Mikä vyötärönympärys muilla n.100kg? Mulla 89cm
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, en ole omenavartaloinen, painan 72kg ja vy sama. Pituus 161cm
Toki 4 raskautta on venyttänyt vyötäröä mutta mitat 102-89-102
Siksi lähdinkin kysymään kun mielestäni en ole yhtään satakiloisen oloinen. Ei tule yhtään vatsamakkaraa istuessa. Mulla kyllä lantio 115cm, rintaa en ole mitannut. Taitaa mun paino olla lantiolla. Yläosassa käytän vaatteissa s-l kokoa mut alaosa xl. -ap
Oho, en ole käyttänyt s-koon vaatteita sen jälkeen kun painoin 58kg. Onkohan vaatekoot suurentuneet noin paljon?
1
H&M useat yläosat olleet jopa liian suuria mulle S koossa, silti olen ottanut kun ei ole ollut xs kokoa. Ehkä niissä sitten virheellinen kokolappu. Isoin osa mulla M ja L kokoa. -Ap
Niiden ei ole tarkoitus ollakaan tyköistuvia. Se, että saat päällesi ahdettua s-kokoisen vaatteen ei tee sinusta s-kokoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi lähdinkin kysymään kun mielestäni en ole yhtään satakiloisen oloinen. Ei tule yhtään vatsamakkaraa istuessa. Mulla kyllä lantio 115cm, rintaa en ole mitannut. Taitaa mun paino olla lantiolla. Yläosassa käytän vaatteissa s-l kokoa mut alaosa xl. -ap
Oho, en ole käyttänyt s-koon vaatteita sen jälkeen kun painoin 58kg. Onkohan vaatekoot suurentuneet noin paljon?
1
H&M useat yläosat olleet jopa liian suuria mulle S koossa, silti olen ottanut kun ei ole ollut xs kokoa. Ehkä niissä sitten virheellinen kokolappu. Isoin
No tuossa s koossa hihat on älyttömän pitkätkin vaikka olen todella pitkäkätinen ja harvassa riittää hihan pituus. Ei tule käytettyä kun ihan liian iso eikä hihatkaan mahdu takin alle. No enemmän olen joo L kokoa keskimäärin. Ap
Ok, ilmeisesti sinulla ei ole yhtää raskautta koettuna.
Kuten kirjoitin vatsalihakset näkyy sivulla - eli ne on edelleenkin ihan ok. Keskellä vartaloa on päärynänmuotoinen alue josta raskaudet ovat venyttäneet nahan. Se ei kiinteydy vaikka lankuttaisin 8h päivässä.
Unohda koko jutta kun et ymmärrä....
Porvoossa se on kissat koirat ja xxllät ässiä.
Kuinka pitkä olet? Oletko poikkeuksellisen lihaksikas vai miten tuo on mahdollista, jos yläosakin on kokoa S?
Olen 159 cm, painoa 77 kg ja vyötärönympärys yli 100 cm. Leveä lantio, hoikat jalat ja isot tissit. Valitettavasti lähtee vyötäröstä viimeiseksi ja sinne tulee ekana. Tai sitten mä mittaan ympäryksen ihan väärästä kohdasta.
Katsohan uudestaan peilistä josko kuitenkin näyttää 100 kiloselta.
Vierailija kirjoitti:
Ok, ilmeisesti sinulla ei ole yhtää raskautta koettuna.
Kuten kirjoitin vatsalihakset näkyy sivulla - eli ne on edelleenkin ihan ok. Keskellä vartaloa on päärynänmuotoinen alue josta raskaudet ovat venyttäneet nahan. Se ei kiinteydy vaikka lankuttaisin 8h päivässä.
Unohda koko jutta kun et ymmärrä....
Hoida se erkauma sitten kuntoon äläkä ainakaan lankuta enempää.
168/78 vyötärö 104 ja minua pidetään hoikkana.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin et ole omenavartaloinen? Eihän tuota selkeämmin voisi ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vyötärö 92 cm eikä kukaan erehtyisi hoikkana pitämään. Eihän tuolla vyötäröllä mahdu mitenkään normaalimitoituksen housuihin, jos ne eivät ole supervenyvät.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies 193cm 106kg
Vyötärö 106cm enkä ole hoikka kenenkään mielestä.
Vierailija kirjoitti:
😂.... Anteeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies 193cm 106kg
Vyötärö 106cm enkä ole hoikka kenenkään mielestä.
💪👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂.... Anteeksi
Ymmärrän mutta riippuu vartalon muodosta. Olen siistin näköinen.
Mistäköhän kukin mittaa? Suoliluun harjanteen ja alimman kylkiluun välistä (terveyamittaukset) vaiko kapeimmasta kohdasta (vaatemittaukset)?
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän kukin mittaa? Suoliluun harjanteen ja alimman kylkiluun välistä (terveyamittaukset) vaiko kapeimmasta kohdasta (vaatemittaukset)?
*terveys-
Tuo "pehmeä kudos" on heikot vatsalihakset.