Onko täällä muita n.70v yksinäisiä eläkeläisiä?
Kommentit (21)
Odotan kuolemaa pääasiassa. Hidas kuolema meneillään ja olen jumissa tähän olotilaan.
Käyn Liikussa kuntosalilla, päivisin siellä on lähinnä eläkeläisiä, käyn kävelyllä aina jos ei ole liian liukasta tai muuten kauhea sää ja usein istahdan kahville torikahvilaan, luen, pelaan tietokoneella, luen Redditiä ja Quoraa (aikaa menee hyvin kun löytää jonkun uuden kiinnostuksenaiheen), neulon, laitan ruokaa, katson telkkarista erilaisia realityjä esim. lounasaikaan usien tulee Restaurant Impossible jossa brittikokki auttaa huonoja ravintoloita jotka on konkurssin partaalla, se on ihan kiva päivärutiini katsoa se samalla kun syön.
Ei mun aika tule pitkäksi vaikken teekään mitään ihmeempää. Enkä oikeastaan edes kaipaa ihmisiä, eli olen yksin mutta en yksinäinen. Siihen varmaan auttanut kun totuin jo ennen eläkeikää, sinkku ja lapseton olen ollut ja erakkoluonne aina.
Matkusteletteko? Vietättekö pidempiä aikoja ulkomailla vaikka pimeyttä paossa?
Vierailija kirjoitti:
Odotan kuolemaa pääasiassa. Hidas kuolema meneillään ja olen jumissa tähän olotilaan.
Elämä on kuolemista.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kevättalvella 1-2 kk jossain muualla, maaliskuussa lähden Kyprokselle 4 viikoksi.
Toimin salapoliisina, kun muiden asiat ovat niin mielenkiintoisia eikä omia juuri ole! 🕵🏼
Vierailija kirjoitti:
Toimin salapoliisina, kun muiden asiat ovat niin mielenkiintoisia eikä omia juuri ole! 🕵🏼
Älähän nyt, kyllä sinulla oma elämä pitää olla - ellet sitten vaan provoile...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on kuolemista.
Törkeä kommentti. Ylemmälle kommentoijalle en osaa sanoa mitään muuta kuin, että toivon silti mahdollisimman hyviä päiviä ja hetkiä. Toivottavasti saat iloa edes jostain, edes hetkellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on kuolemista.
Törkeä kommentti. Ylemmälle kommentoijalle en osaa sanoa mitään muuta kuin, että toivon silti mahdollisimman hyviä päiviä ja hetkiä. Toivottavasti saat iloa edes jostain, edes hetkellisesti.
Ei ole törkeä vaan totta. Koko ajan kuolee pikkuhiljaa, kaikesta luopuu, väsyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on kuolemista.
Ei ole törkeä vaan totta. Koko ajan kuolee pikkuhiljaa, kaikesta luopuu, väsyy.
Niin minäkin sen näen, tämähän on jo 7-kymppisille tarkoitettu ketju.
Hengaatteko muiden eläkeläisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
kotimaassa, ulkomaille en lähde. en halua
Vierailija kirjoitti:
Hengaatteko muiden eläkeläisten kanssa?
Kahden, on tunnettu 35v, mutta ei muita.
Jokainen saa olla sellainen kuin on ja te, jotka eläkkeellä olette sen työllä ansainneet 💕🙂. Ehkä se, jos kaipaa seuraa, niin rohkeasti vaan tapaamaan ihmisiä ja sitten tekemään kaikkea mitä kykenee, ja liikkumaan pitämään kuntoa yllä. Hyviä eläkepäiviä kaikille 😊, jotka ovat eläkkeellä.
Eipä jaksa enää kaikenmaailman kissanristiäisiä...
vaikka mitä, kuuntelen kirjoja, musiikkia, laulan, maalaan tauluja,askartelen koruja, seikkailen netissä, juttelen puhelimessa (joskus vaan ) köyn ostarilla, katson leffoja jos sattuu huvittamaan, valokuvaan instaan juttuja,semmosta tavallista