Kolme viikkoa ollut Tinderissä ja ihmettelen, että missä se karkkikauppa on???
Tinderinhän piti olla naisilla kuin karkkikauppa täynnä toinen toistaan houkuttelevampia miehiä... mutta onkohan mulla nyt joku väärä versio, koska ei mulla ainakaan mitään karkkikauppaa ole. Todella vaikea on laittaa ketään oikealle. Valtaosa on sellaisia, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Ei ole todellakaan houkutteleva tarjonta!
Samalla huomaa myös sen, että suuri "valikoima" ei todellakaan tarkoita sitä, etteikö osaisi pysähtyä kenenkään kohdalla. Kyllä ne harvat kiinnostavat todellakin tulee huomioitua, ja jos jonkun kanssa viestittely sujuu, ei todellakaan ole vaikeuksia kiinnostua hänestä.
Kommentit (191)
Älä sovellusta syytä omasta niesoudesta ja tämän sinun oman nirsouden takia se ei ole karkkikauppa sinulle.
Itsehän olet asettanut vaatimukset epärealistisen korkealle ja tavoittelet niitä samoja top 10 miehiä mitä ihan kaikki muutkin naiset tavoittelevat. Tämmöisellä top 10 miehellä kun on varaa valita naisista niin heidän ei tarvitse sitoutua eikä heidän tarvitse antaa mahdollisuutta yh mammalle jolla on useita lapsia usealle eri miehelle. Sen verran realisti pitäisi kaikkien olla että jos itse on tasoa 3 niin ei voi parempaa tasoa myöskään itselle vaatia
+40 "en tiedä mitä haen"
Tuskin tulee koskaan tietämäänkään, vasuriin
+40 "jos oikein kolahtaa, olen valmis sitoutumaan"
Ja höpö höpö, irttaria on hakemassa, vasuriin
"en hae draamaa elämääni"
Tarkoittaa: olethan täysin vietävissä, ilman mielipiteitä ja omaa tahtoa, vasuriin
Vierailija kirjoitti:
Kauhukatalogista poimittua:
Lihava, hikinen, pahimmillaan paljas vartalo
Kaljatölkki kädessä, joku bilekuvat tahi pahimmillaan kaljaboksin laatikko päässä
Terassilla juomingeissa, kaverit sutattu kuvasta, pahimmillaan naisseuraa sutattu kuvasta
Yrmy naama, alaviistoon otettu kuva, kaksois tahi jopa kolmoisleuka, jopa vihainen ilme
Epähygieeninen olemus, kulahtaneet vaatteet, tukka sotkussa, epäsiisti parta, rehottavat nenäkarvat, huonot hoitamattomat hampaat
Rööki tahi kääritty sätkä huulessa tai kädessä, jossa mustat kynnenaluset
Pys syt ja raadot / kalat
Psykotuijotus kameraan, tarantinon leffat tulee mieleen
Lisäisin irvistys/illistyskuvat. Jos et uskalla olla vakavissasi hakemassa seuraa ja pelkäät että kaverit näkee/nauraa, miksi olet tinderissä. Läpällä kokeilit, joo.
Vedin tietty vasemmalle.
Miksi et laittaisi tinderiin laadukkainta kuvaa itsestäsi. Kuvaa, jossa olet laittautunut ja olet parhaimmillasi.
Ethän hae töitäkään cv:llä jonka kuvassa on ihrainen vatsa, illistys tai kaljatölkki/rööki.
Etkä varmaan cv:n kirjoittele mitä sattuu,vaan harkiten.
Jos et ole panostanut etkä tosissasi, et luonnollisesti saa mätsejä saati työhaastatteluita. Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se totta. Sinäkin olet karkkikaupassa, koska valinnanvaraa ikmeisesti on. Ei kait karkkikaupassakaan kukaan kaikista niistä karkeista tykkää, vaan valikoimaa on reilusti, että voi poimia ne itselle mieluisat. Tosin sama hyvien karkkien ja miesten kanssa, kun ne on olleet naisen suussa ja koluttu loppuun, niin lopulta ne muuttuu paskaksi.
Jos Tinderin tekee karkkikaupaksi vain se, että siellä on paljon ihmisiä, ja että riittää, jos edes muutama on kiinnostava, niin sittenhän Tinder on karkkikauppa myös miehille. Ehkä miehille jopa enemmän, koska miehet swaippaavat oikealle niin paljon, että ilmeisesti kiinnostavia naisia on siellä jopa aika paljon.
Mitä se pullukka siel huutelee? Koita laihduttaa eka ne mammakilot veks ja tuu sit kertoo et miten meni
Minä olin muutaman kuukauden Tinderissä kunnes totesin sen olevan kaamea paikka. Itselleni tuli paljon vastaan pariskuntia jotka hakivat kolmatta. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa tuollainen äklötys. Sitten vastaan tuli todella paljon vih ervas sari ve ga aneja. Ei mitään yhteistä tuon porukan kanssa.
