Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mukava ihminen

Vierailija
31.01.2025 |

Pitävätkö muut sinusta :))

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihminen.

Vierailija
2/62 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, josta harva pitää koska harvoin mielistelen ketään. Silti minua aina mielistellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin olemaan

Vierailija
4/62 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi kiva.

Vierailija
5/62 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Eivät.

Minua vältellään viimeiseen asti. Tähän on pitänyt tottua. Ei mitään merkitystä mitä teen tai sanon, tai olenpa hiljaa.

Vierailija
6/62 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Vierailija
7/62 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitävät minusta koska olen ystävällinen ja käyttäydyn hyvin. Jos ne näkisivät mitä oikeasti ajattelen, eivät pitäisi. Olen sisimmässäni ilkeä ihminen.

Vierailija
8/62 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta kaikkien kanssa ei vaan kemiat kohtaa. Onneksi niitä on harvassa.

Täällä kärjistän 😁

Vierailija
9/62 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole mukava ihminen. Olen pahansuopa, teräväkielinen, koston nimeen vannova ihminen. Osaan ilmeisesti kuitenkin hyvin peittämään sisimpäni, koska toimin esimies asemassa ja olen alaisteni ja tuttujeni keskuudessa erittäin pidetty henkilö. 

Vierailija
10/62 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen semimukava, ja jaan mielipiteitä. Tunnen itse yhden tuollaisen läpeensä feikin, joka huijaa suurta määrää ihmisiä, mutta minua ei. Hänen kanssaan katkaisin välit.

Vierailija
11/62 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole mukava ihminen. Olen pahansuopa, teräväkielinen, koston nimeen vannova ihminen. Osaan ilmeisesti kuitenkin hyvin peittämään sisimpäni, koska toimin esimies asemassa ja olen alaisteni ja tuttujeni keskuudessa erittäin pidetty henkilö. 

Mikäli olet T. niin et ole ihan niin pidetty kuin kuvittelet olevasi.

Vierailija
12/62 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja en ole. Minussa on kaksi puolta. Ennen olin aina kiva, mutta maailma opetti pitämään puolensa.

Vierailija
13/62 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin/missä tilanteissa pimeä puolesi saa vallan?

Vierailija
14/62 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli olet T. niin et ole ihan niin pidetty kuin kuvittelet olevasi.

En ole T, olen R. Mikäli itse saisin päättää, olisin ennemmin pelätty kun rakastettu

Vierailija
15/62 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ja en ole. Minussa on kaksi puolta. Ennen olin aina kiva, mutta maailma opetti pitämään puolensa.

Pidetäänkö minusta? En tiedä enkä välitä.

Vierailija
16/62 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pitävätkö ihmiset minusta, mutta olen silti mukava, olen hyväntahtoinen ja pyrin hyvään. Tietenkin jos tarve niin vaatii, pystyn olemaan muutakin kuin mukavaa. Mutta kyllä olen aidosti hyväntahtoinen.

Vierailija
17/62 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväntahtoinen ja yritän tuoda sen esiin, olla kiva. Ulosantini ei ole pulppuilevaa vaan aika totista ja suoraa (olenko ehkä autisti) . Useimmat eivät ymmärrä mitä tarkoitan tai millä mielellä puhun, eivät näe tunnetilaani? 

Vierailija
18/62 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki👍

Vierailija
19/62 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, josta harva pitää koska harvoin mielistelen ketään. Silti minua aina mielistellään.

Luulet vaan, ne harvat joiden luulet pitävän sinusta on pahimpia, ne nauraa sulle, ne nöyryyttää sua, ei ne susta pidä. 

Vierailija
20/62 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi