???

Nojoo, menee vähän sivuun ap:n ketjun aiheesta, mutta kunhan kommentoin...

Vierailija
35/191 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Asutko AP sitten jollain pienellä paikkakunnalla, jossa ei ole paljon valinnanvaraa miehissä? Onhan se tilanne ihan erilainen, asutko vaikka Imatralla vai Tampereella.

Ei se Tinder ole karkkikauppa Helsingissäkään. Löytääkseen yhden edes vähän kiinnostavan, pitää selata läpi sata täysin epäkiinnostavaa. Itse selasin varmaan kolmenumeroisen määrän miesten profiileita ja vain kaksi oli sellaisia, jotka oikeasti vaikuttivat potentiaalisilta. Osa matcheista osoittautui viestitellessä joko sittenkin epäsopiviksi (ihan fiksuja ja mukavua miehiä, mutta joko sittenkin liian erilaisia, tai sitten joku mahdoton elämäntilanne, kuten juuri eronnut pienten lasten isä, tms).

Vierailija
36/191 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on huono!

Heti tuli monta sataa tykkäystä ja oli vaikea seasta etsiä sitä mitä itse toivoo.

Laitoin kommenttia ylläpitoon, että pitäisi olla mahdollista luoda "ihanne kumppani" ja oma profiili näkyisi vain heille.

Puuduttavaa, kun miehillä ei ole mitään tietoja itsestään tai ne valehdellaan. Ei kuvaa tai kuva on jostain omista häistä 10 vuoden takaa. Ikäänkuin se puku päällä kuva tekisi miehestä haluttavan.

Monta sataa tykkaajaa, eikä mitään mahdollisuutta laittaa filtteriä edes omaan maakuntaan.

Ja huonosti toimii kaikkein kallein versio.

N57

Vierailija
37/191 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei ne oluttuoppi kädessä poseeraavat ylipainoiset äijät mitään silmäkarkkia ole.

Eikö keski-ikäinen alkoholisti olekaan kuuminta hottia parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
38/191 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on huono!

Heti tuli monta sataa tykkäystä ja oli vaikea seasta etsiä sitä mitä itse toivoo.

Laitoin kommenttia ylläpitoon, että pitäisi olla mahdollista luoda "ihanne kumppani" ja oma profiili näkyisi vain heille.

Puuduttavaa, kun miehillä ei ole mitään tietoja itsestään tai ne valehdellaan. Ei kuvaa tai kuva on jostain omista häistä 10 vuoden takaa. Ikäänkuin se puku päällä kuva tekisi miehestä haluttavan.

Monta sataa tykkaajaa, eikä mitään mahdollisuutta laittaa filtteriä edes omaan maakuntaan.

Ja huonosti toimii kaikkein kallein versio.

N57

Koska miesten tykkäykset ovat mitä sattuu, ei naisen kannattaisi maksaa Tinderistä ollenkaan. Ilmaisversiolla näkee käytännössä samat naamat sillä erotuksella, että ilmaisversio karsii kaukana asuvat, väärän ikäiset yms. jotka voivat silti tykätä, jos itsellään on ikä- ja sijaintiasetukset toisin.

Vierailija
39/191 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukana karkkikaupasta. Kävin muutamalla tindertreffeillä ja miehet olivat kyllä kaukana karkista. Eräskin röyhtäili ja piereskeli aivan estoitta. Olisivat halunneet nähdä uudestaan, ei paljon kiinnostanut!!!

Vierailija
40/191 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis laitat 99% ihmisistä hylkyyn ja sitten valitat kun ei ole tarjontaa?