Takaisin en ole mennyt enkä mene.
Vierailija kirjoitti:
Älä sovellusta syytä omasta niesoudesta ja tämän sinun oman nirsouden takia se ei ole karkkikauppa sinulle.
Itsehän olet asettanut vaatimukset epärealistisen korkealle ja tavoittelet niitä samoja top 10 miehiä mitä ihan kaikki muutkin naiset tavoittelevat. Tämmöisellä top 10 miehellä kun on varaa valita naisista niin heidän ei tarvitse sitoutua eikä heidän tarvitse antaa mahdollisuutta yh mammalle jolla on useita lapsia usealle eri miehelle. Sen verran realisti pitäisi kaikkien olla että jos itse on tasoa 3 niin ei voi parempaa tasoa myöskään itselle vaatia
Itse etsin kulttuurista ja taiteesta pitävää miestä, jolla on liberaalit ja humaanit arvot. Pidän hyvin todennäköisenä, että iso osa naisista etsii samaa. Mutta millään matematiikalla ei voi ajatella, että kukaan meistä olisi "samaa tasoa" kovien arvojen miehen kanssa, jota ei kulttuuri kiinnosta. Silloin ollaan vaan liian erilaisia.
t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Mitä se pullukka siel huutelee? Koita laihduttaa eka ne mammakilot veks ja tuu sit kertoo et miten meni
Muuttuuko Tinderin miehet kiinnostavammaksi, jos joku random nainen laihduttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se totta. Sinäkin olet karkkikaupassa, koska valinnanvaraa ikmeisesti on. Ei kait karkkikaupassakaan kukaan kaikista niistä karkeista tykkää, vaan valikoimaa on reilusti, että voi poimia ne itselle mieluisat. Tosin sama hyvien karkkien ja miesten kanssa, kun ne on olleet naisen suussa ja koluttu loppuun, niin lopulta ne muuttuu paskaksi.
Jos Tinderin tekee karkkikaupaksi vain se, että siellä on paljon ihmisiä, ja että riittää, jos edes muutama on kiinnostava, niin sittenhän Tinder on karkkikauppa myös miehille. Ehkä miehille jopa enemmän, koska miehet swaippaavat oikealle niin paljon, että ilmeisesti kiinnostavia naisia on siellä jopa aika paljon.
Tietenkin on myös miehille. Ainoa ero on siinä, että kaikkia miehiä ei päästetä sisään, mutta ne ketkä päästetään ovat taivaassa. Yksinkertaistaen, jos tavallinen nainen menee tinderiin hakemaan seksiseuraa, niin hänelle löytyy todennäköisesti sellaista. Jos tavallinen mies tekee saman, niin se ei ole yhtä todennäköistä. Naiset valkkaavat enemmän kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voit väittää ettei tinder ole karkkikauppa, jos siellä on paljon miehiä joista jokainen on yksilö? Kyse on vain siitä, etteivät ne kelpaa. Ei siitä ettei valinnanvaraa olisi. Jos karkkikaupan valikoima ei kelpaa sinulle, niin eikö se silti ole karkkikauppa? Vai muuttuuko se joksikin muuksi kunnes tulee toinen asiakas jolle valikoima kelpaa?
No eikö Tinder sitten ole samalla lailla karkkikauppa myös miehille?
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mieltä Tinderistä, miten se että saa paljon tykkäyksiä miehiltä (kun on yleisesti tiedossa että monet miehet tykkäävät automaattisesti jokaisesta) on jotenkin positiivinen asia jos siellä joukossa ei ole oikein samanhenkisiä kiinnostavia miehiä?
Mulla ei ole oikein ulkonäkökriteerejä, varallisuutta ei tarvitse olla ja pienet tulot ihan ok. Koulutuskin se ja sama kunhan on kemiaa ja luonteet sopii yhteen, mies saa mut nauramaan ja sen kainalossa on hyvä olla. Tasapainoinen pitää olla eikä vaikkapa tuore vaikea ero mistä ei ole toipunut.
Aivan mahdoton tehtävä oli löytää ensimmäistäkään järkevää miestä vaikka tarjokkaita tuli ovista ja ikkunoista. Joko alkoi seksipuheet neljännessä viestissä tai kävi ilmi että on jonkinlaisessa avoimessa suhteessa. Paljon on myös vannoutuneen poikamiehen oloisia et jos on ihan kivan näköinen sporttinen mies ja koulutusta sun muuta niin taustalla oli lyhyitä suhteita ja ehk
Sama! Oon erikseen maininnut, että etsin tavallista miestä. Ja kertonut että mulla ei ole varaa matkustella ja käydä laskettelemassa että mielummin yhtä köyhä kuin minä. Sit tulee puolessa tunnissa satoja tukkäyksiä laskettelukypärä päässä jostain 300 km päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voit väittää ettei tinder ole karkkikauppa, jos siellä on paljon miehiä joista jokainen on yksilö? Kyse on vain siitä, etteivät ne kelpaa. Ei siitä ettei valinnanvaraa olisi. Jos karkkikaupan valikoima ei kelpaa sinulle, niin eikö se silti ole karkkikauppa? Vai muuttuuko se joksikin muuksi kunnes tulee toinen asiakas jolle valikoima kelpaa?
