Mikä vyötärönympärys muilla n.100kg? Mulla 89cm
Kommentit (47)
Paino 97 kg, pituus 175 cm. Klassinen päärynä 🍐 Mitat 106-92-124 Vartalo on ok muuten mutta per settä on ihan liikaa! !
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän kukin mittaa? Suoliluun harjanteen ja alimman kylkiluun välistä (terveyamittaukset) vaiko kapeimmasta kohdasta (vaatemittaukset)?
Kapeimmasta kohdasta pari senttiä navan yläpuolelta eli kylkiluiden kohdalta ainakin mun tapauksessa, kun mitään väliä ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
168/78 vyötärö 104 ja minua pidetään hoikkana.
Minulla on vyötärö 92 cm eikä kukaan erehtyisi hoikkana pitämään. Eihän tuolla vyötäröllä mahdu mitenkään normaalimitoituksen housuihin, jos ne eivät ole supervenyvät.
Vaatekoko tuolloin on 46-48 välillä ja normaalimitoituksen monenlaisia housuja saa joka kaupasta paljon kookkaammillekin
Vierailija kirjoitti:
Ok, ilmeisesti sinulla ei ole yhtää raskautta koettuna.
Kuten kirjoitin vatsalihakset näkyy sivulla - eli ne on edelleenkin ihan ok. Keskellä vartaloa on päärynänmuotoinen alue josta raskaudet ovat venyttäneet nahan. Se ei kiinteydy vaikka lankuttaisin 8h päivässä.
Unohda koko jutta kun et ymmärrä....
Aplla kolme raskautta takana. Selkeästi siis harvemmalla satakiloisella vyötärö alle 90cm. Itse mittaan pari cm navan yläpuolelta kylkiluiden alapuolelta. Ap
Vierailija kirjoitti:
https://www.istockphoto.com/fi/valokuva/ylipainoinen-nuori-nainen-merel…
Monella tuntuu olevan käsitys, että metrin vyötäröllä täytyy olla ihan valtava läski.
Itse näytän aikalailla linkin naiselta. Tiedän varsin hyvin, että vyötäröllä on liikaa, mutta en mielestäni aivan muodoton ryhävalas ole, vaikka 105cm vyötärö minulla onkin.
No on kyllä ihan valtava vatsa linkin naisella. Aplla ei siis yhtään vatsamakkaraa eikä mikään roiku vaan kaunis suora vatsa vaikka elopainoa sen 100kg. Ap
https://www.istockphoto.com/fi/valokuva/ylipainoinen-nuori-nainen-merel…
Monella tuntuu olevan käsitys, että metrin vyötäröllä täytyy olla ihan valtava läski.
Itse näytän aikalailla linkin naiselta. Tiedän varsin hyvin, että vyötäröllä on liikaa, mutta en mielestäni aivan muodoton ryhävalas ole, vaikka 105cm vyötärö minulla onkin.