Miespuolisen kaverin kännipuhelut
Mikä saa miespuolisen kaverin soittelemaan pitkiä kännipuheluita? Ei vongu seksiä, puhelee lähinnä kuulumisiaan ja työasioitaan (olemme samalla alalla), välillä liikuttuu ja avautuu lapsuudestaan, kehuu minua ym. Selvinpäin ei juuri mitään kontaktia. Ei nuo puhelut mua haittaa, mukava jutella, mutta tulee tietysti mieleen, että kuinka uskottavia nuo jutut on kun ovat humalassa olevan puhetta? Selvinpäin kaveri on ujohko.
Kommentit (14)
Yksinäisyys. Hänellä ei ilmeisesti ole ryyppyseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse mies vai nainen?
Nainen.
Miksi edes ajattelet tuollaista syvemmin?
Se on kännissä ja haluaa höpötellä.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko molemmat sinkkuja?
Joo, ollaan sinkkuja ja harvakseltaan tavataankin.
Jos tyyppi on mukava, niin ehdota elokuviin tai kahville menoa.
Vierailija kirjoitti:
On ihastunut
Eikä ole.
Vierailija kirjoitti:
Hän näkee sinussa ystävän.
Tämä mua just ehkä mietityttääkin. Kun toinen humalassa sanoo ystäväksi, niin olenko sitä kun kaveri on selvä..? Ehkä mun ei pitäisi analysoida asiaa ollenkaan, mutta meillä on aika syvällisiäkin keskusteluja monesti, niin tuntuu ikävältä, jos se on vain kännistä höpinää. Ihastunut hän ei kyllä ole, ehkä saattaa olla jotain ammatillista ihailua tms.
Mulla on tapana soitella ihan "tikusta asiaa" juttuja naispuolisille kollegoilleni. Jutut ovat hyvin korrekteja. Tosiasiassa vedän kuitenkin käteen samalla kun keskustellaan esim firman tulevasta tilinpäätöksestä...
M43
Vierailija kirjoitti:
On ihastunut
Ihastunut ja ujo eikä uskalla selvin päin olla yhteydessä. Ehdota vaikka kahvi- tai kävelytreffejä. Alhainen kynnys
Oletko itse mies vai nainen?