Tietenkin on. Hölmö kysymys. Miehillä on vain pienempi valikoima.
Vierailija kirjoitti:
+40 "en tiedä mitä haen"
Tarkoittaa: olethan täysin vietävissä, ilman mielipiteitä ja omaa tahtoa, vasuriin
Ei vaan tuo "en hae draamaa" tarkoittaa ihmistä, joka on itse niin hankala, ongelmallinen, kontrolloiva, itsepäinen, pahimmassa tapauksessa mahdollisesti persoonallisuushäiriöinen, että hän itse aiheuttaa sitä draamaa ja/tai hakeutuu ihmisten seuraan, joiden kanssa draamaa tulee. Tuollaisen ihmisen kanssa pärjää vain, kun itse mukautuu kaikkeen, mitä hän haluaa, koska kaikki muu tarkoittaa, että toinen "aiheuttaa draamaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hekin siellä niin paljon naisia näkevät, että voidaan pitää Tinderiä heillekin karkkikauppana. Toki pikkukaupungeissa tarjontaa on kaikille tosi vähän, mutta isoissa ja keskikokoisissa kaupungeissa saavat miehetkin selata niin paljon naisprofiileita, että kyllä sitäkin voidaan karkkikauppana pitää. Vai mikä määrä ihmisiä on karkikaupan raja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+40 "en tiedä mitä haen"
Ei vaan tuo "en hae draamaa" tarkoittaa ihmistä, joka on itse niin hankala, ongelmallinen, kontrolloiva, itsepäinen, pahimmassa tapauksessa mahdollisesti persoonallisuushäiriöinen, että hän itse aiheuttaa sitä draamaa ja/tai hakeutuu ihmisten seuraan, joiden kanssa draamaa tulee. Tuollaisen ihmisen kanssa pärjää vain, kun itse mukautuu kaikkeen, mitä hän haluaa, koska kaikki muu tarkoittaa, että toinen "aiheuttaa draamaa".
Hyvin tiivistetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi saada jopa naista suuremman valikoiman. Jos naisella on rajattu etäisyys vaikka 20 km, niin kun mies rajaa etäisyydeksi koko maailman, hänellä on käytännössä rajaton karkkikauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hekin siellä niin paljon naisia näkevät, että voidaan pitää Tinderiä heillekin karkkikauppana. Toki pikkukaupungeissa tarjontaa on kaikille tosi vähän, mutta isoissa ja keskikokoisissa kaupungeissa saavat miehetkin selata niin paljon naisprofiileita, että kyllä sitäkin voidaan karkkikauppana pitää. Vai mikä määrä ihmisiä on karkikaupan raja?
Ei ole mitään määrää. Karkkikauppa on karkkikauppa. On eri asia kuinka paljon rahaa on käytettävissä saadakseen haluamansa. Rumalla tai oudolla miehellä on vähemmän rahaa ja suositulla naisella rajattomasti.
Sekä miehillä että naisilla tuntuu olevan sama ongelma: koetaan, että on jokin kansalaisoikeus omalle kuninkaalliselle arvolleen sopivasta kumppanista. Ja kun tällaista ei satu kohdalle, niin koko vastakkainen sukupuoli on perseestä. Se tuntuu juuri olevan näistä sovelluksista johtuvaa. En väitä, että ne olisivat pelkästään huono asia, mutta en ole aikaa ennen niitä kuullut ihmisten valittavan niin paljon ongelmista löytää kumppania kuin nykyisin. Enkä tarkoita, että kuka vaan epäsopiva kannattaisi ottaa, vaan helposti heitetään romukoppaan, jos sattuu olemaan yksikin miinus, koska seuraavalla pyyhkäisyllä voikin löytyä täydellinen. En tiedä, eivätkä nämä ole mitään kiveen hakattuja totuuksia, vaan pohdiskelen vain.
Samaa te miehet valitatte naisista Tinderissä. Uuu aaa ööö ei tulemätsejä kuin lihavien,kouvolatukkaisten, itsensä ikäisten yh-äippien kanssa!!!! Miksi en saa mätsejä tasoisteni, tavallisten naisten kanssa= max 25-vuotias, hoikka , kaunis ,pitkähiuksinen nainen.