Oletko mukava ihminen
Kommentit (62)
Piti oikein miettiä tätä kysymystä.
Edellisen kerran työelämässä kun oikeasti lähdin irrottelemaan, oli kun huomasin että DEI jargon koskee kaikkia, paitsi jos olet keski-ikäinen mies. Ja joo, olen itse nainen, mutta tuo tekopyhyyden ja kaksinaismoraalin määrä oli sitä luokkaa että oksat pois ja pala latvaa. Olen edelleen pikkusen mustalla listalla tuosta 😈
En.
Moni pitää musta, mutta mulla on oma musta puoleni.
Luulin olevani muuta sainpa vasta karmeaa kuraa niskaani. En voi kuin ihmetellä ja mennä kai itseeni.
Olen mukava. Olisinpa mulkumpi.
Olen, mutta taidan ilmeisesti olla liian kiltti, rauhallinen ja ystävällinen kun tuntuu sille, että minusta ei pidetä. En kyllä ala itseäni muokkaamaan muiden mielipiteiden vuoksi, en anna sen vaikuttaa itseeni, olen mitä olen.
-M50
Ihan perus. Olen vähän kuin se sarjakuvan Daria. Aika tasainen.
Tykkään ihmisistä jotka eivät esitä, ja onnekseni näitä on ympärilläni. Diggaan heitä myös somesta. En erikseen pyri olemaan mukava, vaan aito, mutta kun menee ihan ok niin näytän ihan supertylsältä ulospäin.
Varmaan just siltä palsta-autistilta. Otan tuon kunnianimityksenä itselleni, niin vähän muiden mielipiteet minusta kiinnostaa nykyään.
Uskallanpa väittää, että olen. Teen myös sellaista työtä, jossa hyvät sosiaaliset taidot ja erityisesti toisen kuuleminen, ovat tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pitävät minusta koska olen ystävällinen ja käyttäydyn hyvin. Jos ne näkisivät mitä oikeasti ajattelen, eivät pitäisi. Olen sisimmässäni ilkeä ihminen.
Yäk
Vierailija kirjoitti:
Olen ja en ole. Minussa on kaksi puolta. Ennen olin aina kiva, mutta maailma opetti pitämään puolensa.
Valetta sääliö
Koitan olla omasta mielestäni mukava. Mutta en kyllä pahemmin mieti sitä mitä muut minusta ajattelevat. Viihdyn yksikseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ja en ole. Minussa on kaksi puolta. Ennen olin aina kiva, mutta maailma opetti pitämään puolensa.
Pidetäänkö minusta? En tiedä enkä välitä.
Et ole terve ihminen. Kiva että itse voit kuitenkin huolehtia asioista, miten sen teetkin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valetta sääliö
Kiitos mielipiteestäsi. Se ei kuitenkaan hetkauta minua suuntaan eikä toiseen. Menehän ottamaan lääkkeesi.
En tiiä, olen kait piilomulkku koska sanovat mukavaksi. Mielestäni en ole, olen vaan tasapuolinen heikompien puolia pitävä (töissänikin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidetäänkö minusta? En tiedä enkä välitä.
Et ole terve ihminen. Kiva että itse voit kuitenkin huolehtia asioista, miten sen teetkin??
Perustele toki. Sen jälkeen on helpompi keskustella.
Olen ja sen vuoksi jotkut näkevät ns.punaista:)))
Aurinkoinen persoona.
Ystävällinen, huomioiva.
En sanoisi.
Otan toiset huomioon silloin, kun tajuan, että voin omalla teollani helpottaa muiden elämää jotenkin.
En ole kuitenkaan kova hymyilemään tai kehumaan muita, mikä herättää muissa epämukavuutta. En vain halua vaikuttaa väkinäiseltä, ja puhun ainoastaan silloin, kun jotain todella tarkoitan. Vaikka silloinkin mietin, että kuulostankohan tekopyhältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pitävät minusta koska olen ystävällinen ja käyttäydyn hyvin. Jos ne näkisivät mitä oikeasti ajattelen, eivät pitäisi. Olen sisimmässäni ilkeä ihminen.
Yäk
"Pidä mölyt mahassasi", eikö? Päteääköhän tuo enemmistöön vai vähemmistöön...
Harvoille olen, useimmille en.