Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mukava ihminen

Vierailija
31.01.2025 |

Pitävätkö muut sinusta :))

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on outoa mutta olen aina pitänyt itseäni huippumukavana ja jos voisin valita niin olisin ehdottomasti itseni kanssa kaveri. Mutta minusta ei juurikaan pidetä, tai jos pidetään niin olen vain muiden kainalosauva ja kuunteluterapeutti. Lisäksi vasta törmäsin siihen että olen ollut niin ystävällinen ja mukava kuin vain olla aidosti, ja sain järjettömät haukut niskaani joista en edes tunnista itseäni?!! En ole itserakas ihminen mutta mielestäni olen mukava, luotettava ja mutkaton ihminen. 

Vierailija
42/62 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan superkiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta ihmiset eivät pidä minusta.

Vierailija
44/62 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin olen, joillekin en. Ja riippuu myös omasta mielialastani. Osaan olla tosi herttainen ja symppis, mutta myös todella inhottava ja vit tumainen. Ehkä minulla on joku epävakaa tai jakautunut persoonallisuus tai kaksisuuntainen mielialahäiriö. 

Vierailija
45/62 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla. Ihanneminäni on parempi kuin todellinen, mutta varmaan kuljen vähitellen kohti parempaa. 

Vierailija
46/62 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on outoa mutta olen aina pitänyt itseäni huippumukavana ja jos voisin valita niin olisin ehdottomasti itseni kanssa kaveri. Mutta minusta ei juurikaan pidetä, tai jos pidetään niin olen vain muiden kainalosauva ja kuunteluterapeutti. Lisäksi vasta törmäsin siihen että olen ollut niin ystävällinen ja mukava kuin vain olla aidosti, ja sain järjettömät haukut niskaani joista en edes tunnista itseäni?!! En ole itserakas ihminen mutta mielestäni olen mukava, luotettava ja mutkaton ihminen. 

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

kuulostaa, että sinulla on suuret luulot itsestäsi

Vierailija
47/62 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomille, tutuille, työkavereille, naapureille ja vastaavan tason tuttaville olen aidon ystävällinen ja mukava, hyvä ihminen. Sen lähemmille en. 

Vierailija
48/62 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Aika törkeä kommentti henkilölle joka on vaan rehellinen. Tuossahan todetaan että ei ole itserakas ja muille vaan joku kainalokeppi. Eiköhän se ole toiste päin että muut käyttää hyväkseen mukavaa ihmistä?

Vierailija
49/62 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, lainkaan. Nykyisin en tosin mene ihmisiä niin *lähelle*, että he enää joutuisivat toteamaan tämän itselleen - saatika minulle. Pysyn visusti diipadaapa-levelillä.

Vierailija
50/62 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Aika törkeä kommentti henkilölle joka on vaan rehellinen. Tuossahan todetaan että ei ole itserakas ja muille vaan joku kainalokeppi. Eiköhän se ole toiste päin että muut käyttää hyväkseen mukavaa ihmistä

"En ole itserakas" = On itserakas

Mistä tiedät, että on rehellinen? Tai no, ainakin rehellinen hän on omasta kokemuksestaan. ;) Mutta miten muut, lähipiiri, tulkitsee kommentoijan henkilönä?

Vierailija
51/62 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pitävät minusta koska olen ystävällinen ja käyttäydyn hyvin. Jos ne näkisivät mitä oikeasti ajattelen, eivät pitäisi. Olen sisimmässäni ilkeä ihminen.

Mutta lopputulos ratkaisee, mikä tekee sinusta kiltin ihmisen :)

Vierailija
52/62 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, muut ei vain sitä huomaa.

Vierailija
53/62 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En erityisemmin pidä ihmisistä.

Vierailija
54/62 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin olemaan tasapuolisen neutraali ihan kaikille, jopa k*sipäille. 

Vierailija
55/62 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole mukava ihminen. Olen pahansuopa, teräväkielinen, koston nimeen vannova ihminen. Osaan ilmeisesti kuitenkin hyvin peittämään sisimpäni, koska toimin esimies asemassa ja olen alaisteni ja tuttujeni keskuudessa erittäin pidetty henkilö. 

Oot umpi H U L L U! Luultavasti narsisti jos oot niin kostonhimoinen.

Vierailija
56/62 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukava ihminen mutta ei se takaa sitä että minusta pidetään aidosti tai jopa ollenkaan.

Vierailija
57/62 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki👍

Työnnä se per...seen.

Vierailija
58/62 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen kyllästynyt ihmisiin, enkä halua olla missään tekemisissä. Valitettavasti koko ajan joku kuitenkin haluaa jotain eikä anna minun olla rauhassa. 

Vierailija
59/62 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole mukava ihminen.

Vierailija
60/62 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eh. Hinpskatin alieni kutsuvat minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi